Fogalmam sincs pontosan mennyi, lemérhetem de most lusta vagyok nagyon és a bogarakat le kéne mossam róla, hogy annyival is könnyebb legyen.
Használj egyszer egy olyat amiben rendes napszemüveg van, nem ilyen gagyi szart mint pl az agv hogy a szemüveg alja a látómeződ közepén van.
Az rpha70 carbon valahol ott van 1300gramm környékén napszemüveggel.
De miért baj ha 1300helyett 1500? Azt ne mond hogy ennyire gyenge a nyakad. Nekem L-es bukó kell, 1450azthiszem az xlite. Érdekes, elbírom 🤷🏼♂️
Ha elvonja a figyelmedet a motorozasról hogy lehajtsd a napszemüveget, nem neked való a motorozás. Ha az a +50-100gramm számít az utcán, többet kellene mozogni 😂
Pénzért nem dolgozom 😆 Neked megcsinálom, mert vélhetően nem túl komplikált a dolog, de saját szaraimra sem jut idő.
Az lenne a legjobb ha a Thingiverse-én találnál neked megfelelőt, mert akkor nem kell tervezni. Azzal megy el a legtöbb idő.
A párhuzamosság nem állítható szokott lenni a célzó rendszereknél távolság függvényében?
De tudod mi a durva? Barátnőm nincs 50kiló de őt sem zavarta hogy az n87 1400gramm körül van 🤷🏼♂️
Használj egyszer egy olyat amiben rendes napszemüveg van, nem ilyen gagyi szart mint pl az agv hogy a szemüveg alja a látómeződ közepén van.
Szerinted miben?
Most mennyi a sulya?
(Krosszoztam, van nekem könnyebb bukóm)
De miért baj ha 1300helyett 1500? Azt ne mond hogy ennyire gyenge a nyakad. Nekem L-es bukó kell, 1450azthiszem az xlite. Érdekes, elbírom 🤷🏼♂️
Es siman sem hordok napszemuveget.
Sisak nelkul.
Nem a motorra figyelek......tehát igen,ez azt jelenti hogy elvonta a figyelmet.
:D
Idegesit a ragózas is.
Tudnal mutatni 1250 g-os sisakot napszemuveggel?
Nem 1600 ast.
Az nem 100g.
A sulya is tobb a sisaknak.
Az lenne a legjobb ha a Thingiverse-én találnál neked megfelelőt, mert akkor nem kell tervezni. Azzal megy el a legtöbb idő.
A párhuzamosság nem állítható szokott lenni a célzó rendszereknél távolság függvényében?