A sokat fikázott MZnél és Simsonnál ez sosem volt probléma, de még előtte a Pannónianál sem. Le is szoktatták a népet a teljesen tokozott láncról mert nem volt üzletileg kifizetődő
Pont így gondolom én is.Amennyit az ember elkölt sprékre meg minden baromságra......Én is 50nél cseréltem,számomra jól is van ez így.Én nem akarok láncolajzót ahogy az ini is írta én nem akarom hogy vélhetően kétszer annyit elmenjen az a lánc,én cserélem ha kell aztán kész.
szerintem nem mert már évek óta feladták a láncolajos hittérítést a fanatikusak is
a nép nem fogékony rá, szeret pazarolni 😂
én csak kuncogok jókat amikor kerülnek felfelé a fotók hogy "buziskodtunk a lánctisztítással egész délelőtt"
És egy jó lánc nem sokkal megy el kevesebbet ilyen körülmények.közt se....... anno a zzr1100-ről is ötvenezer után vettem le kisebb egyenetlen nyulás miatt, de azt a szervizben az ott lófráló ismeretlen csopperos kolléga azonnal lenyúlta, hogy az neki még jó lesz.....tavaly az 1400-ről csak azért vettük le ötvenezer előtt kicsivel, mert ugyan nem nyult de a szerelő a csapoknál itt ott megjelenő barnás rozsdajelek miatt javasolta. És hát én sose mosom, vagy csak max egyszer a lánc életében akkor is gázolajban, és fujjálni is akkor amikor fényesedik a lánc.
Szóval jönnek itt nemsoká a mindenféle kencék méterre meghatározott időben, de ezzel max párezer km nyerhető több tizezer ráköltésével a lánc élettartama alatt.
az is vicces hogy az automata olajozót meg a nép többsége fikázta, pedig csak faszok voltak a beállításhoz
a láncspray remekül jellemzi a fogyasztói társadalmat és a hülye embereket
előidéztek egy igényt és erre kínáltak megoldást a nép meg elhiszi hogy ez a legjobb, mert ugye a "motorod megérdemli" mondat elhangzik akkor mindent is el lehet adni
2 láncspray árából lehet venni 5 liter láncolajat ami kitart 10 évig és még a lánc is legalább 2x tovább bírja
és mindjárt jönnek a tiszta olaj volt a gumi meg az ido meg minden hozzászólások, ami igaz is de nem azért mert a rendszer a szar hanem az ember volt béna
Szerintem egy kicsit ez a lánc dolog is túl van tolva.Én akkor fújom ha eszembejut,de nem sűrűn jut eszembe.Úgy vagyok vele hogy ha kuka akkor cserélem.Ja,és a lánckereket sem cserélem ha nincs baja.
Érdemes 11-12-es leaf-et venni? Egy 6-7 pálcásnak vajon mennyi lehet a valós hatótávja? Vejem agyal és a mieveket és társait nézegeti, de szerintem azoknak ennyi idősen jó ha van 50-60km a hatótáv az meg kevés lenne, jó lenne ha valami biztosan tudná 100-at.
És akkor lenne egy kérdésem hogy ebből nem tud valaki olcsó napelemet? Egy 10 tábla érdekelne 🤣
a nép nem fogékony rá, szeret pazarolni 😂
én csak kuncogok jókat amikor kerülnek felfelé a fotók hogy "buziskodtunk a lánctisztítással egész délelőtt"
Szóval jönnek itt nemsoká a mindenféle kencék méterre meghatározott időben, de ezzel max párezer km nyerhető több tizezer ráköltésével a lánc élettartama alatt.
a láncspray remekül jellemzi a fogyasztói társadalmat és a hülye embereket
előidéztek egy igényt és erre kínáltak megoldást a nép meg elhiszi hogy ez a legjobb, mert ugye a "motorod megérdemli" mondat elhangzik akkor mindent is el lehet adni
2 láncspray árából lehet venni 5 liter láncolajat ami kitart 10 évig és még a lánc is legalább 2x tovább bírja
és mindjárt jönnek a tiszta olaj volt a gumi meg az ido meg minden hozzászólások, ami igaz is de nem azért mert a rendszer a szar hanem az ember volt béna
Ebböl is lesz vagy négy oldal 🤣
Vagy ujonnan.