Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem mondanám, hogy ez mindig igaz.
Ehun-e !
Ha tudnád milyen helyen van , és mit kell bontani , te is szerelőre bíznád !
BMW vészhívó renccer háttér akku. BMW szerviz cserével-munkával 110. Itthon megvéve netes alkatrész boltból 30. Ebaj 9500 fríposttal😃
Így van !
Engem 1x a hátsó középső fejtámla hiánya miatt nem akartak átengedni - rajta kell lennie a fotón... Én meg kiszedtem évekkel előbb, mert sose kell, viszont a tükörből sokat kitakar, aztán elpakoltam valahova.
Sebaj, kerestek egy Suzukiét, aminek nem volt nyele, és feltették oda középre a fotóhoz 😄
az oemparts azért jó mert egy viszonyítási alap mennyi pénzt kell megspórolni ahhoz, hogy meg tudd venni
szerintem amiatt inkább hogy nem tud rá garanciát vállalni
mert ugye aki egyszer elszaródik újból el fog....
én tuti ízekre bontottam volna az új vétel előtt, veszíteni valóm nincs hiszen nem működik....
Én is ABS hibával vettem sok éve, azóta sincs megcsinálva. Kivettem a relét, ami kigyújtja a hibalámpát 😃 A csere ABS unit ára a motoréval vetekszik...
Most komolyan az Oemparts az etalon arban?
Ennel sokkal olcsobb ha beballagsz a lrgkozelebbi markabótba.
én ott tartok hogy az xs gumit is meg kellene kötni egy befőttes gumival, emiatt nem is használok
nem javítanak már semmit, leginkább mert hülyék hozzá. Cserélik kompletten, ügyfél meg fizesse. A legtöbb ilyen hiba kontakthiba, főleg a csatlakozónál. Haverom ilyenek javít Mercihez.
Most akkor lessz eső vagy nemlessz ?!
Gondoltam ! Én hülye meg rá is kerestem ! 🤐
Az milyen gumi ? Óvszer ?
Durex Feel Thin XL
A hátsót könnyű daráltatni , azt a szerelőm is kipróbálta javítás után , az elsőt rám bízta ! 😃 Én meg a mociba bíztam , azóta is minden motorozáskor kavicsos utcánkban nem feledkezek meg a jó tanácsról ! 😉
Ha valaki nem hiszi el , szívesen megmutatom neki ! 😉
Amikor mondtam a barátaimnak , és megnézték , mondták nem vagyok normális , hogy így bízok az ABS-ben !
Elengedem balkézzel a kormányt , a jobbal meg belemarkolok az elsőfékbe ! Eltanyázás helyet szépen lüktet a tenyerem alatt , a moci meg szépen kitérés nélkül állóra lassul ! 😉
Nem 140-el de beleszoktam !
Igen emlékszem, hogy a szerelő tanácsára murván 140-nel szoktál belemarkolni. 😁
Nem hallottam róla , így nem is kerestem , örültem , hogy jó lett így ha már rajta van ! A szerelő mondta a hanyagsàg és a "gyakori"olajcserék miatt tud elszaródni , hogy ezt elkerüljem ,néha daráltassam le /használjam/ az ABS-t ! Tehát motorozas közben néha a kavicsos útszélen vagy az első vagy a hátsó ABS -t dolgoztatom ! 😉
Ok, csak a két féle jelenség ugyanarra a hibára, általában a jeladók voltak rosszak vagy a kerékcsapágyak és az egyik befogott a másik elengeste a féket, motornál meg azt hiszem az 1200r volt aminél váratlanul elengedte a féket ha gond volt és ahhoz is volt felújított féláron.