Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amire azt mondják olyat nem kell venni. 5 év amúgy egy munkavédelmi sisak használhatósága. Akkor a motoros sisak is kibír annyit.
Én a biztonság kedvéért 10 évente cserélem 😂
Az öreg pusztulatokban talán - de egy értékes autóban, ami biztosítva van, ott nem. Ugyanis akkor nem perkál a biztosító... meg a pótkulcsnak is meg kell lenni lopásos kárigényhez.
Egyébként már elvileg nem kell a forgalmi... sztem én is kirakom a tárcából 😁
Az én kiskőrösim akkor kínai lehetett, mert leesett a kormányról és szilánkokra robbant 🤣
Utána vettem a Nolan koppintású GREX-et, az bírta egy darabig, néhány esést is, de amikor porladni kezdett a szivacs akkor cserélni kellett.
Anapellenzoben tarolja az ember.
Gondolom induktív cucc. Akkor két dolog lehet, amennyiben a jelfogó tekercselése ép:
- hézagolás
- fémreszelék a magon
🤷
Kiszedtem de ugyanugy elkezdett hülyeségeket irni lassu menetben akár 79-et is. A lánc kerék öt rögzitő csavarja adná a jelet.
Ezekkel a gilera smt derbi senda és társaival nincs valaki képbe? Gyerek motorján meg mekkent a sebességmérő ami elektronikus. Ami manial nekem van az régebbié azon még mechanikus van. Eleinte összevissza mért, néha még 162- is aztán mostmá csak nulla amit mutatni képes. Jeleadó helyén.
addig nem jutottunk el mert gari idő akatt el lett adva
kicsut sajnáltam mert pont ilyen nyugis nagypapi motor amiket szeretek, de gárdonyig nem bírtam ki pár megállás nélkül úgy zsibbadok
bár azt nem néztem ki belőle hogy 20+ évesen is menni fog
de kis motor kis kilométer 😆
fogalmam nincs mert egyszer sem tankoltam, igaz azóta sem
max úgy hogy bele engedtem a benzint nej meg fizetett
de amúgy macera mert ritkán hordja a forgalmit az ember a bukszában, ki kell venni a helyétől visza tenni stbstb
És ha átírja az ember, nem is kell olajat cserélni 🤓
Nemmondod hogy megoldhatatlan nehezseget okozott lecsipantani a vonalkodot.....
benzinárstop helyett sokkal célszerűbb lett volna a munkába járást segíteni valami apróval, teljesen mindegy hogy dolgozói vagy vállalkozói szinten
mert amúgy tényleg egy elbaszott dolog volt, főleg amikor forgalmival kellett futkosni a kútra
a 390esen is simán át lehetett írni a következő szervízt bármikor bármire
Nincs valami gombkombó hozzà ? A 1190-en tudom állítgatni mikor szeretném hogy csipogjon a szerviz.
De nem ám, és nagyon érdekes hogy pár libsi ismerős aki durrogott hogy itt mekkora szar a benzinárstop, most arra veri magát hogy szar a fidesz mert a horvátnál olcsóbb a benzin. Mondom neki hogy aha, 2hetente egyeztetnek az aktuàlis árról, ugyanis ott benzinárstop van. Na ilyenkor can egy szótlan néma csönd majd a “jó de!” És valami faszság megszokott liberális hazugság.
beteg
egy elképzelt valóságban él ami több ponton egyezik az álalunk ismert világgal
hihetetlem mire nem képesek ezek, nekem egy munkatársam volt ilyen, évekig hallgattam a hülyeségeit, szerencsére áthelyezték
amúgy hihetetlen okos volt, egy-egy elejtett szóból olyan dolgokat össze kombinált sikeresen hogy ha 1000évig éltem volna akkor se jut eszembe
egy agykurkász biztos találna ennek a defektudnak pontos megnevezést
Ez a pinki szív valamit?
Egyre nagyobb hülyeségeket hord össze a magántopicjában
Ezek a bogláriak is makogtak valamit hogy valami nagyon uj lom kell nekik is amit rádugnak mert az ujakkal (v4) semmi nem boldogul. Azé nincs a leányvállalat motorradnak se, vsgy csak geciségből nem hozatnak nekik.
tuneECU nem kezeli a fiatalabb 1200 ast.Mas kell.
Baromsag.
Cigany-buzi janklovics adammal elve...
Na ha tanálsz kacatot v4s hez szólj
Azlesz csak ez a kurva gari menjen le. Meg legyen törlőcucc hozzá.
Szopás mert az éves szerviz má világit. Olajcsere meg 15 ezernél fog ugyhogy idén két szerviz 😡
Aminek darabja 80-90 fulléknál 60 körül motorradnál de cegléden is hasonszőrű
Vetté vóna 1100-ast. 😆

https://tuneecu.net/
Olvastam. Beizgultam hogy durvább lesz de elvileg csak a müszer 3% hibáját veszik le az objektivből. Má stresszeltem mer bekalkulálom ezeket is a haladásba.
Hehh,a szervízkódot a majdnem ingyens tuneECU-val töröltem,otthon. 😀