Ja csak azt nem veszed figyelembe hogy ha az ember ahhoz van szokva akkor az neki semmi kellemetlenséget nem fog okozni.Mert a nyaka azt szokta meg és nem okoz nehézséget az a +20deka
Iiijajj… most kezdődik az, hogy a Zoli elkezd ferdíteni hogy a végén csak neki legyen igaza… hagyjunk inkább rá, az ő nyaka nem bír el 200gramm pluszt, mondjuk ha csinálna napi 3fejkörzést, lehet megerősödne a nyaka. Mondjuk elég dagadt ahhoz hogy 200grammon idegeskedjen 😂
Hat nem.
Elmondtam hogy d csat,napszemuveg nelkul minnel konnyebb.
Erre levi,meg te is gyzkodtok hogy ahhh nincs kulonbseg........hogyaviharba ne lenne?
Konnyebb jarmu konnyebben megy-megall?
Ja,lehet gyozkodni colin chapmant hogy marpedig a nehezebb jobb.
Szoval lehet mondani csak az a jo ami neked van?
Hát körbe is motorozlak… körbe is motoroztalak. Ezért végkép nem értem mire ez a nagy grammozás. Egyáltalán nem releváns a te szádból az hogy “féktáv”… ifának van akkora féktávja mint neked 😂
Kicsit bonyolultan gondolkodsz...mindenkinek az kéne jó legyen, mint neked. Volt könnyebb sisakom, nem vettem észre az a 100 gr körüli értéket, cserébe nyomta a homlokom. Tényleg fasza, ez a komfortos sisak, könyebb de délbe már ólomnehéz a fejed mert kényelmetlenül érezteti hogy ott van a fejemen. Az ólom nehhéz motorokon meg többnyire fasza fék van, a zzr-rel nem sokkal kell kisebb féktáv mint egy árlagos de könyebb motoron, de azt meg kigyorsításkor ha kihasználni is a pilóta visszaszedem hamar.
Borzaszto gondok vannak.
Itt mindenki hulk meretu izmokkal birkozik direkt?
Ini mondta erezheto,igen.Ezt letagadni?
Nekdm ez a crosstourer is eletidegen akkora hombár.
Pont mint a hegyomlas SUV-ok.
Tudom tok fasza beulni,mer a levi olyan koszvenyes hogy csak kettonnas elefanban lehet jo.
A motor sulya fektavoknal jon elo.Gxorsitaskor ha van ero nem gond.
Bar mindjart gyunmegin levi hogy korbemotoroz.... 🤣
Neked rengeteg problémád van a motorozással:)) Abba kéne hagynod 😁
Többünknek nem okoz gondot sem a sisak sem a motor sulya, vegyél szimszont, nem nehéz és arra jó a kinai félkilós sityak is :))
Nekem az első sisakom még Jawan GREX volt. Ahhoz lehetett olcsón venni sötét plexit. Napközben végig abban voltam, amikor sötétedett vissza cseréltem.
Jobb a kapcsolható sötétítő, de lehetett élni így is.
Milwuki szemüveget szoktam mostanában venni. Pár ezer forint, 5000ért már polárszűrős van. Jó minőség a plexije, és a keret is masszívabb mint a Polaroid.
Xlite x903, nem csrbon, sima. Most kaptam vissza gariból, megint szar. Begyűri a felső gumikédert és kipattan a plexi, nem tudom becsukni teljesen csak ha fent megfeszegetem… az n87-tel semmi baj nem volt ez meg…
a milvóki is hengeresebb
a bringások között vannak jobbak de az sem lapos szár
Ez uj. 🤣
Elmondtam hogy d csat,napszemuveg nelkul minnel konnyebb.
Erre levi,meg te is gyzkodtok hogy ahhh nincs kulonbseg........hogyaviharba ne lenne?
Konnyebb jarmu konnyebben megy-megall?
Ja,lehet gyozkodni colin chapmant hogy marpedig a nehezebb jobb.
Szoval lehet mondani csak az a jo ami neked van?
Itt mindenki hulk meretu izmokkal birkozik direkt?
Ini mondta erezheto,igen.Ezt letagadni?
Nekdm ez a crosstourer is eletidegen akkora hombár.
Pont mint a hegyomlas SUV-ok.
Tudom tok fasza beulni,mer a levi olyan koszvenyes hogy csak kettonnas elefanban lehet jo.
A motor sulya fektavoknal jon elo.Gxorsitaskor ha van ero nem gond.
Bar mindjart gyunmegin levi hogy korbemotoroz.... 🤣
Többünknek nem okoz gondot sem a sisak sem a motor sulya, vegyél szimszont, nem nehéz és arra jó a kinai félkilós sityak is :))
Csak vakok kozt........
Mondjuk aki tankhajogyártol vesz motrot..... 😆
Jobb a kapcsolható sötétítő, de lehetett élni így is.
De miert nem acelbol egy ilyet?