Majdnem minden ! A ruhákról még nem esett szó ! Én szem. szerint nehezményezem hogy a Dainese fèl millióért egyszem zsebet rakott a Laguna Seca-ra amibe az igazolvány is alig fér el ! 🤔
Nem mondom hogy nem szórakoztató, de kérdés hogy kinek mennyit ér ez a szórakozás.
Én kanyarodni szeretek, autók között bujkálni. Ahhoz meg se könnyű sisak, se 200LE nem feltétlenül kell.
pl nekem sokat számítana az a 20 kiló ha fejenállásról lenne szó
az hogy van egy hordó testem az a nyakizmokat nem terheli
de az aszfalt harcosoknak szerintem jobban zavaró a szél mint a súly
A motorok már rég elérték a fizikai határokat,futómű fék stb lehet faragni,de a teljesítményt teljesen felesleges.Van értelme 200le-nek,van értelme 300km/h-nak közúti használatra szánt motornál?
Na csak hogy legyen min folytatni. Aki a 20dekán kínlódik, valahogy nem ennyire kritikus amikor a 20kiló felesleget kéne a testzsírból ledobni, pedig az a tuning jóval olcsóbb lenne mint a karbon sisakhéj. 😁
Még a 100LE is bőségesen elég lenne , gyorsulásra is , tempósan haladni is , mindettől függetlenül a 150LE és a 210LE között érezhető , óriási különbség tapasztalni ! 😉
Évről évre próbálnak erősebb és erősebb motorokat gyártani. Van jelentősége hogy 160 vagy 180 lóerő ? Nem nagyon… pont ennyi haszna van annak is ha 1400 vagy 1600g a bukó.
Én kanyarodni szeretek, autók között bujkálni. Ahhoz meg se könnyű sisak, se 200LE nem feltétlenül kell.
Ízületeidnek és a szívednek sem mindegy.
-60 már igen 😂
de még akkor is túlsúlyos lennék a dokik szerint szóval mi a fenét szenvedjek
az hogy van egy hordó testem az a nyakizmokat nem terheli
de az aszfalt harcosoknak szerintem jobban zavaró a szél mint a súly
Na csak hogy legyen min folytatni. Aki a 20dekán kínlódik, valahogy nem ennyire kritikus amikor a 20kiló felesleget kéne a testzsírból ledobni, pedig az a tuning jóval olcsóbb lenne mint a karbon sisakhéj. 😁