Olyan, ami alól a 11 mm-es sínre megy, és 30 mm tubusméret. De spec kell, a legalacsonyabb, majd küldök róla képet, hogy milyen kivitel. Jó lenne, ha lejtene előre valamennyit, de ezt ki kell számolni még.
Ha jó lenne, kellene pár db, a többiek fizetnének érte 😃
Ja, ezt jó tudni 👍️ de Zolival ellentétben engem nem zavar a csatos zár sem, amikor meg vettem nem tudtam ezt...meg szerintem az eladó sem. Még megvan a d gyűrűs Shark is, ha nagyon olyan helyre akarok menni, akkor azt veszem fel.
Az a nyitó szalag pont egyszer használatos, utána lehet eldobni a sisakot, szóval pont nem a kártérítés a lényeg, hanem hogy az alapból szorosan illeszkedő sisakot a törött nyak ráncigálása nélkül lehet eltávolítani azzal. http://youtu.be/YhTzEg1fYsY
Mondom, Shoeit lehet kérni, illetve utólag lehet rakatni a micro helyére DD csatot.
Nekem is saját feltételem volt hogy napszemüveges legyen, DD legyen, középen lehessen nyitni a plexit és ezzel esett ki a shoei mert baloldalon van a nyitókája és ha megállok, behúzott kuplunggal, szar átnyúlni illetve ha bepattan baloldalon, jobb oldala nyitva marad, elreped a gt2-nekcis a plexije.
Átlag mentős okosabb mint egy ötödikes. Szóval megy nekik az hogy felismerjenek egy piros gombot, kart, vagy szalagot. Csak a verseny sportban szeretik egységesíteni a dolgokat, hogy ennyivel egyszerűbb legyen a dolog, ne kelljen a használati utasítást böngészni vészhelyzetben. Ahogy a sok pontos biztonsági öveknek is csak meghatározott kioldó szerkezete lehet a versenyautókban.
Alapvetően én is megszoktam a D gyűrűset, de beépített napszemüveggel nem volt a Shoei-nek ilyen, és mivel már nem versenyzek, igazából annyira nem is ragaszkodtam hozzá.
A műanyag gyengébb mint az alumínium.
De ha nem verekedni akarsz vele, akkor valószínűleg lehet olyan tervezni és nyomtatni ami nem fog letörni. Nekem a motoron nyomtatott tartó konzolokon vannak a kamerák, meg a bringán is nyomtatott lámpa tartó van. Azok évek óta bírják a strapát.
Ilyen kell? https://www.thingiverse.com/th...
Vagy közvetlenül a csőre akarod bilincselni?
Tök egyzerű.Bármilyen vékony legyen is egy microlock csatt az mindig is vatagabb a dupla D-nél.
A shoei szarabb volt mert túl rövid a szíja,ezért mindg ki kellett fűznöm.a marushin pont olyan hosszú hogy koppra kihúzom és leveszem a sisakot.
Fel meg olyanra húzom amilyen kell és felpattintom.Oszt csá.
A csattosnál azért lehet kell a két kéz.
Levágják a francba oszt jónapot, nem gondolom, hogy ott agyalnának azon, hogy szakszerűen bontsák a aisak vagy a ruha zárásait. Persze utána feljelentheted őket kártérítésért. 😁
Én se vennék mást már. Amúgy szerintem amire a manlasz azt mondta hogy microlockos és leesett az egy agv k5-6 ami DD és sanszos hogy szért esrtt le mert vagy nem csatolta be, nehéz feladat. Vagy nem húzta meg mert könnyebb levenni felhúzni. Sokszor látom hogy csak előrehúzzák a laza csatot és leveszik a bukót, meg sem húzzák a szíjat.
De Simonceliről is leesett, pedig szerintem a GP-ben ilyenekre határozottan figyelnek.
Azt gondolom hogy nem okoz gondot , de ha már megvettem a drága emergency-s Shoeit , lealább tudják levenni megfelelő sorrendben ! A félmilliós Dainese sem okozott problémát a mentősöknek , levágták rólam mint a sz@rt ! Amiért nem hogy nemreklamáltam , de 3 év után tudtam megköszönni ! 😉
Azt a bizonyos tűzoltót Németh Viktornak hívjàk és mostanság együtt motorozunk ! Akkor nem volt szolgálatban , de megállt és segített , megvárta a mentőket is , akiket ő tájékoztatott az állapotomról ! Nagyon hálás is vagyok neki ezért a gesztusáért ! 😉
Ha jó lenne, kellene pár db, a többiek fizetnének érte 😃