Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nyugi,le fogják venni.Ha bármi olyan lenne,simán vágják a picsába.Nem fog nekik gondot okozni egy csat.
Azt hogy nem engednek fel a ringre mégcsak kíbírom ! De jó lenne a mentősök szakszerűenletudnák venni a baleset után , főleg egy törött nyakcsigolyával , ami az én barátaimnak szerencsére sikerült egy tűzoltó segítségével ! 😇
Nehogy elhidd már ezt a hülyeséget.
A mostani Shoei -m se dupla D , ráadásul emergency-s ! Ezt tanítják már nekik ? Hogy azt hogy kelllevenni , hogy a párnákat először a piros fogantyúkkal ?! 🤔
Na ez megint egy baromság.
Egyszerű oka van: a mentősöknek a dupla d-s levételét oktatják...
Más. Te, mint hozzáértő: lehet Pcp légpuskára olyan távcsőtartot nyomtatni, ami legalább olyan erős, mint a kínai alumínium?
mert buzik
a biztonsági öv szerű kialakítás a legjobb legkényelmesebb és sosem akad ki
Versenyeken csak a D gyűrűs a megengedett. Nyílt napokon még soha nem volt ez probléma,de a pannon ringen nem is jártam
Volt hogy hiába Shoei van a buksimon , a Pannónia ringre nem engebtek fel mert nem dupla D -s csat van rajta ! 🙃
igazándiból a bukó csak a kis koccanásokra hatásos meg az aszfalton csúszásra
ha nagyobb erőhatás éri a nyak törik, mert hatékony nyakvédőt kb senki sem hord mert nagyon kényelmetlen viselet
Méretezetten, egy adott erőhatásra el KELL szakadnia a szíjnak.
Pontosan azért hogy ne a fejeddel együtt szakadjon le.
Ide kell az, amit nem lehet sem tanítani, sem tanulni. A rutin. A jármű mozgásából lehet látni sokszor előre, hogy mi fog következni. Sőt, ha egy autó mögött haladok, elég jó eséllyel megmondom, hogy egy vén buzi vagy egy nő vezeti. Máshogy gyorsít, fékez, megáll a körforgalom előtt pedig nincs rá indok, stb. A traktoros egy külön állatfaj, de annak is vannak ismertető jelei. Amikor busz mögött mentünk suttyó koromban, nyugodtan egy karnyújtásnyira mehettünk a a szélárnyékban, mert tudtuk, az utasokkal teli busz 100 évente egyszer fékez hirtelen. És mi NEM abban az évben jártunk soha.
A fiatalok, kevés km-t levezetők ennyivel nagyobb hátrányban vannak.
Így is kell,lehet itt szidni a traktorost,talán hibázott is,de lássuk be,a motoros is fasz volt.Kár szépíteni.
Én sose azt nézem, indexel-e, hanem hogy van-e mellékút, amire le lehet fordulni. Ha épp úgy érem utol, hogy van, inkább lelassítok mögé, és várom, befordul-e. Ez a biztos.
Lattam, de nagyon kellett guvasztani a szemem, mert ha mecses lett volna a lampabura mogott, az is tobb fenyt adott volna, mint az izzo.
én se szoktam indexelni, nehogymár mindenki tudja merre akarok menni 😁
Szinte senki nem indexel,az a meglepo ha igen.
És pont ennek tudatában közelítem meg.
Egyetértek. Egyébként se biztonságos kétkilóval a sima közút, de bármi vagy bárki bezavarhat vissza kell lasitani. Még a védett utkereszteződésekben is
..ha volt egyáltalán index... most őszintén, láttatok már parasztot traktorral indexelni? sztem kevesebb van, mint indexelő BMW-s ☹️
Az 😁 azon nőttem fel, nagymamámnál minden vasárnap galambleves volt - tenyésztett, saját galambokból.
Olyan sebességgel lehet hogy nem is érzékelte azt az irányjelzőt.Magamrészéről én úgy gondolom hogy eleve hülye aki így közelít meg egy traktort de bármi mást is ha indexel ha nem..........
Ez igaz, gyerekkoromban még volt galambunk és sokszor volt galamb leves. Annyi, hogy egy kevés hozzá
Minden április-májusban ez megy...