Már csak az a kérdés az óra elektronikája hülyült le vagy az érzékelő. Alapjábanvéve tiszta, a csavarok környezetében semmi nem változott a legutóbbi használathoz képest. Azt kéne tudni az érzékelő el tud baszódni ugy hogy összevisza vagy sehogy se számol, de néha meg jól. Vagy a feldolgozó elektronika lett kakukk. Az a baj ezeket az induktiv kacatokat igazából ki se lehet mérni normálisan. Még ha lesz egy kis időm megnézem oszcilloszkóppal mit küld ki
Jo csak pl. a Yamaha XVS1100 jeladoja pont ilyen. A kardankereszt gallerjan van egy fogazott tartcsa es szamolja az impulzusokat a muszer. Ugyanazon az elven mukodik, mint a gyujtase, vonzza a csavarhuzot, sanszosan ua. van benne.
Szerintem neki nagyon labilis az idegrendszere,veszélyes az ilyen.Addig nincs baj míg a saját alkarját karcolgatja pengével,de az ilyet jobb elkerülni.
gyújtás az más dolog ott azért olyan rövid intervallumok vannak hogy egész más kell
mondjuk az lehet hogy nem gyári csavar, de ha nem reed cső amit könnyen tesztelsz én a jeladóra gyanakodnék ha a csatlakozások jók
Tudja a rossebb, mi van benne, amiket en eddig lattam (gyujtasjeado) az egy neodym-szeru eros magneses vasmag, korulotte tekerccsel - az elotte elhalado ferromagneses anyag elhuzza a fluxust es ettol tusket dob. Ha a fluxust mas is el tudta teriteni (pl. magnesezheto kosz valahol a jelfogo kozeleben) akkor merhet tobbet is.
HA igy mukodik, ahogy elkepzelem. Azert gyanitom, mert igy a csavar lehet normalis acel csavar es nem kell speci magneses, esetleg mechanikailag gyengebb csavart betenniuk oda.
ha nagy a hézag akkor keveset mér sosem sokat, ha kicsi a hézag meg van kopva az eleje
ha csavarról veszi a jelet akkor nem egy egyszerű reed cső hanem van elektronika hozzá, amiben elektronika van ki tud halni bármikor bármilyen állásba
én évekig szoptam az ilyen jeladókkal, volt olyan hogy vett 1000 vagy akár több jelet is hibátlanul utána tévesztett egyet és az egész gépsor leállt miatta
Azon a szakaszon van, ahol bajna felől jön az ember a hosszú egyenes végén balra le és utána jobbra.
Mentem 4 oda-visszát, a következők történtek:
A második körben egy KTM-s srácot 4 en szedtünk ki a bozótból.
Szerencsére nem lett baja.
Utána meg a menetrendszerinti busz robbant le Héreg felé a kanyarkombináció után.
4 motoros hajszál híján teliverte.
Szóltam a sofőrbek, hogy ugyan legyen oly kedves és tegye ki a haromszöget, mert az valahogy lemaradt.
Hihetetlen.
Szerintem igy jo nekem. 😆
Nincs ott semmi latnivalo.
Nem latom.
mondjuk az lehet hogy nem gyári csavar, de ha nem reed cső amit könnyen tesztelsz én a jeladóra gyanakodnék ha a csatlakozások jók
HA igy mukodik, ahogy elkepzelem. Azert gyanitom, mert igy a csavar lehet normalis acel csavar es nem kell speci magneses, esetleg mechanikailag gyengebb csavart betenniuk oda.
ha csavarról veszi a jelet akkor nem egy egyszerű reed cső hanem van elektronika hozzá, amiben elektronika van ki tud halni bármikor bármilyen állásba
én évekig szoptam az ilyen jeladókkal, volt olyan hogy vett 1000 vagy akár több jelet is hibátlanul utána tévesztett egyet és az egész gépsor leállt miatta
Hiába szóltam neki.
😠
Hazafelé, Tatabánya felől kb 30 motoros jött és kenték neki.
Mentem 4 oda-visszát, a következők történtek:
A második körben egy KTM-s srácot 4 en szedtünk ki a bozótból.
Szerencsére nem lett baja.
Utána meg a menetrendszerinti busz robbant le Héreg felé a kanyarkombináció után.
4 motoros hajszál híján teliverte.
Szóltam a sofőrbek, hogy ugyan legyen oly kedves és tegye ki a haromszöget, mert az valahogy lemaradt.
Hihetetlen.