Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó bizony. A te egódnak nem is hiányzik további "tréning", ami azt illeti. :)
Van egy fasza cbr amiben semmi ilyen nincs,szines papirert vihezo.Sok papirert. 😆
Ezeket a népeket se ismerem.
Szerintem igy jo nekem. 😆
Hehe.....ezt a konteksztus szót is elbasztam :) hülye telefon.......
Á, dehogy. Teljesen ül. Utolsó bekezdés a lényeg, a többi csak a felvezetés.
Már csak az a kérdés az óra elektronikája hülyült le vagy az érzékelő. Alapjábanvéve tiszta, a csavarok környezetében semmi nem változott a legutóbbi használathoz képest. Azt kéne tudni az érzékelő el tud baszódni ugy hogy összevisza vagy sehogy se számol, de néha meg jól. Vagy a feldolgozó elektronika lett kakukk. Az a baj ezeket az induktiv kacatokat igazából ki se lehet mérni normálisan. Még ha lesz egy kis időm megnézem oszcilloszkóppal mit küld ki
Akkor az lesz, amire tippeltem. Mármint a működési elvet tekintve.
Ja-ja.....de az ő konsztektusában teljesen értelmezhetetlen a bölcselet.
Nem reed. annak egyébként is mágnes kell nem vas.
Sima csavar. Vasat érzékel. Ha az imbuszkulcsot lóbálom elötte akkor is számol.
Semmi kulonoset, valami Oravecz Noras - Szabo Peteres - eletmodtanacsados influenszeres mantrat/bolcseletet dobott be a topikjaba.

Nincs ott semmi latnivalo.
Jo csak pl. a Yamaha XVS1100 jeladoja pont ilyen. A kardankereszt gallerjan van egy fogazott tartcsa es szamolja az impulzusokat a muszer. Ugyanazon az elven mukodik, mint a gyujtase, vonzza a csavarhuzot, sanszosan ua. van benne.
Mitcsinál? 🤔
Nem latom.
Szerintem neki nagyon labilis az idegrendszere,veszélyes az ilyen.Addig nincs baj míg a saját alkarját karcolgatja pengével,de az ilyet jobb elkerülni.
gyújtás az más dolog ott azért olyan rövid intervallumok vannak hogy egész más kell
mondjuk az lehet hogy nem gyári csavar, de ha nem reed cső amit könnyen tesztelsz én a jeladóra gyanakodnék ha a csatlakozások jók
Tudja a rossebb, mi van benne, amiket en eddig lattam (gyujtasjeado) az egy neodym-szeru eros magneses vasmag, korulotte tekerccsel - az elotte elhalado ferromagneses anyag elhuzza a fluxust es ettol tusket dob. Ha a fluxust mas is el tudta teriteni (pl. magnesezheto kosz valahol a jelfogo kozeleben) akkor merhet tobbet is.

HA igy mukodik, ahogy elkepzelem. Azert gyanitom, mert igy a csavar lehet normalis acel csavar es nem kell speci magneses, esetleg mechanikailag gyengebb csavart betenniuk oda.
toyotában középen van egy felnyíló tartó abban van, csak a rugó eltört és alig nyílik fel
ha nagy a hézag akkor keveset mér sosem sokat, ha kicsi a hézag meg van kopva az eleje
ha csavarról veszi a jelet akkor nem egy egyszerű reed cső hanem van elektronika hozzá, amiben elektronika van ki tud halni bármikor bármilyen állásba
én évekig szoptam az ilyen jeladókkal, volt olyan hogy vett 1000 vagy akár több jelet is hibátlanul utána tévesztett egyet és az egész gépsor leállt miatta
Fémreszeléket letöröltem. Hall elemnek néz ki. Hézagolást megnézem még.
Mennyi szar az előbbigen 💩 🤣
A buszsofőr meg egy fogatlan egyszerű volt, aki pont leszarta, hogy egy szar helyen robbant le és nem rakta ki a háromszöget.
Hiába szóltam neki.
😠
Na ilyenkor kell hazaindulni.
Hazafelé, Tatabánya felől kb 30 motoros jött és kenték neki.
Azon a szakaszon van, ahol bajna felől jön az ember a hosszú egyenes végén balra le és utána jobbra.
Mentem 4 oda-visszát, a következők történtek:

A második körben egy KTM-s srácot 4 en szedtünk ki a bozótból.
Szerencsére nem lett baja.

Utána meg a menetrendszerinti busz robbant le Héreg felé a kanyarkombináció után.
4 motoros hajszál híján teliverte.
Szóltam a sofőrbek, hogy ugyan legyen oly kedves és tegye ki a haromszöget, mert az valahogy lemaradt.
Hihetetlen.
Most értem gaza Héregről, elmentem megnézni az új felfestéseket.
Ok,es ket tarcaja van ininek?Egy a forgalminak egy a tengernyi youtube dollarnak? 😆