Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ki a fenét érdekel a rendőr, félre kell állni, elengedni, aztán kis idő múlva lehet csapatni, pont mint a többi mazsolánál aki feltart 😆
A trafit meg abban a nagy ívű nyílt mezős szakaszon szeretik lerakni. Az nem annyira kihívás, ott minek húzzam, az csak a motor teljesítményére recskázó pip félék szívják meg. Nekem soha nem volt velük bajom.
A rendes kanyarokban meg úgy sem tud mérni.
Srácok ! A- Hogyan lesz hosszúéletű a láncod? - című cikkhez nincs hozzászólási lehetőség ? Csak annyit szerettem volna odaírni , egy kérdést , hogy tudna -e valaki egyetlen motorgyártó , gyári gépkönyvet mutatni , ahol a gyártó ezt a fajta láncfújkálási karbantartást javasolja ?! 🤔
A Zzr1100-on néha keveseltem a fékhatást meg sokak által alulméretezett rajta , szerintem a gyári betétekkel jól és hibàtlanul működött , az 1400-as Nissin-jei kifejezetten jól eltaláltak ! Az elején a 8 dugattyú a 8 betéttel a radiális főfékhenger a radiális munkahengerekkel könnyedén elbánik a vas súllyával és a lovak tempójával ! És mivel elég súly jut hátra is , a hátsófék is hatásos , nem könnyül el , nem akar csúszkálni , amit az ABS amúgy sem engedne ! A futóműve példa értékű , főleg ha "szakértők" által nincs szarrá állítgatva ! Nem véletlenül nem tett rá a Kawa gyári rezgéscsillapítót ! Azért ha lenne hazánknak egy Dave Moss -unk szívesen meglátogatnám ! 😏
Én a 929-el vagyok így,11évig volt meg.Imádtam,sokszor bánom hogy eladtam.
Jó az...... az xx-et kimondottan szerettem. Azt nagyon eltalálták
Honda… szépen susog a blokkja, semmi több.
Nem annyira veszed észre ha mindent jól méreteznek. Az aktiv tárcsán dupla annyi dugattyú dupla annyi erővel tol, igy simán tudod a hátsóval szükiteni az ivet, annyi hogy a lassulásba bele kell számolni az első gyenge lassulását és összeülését is. De kezelhető. Ezen meg azt az egy dugattyút észre se venni. Igazából nincs is semmi értelme ennek a megoldásnak.
Nem értem hogy aki ezeket kitalálja az nem motorozik ? Hátsófékkel szűkíted az ívet, miért jó neki ha a hátsó fogja az elsőt ?
Rengeteget használom a hátsót, lasútempónál, nagytempónál…el is vágnám a csövet ha fogná az elejét.
Az új. Irtam amig Zolival az úszótárcsán osztoztatok. Egy ponton kb 3 centi hosszan 0.06 mm-rel véknyabb a tárcsa. Ezért rázza az elejét, ráadásul szerencsétlenségemre pont a jobb oldalra került ami pont az erősebb elsőfék.
van net 😁
Pont forditva és szarul megoldva. Első egyáltalán nem.fogja a hátsót, a hátsó elől egyetlen dugattyút mozgat a bal oldalon. Ezért is kopott vacakul a gyári tárcsa, mert a jobbos jóval nagyobb igénybevételnek van kitéve ha a hátsó féket kevesebbet használja az ember.
Az xx-en fasza volt és jól is működött, minden féknyergen egy dugattyút az ellentétes fék mozgatott. Fasza is volt a fék rajta.
150 ezer egy fagyigép (gondolkodós) Többször is meg kellene születnem, hogy az én fagyi fogyasztásomat figyelembe véve megtérüljön az ára 😆 Az eltöltött munkaidőt nem számoltad bele az 5500-ba(kezeit széttáró)
Te nem pecázni vagy ? Mindnekinek jobb lenne 🙄
tavaly voltunk ott 4 napot debrecen olcsóbb mint szoboszló(kezeit széttáró)
Blődi meg szar helyen lakik Ő csak a balatonnál tud fagyit venni azt aki ilyen úri helyen lakik az fizesse meg 😅
(fejét fogó) Én inkább visszaadtam volna az ár hallatán, hogy ennyiért köszönöm nem kérem(kezeit széttáró)
bal felső(meghajlós) legalább valaki tudja,hogy kell kihasználni egy betétet (kezeit széttáró)
ezek mint élvezetes dolgok én múlt héten a szikével vágtam csontig a hüvelykujjam rögtön reggel fél 8-kor amikor kezdtem a melót. (fejét fogó) Még jó, hogy volt nálam vékony erős festőszalag 3x körbetekertem rajta azt bírta a napot 😅
úgy rángatod azt a qrva kamerát, hogy olyan mintha mozogna oldalra a tárcsa (gondolkodós)
gipszelve már nem(gondolkodós)
😅
Erdélyről is tudnék, de bele se kezdek, mert akkor itt éjszakázok az üzenőfalon. Ha minden jól megy, idén rendben lesz a kisebbik fiam hajléka, ők tavaly kezdtek önálló életet a párjával. Ha őket rendben tudom, akkor reményeim szerint leporolom a túradobozokat és jövök majd az újabb képes beszámolókkal, addig meg az emlékeim között kotorászok, a betonkeverő és a malterosláda árnyékában. 🙂
ezen a szakaszon nincs harcsa
balin van sok csak kis szarok
kunságiban van inkább harcsa, egy ismerős idén már több 20+ is kifogott 4 vagy 5 már nem emlékszem
2,3 jász(szemeit körbeforgató9 Azonnal rakd fel harcsázni(meghajlós)
Na ! És ezt akartad visszatartani ? Nosztaogiát ! Még ,még mèg ! 😯
Nem köthető szorosan a motorozáshoz, Elektro Józsi volt az idegenvezető, a motorokat hátrahagyva, gyalogosan indultunk el a Badacsony 400 méter magas déli peremére, a Harangozó Bérc sziklája fölé, ahol Ranolder János állíttatott emlékkeresztet az 1800-as évek közepén, abból a célból, hogy az ide látogatókat emlékeztesse ez a kereszt arra, hogy ilyen szép természeti csodát csak Isten képes megalkotni. Ott csodáltam meg egy számomra teljesen új szögből a tengerünket, ami nagyon szép és felejthetetlen élmény volt. Majd innen még felkpaszkodtunk a Kisfaludy Sándor kilátóhoz, ami szintén gyönyörű kilátással ajándékozott meg minket.