Ki a fenét érdekel a rendőr, félre kell állni, elengedni, aztán kis idő múlva lehet csapatni, pont mint a többi mazsolánál aki feltart 😆
A trafit meg abban a nagy ívű nyílt mezős szakaszon szeretik lerakni. Az nem annyira kihívás, ott minek húzzam, az csak a motor teljesítményére recskázó pip félék szívják meg. Nekem soha nem volt velük bajom.
A rendes kanyarokban meg úgy sem tud mérni.
Srácok ! A- Hogyan lesz hosszúéletű a láncod? - című cikkhez nincs hozzászólási lehetőség ? Csak annyit szerettem volna odaírni , egy kérdést , hogy tudna -e valaki egyetlen motorgyártó , gyári gépkönyvet mutatni , ahol a gyártó ezt a fajta láncfújkálási karbantartást javasolja ?! 🤔
A Zzr1100-on néha keveseltem a fékhatást meg sokak által alulméretezett rajta , szerintem a gyári betétekkel jól és hibàtlanul működött , az 1400-as Nissin-jei kifejezetten jól eltaláltak ! Az elején a 8 dugattyú a 8 betéttel a radiális főfékhenger a radiális munkahengerekkel könnyedén elbánik a vas súllyával és a lovak tempójával ! És mivel elég súly jut hátra is , a hátsófék is hatásos , nem könnyül el , nem akar csúszkálni , amit az ABS amúgy sem engedne ! A futóműve példa értékű , főleg ha "szakértők" által nincs szarrá állítgatva ! Nem véletlenül nem tett rá a Kawa gyári rezgéscsillapítót ! Azért ha lenne hazánknak egy Dave Moss -unk szívesen meglátogatnám ! 😏
Nem annyira veszed észre ha mindent jól méreteznek. Az aktiv tárcsán dupla annyi dugattyú dupla annyi erővel tol, igy simán tudod a hátsóval szükiteni az ivet, annyi hogy a lassulásba bele kell számolni az első gyenge lassulását és összeülését is. De kezelhető. Ezen meg azt az egy dugattyút észre se venni. Igazából nincs is semmi értelme ennek a megoldásnak.
Nem értem hogy aki ezeket kitalálja az nem motorozik ? Hátsófékkel szűkíted az ívet, miért jó neki ha a hátsó fogja az elsőt ?
Rengeteget használom a hátsót, lasútempónál, nagytempónál…el is vágnám a csövet ha fogná az elejét.
Az új. Irtam amig Zolival az úszótárcsán osztoztatok. Egy ponton kb 3 centi hosszan 0.06 mm-rel véknyabb a tárcsa. Ezért rázza az elejét, ráadásul szerencsétlenségemre pont a jobb oldalra került ami pont az erősebb elsőfék.
Pont forditva és szarul megoldva. Első egyáltalán nem.fogja a hátsót, a hátsó elől egyetlen dugattyút mozgat a bal oldalon. Ezért is kopott vacakul a gyári tárcsa, mert a jobbos jóval nagyobb igénybevételnek van kitéve ha a hátsó féket kevesebbet használja az ember.
Az xx-en fasza volt és jól is működött, minden féknyergen egy dugattyút az ellentétes fék mozgatott. Fasza is volt a fék rajta.
150 ezer egy fagyigép (gondolkodós) Többször is meg kellene születnem, hogy az én fagyi fogyasztásomat figyelembe véve megtérüljön az ára 😆 Az eltöltött munkaidőt nem számoltad bele az 5500-ba(kezeit széttáró)
tavaly voltunk ott 4 napot debrecen olcsóbb mint szoboszló(kezeit széttáró)
Blődi meg szar helyen lakik Ő csak a balatonnál tud fagyit venni azt aki ilyen úri helyen lakik az fizesse meg 😅
ezek mint élvezetes dolgok én múlt héten a szikével vágtam csontig a hüvelykujjam rögtön reggel fél 8-kor amikor kezdtem a melót. (fejét fogó) Még jó, hogy volt nálam vékony erős festőszalag 3x körbetekertem rajta azt bírta a napot 😅
Erdélyről is tudnék, de bele se kezdek, mert akkor itt éjszakázok az üzenőfalon. Ha minden jól megy, idén rendben lesz a kisebbik fiam hajléka, ők tavaly kezdtek önálló életet a párjával. Ha őket rendben tudom, akkor reményeim szerint leporolom a túradobozokat és jövök majd az újabb képes beszámolókkal, addig meg az emlékeim között kotorászok, a betonkeverő és a malterosláda árnyékában. 🙂
ezen a szakaszon nincs harcsa
balin van sok csak kis szarok
kunságiban van inkább harcsa, egy ismerős idén már több 20+ is kifogott 4 vagy 5 már nem emlékszem
Nem köthető szorosan a motorozáshoz, Elektro Józsi volt az idegenvezető, a motorokat hátrahagyva, gyalogosan indultunk el a Badacsony 400 méter magas déli peremére, a Harangozó Bérc sziklája fölé, ahol Ranolder János állíttatott emlékkeresztet az 1800-as évek közepén, abból a célból, hogy az ide látogatókat emlékeztesse ez a kereszt arra, hogy ilyen szép természeti csodát csak Isten képes megalkotni. Ott csodáltam meg egy számomra teljesen új szögből a tengerünket, ami nagyon szép és felejthetetlen élmény volt. Majd innen még felkpaszkodtunk a Kisfaludy Sándor kilátóhoz, ami szintén gyönyörű kilátással ajándékozott meg minket.
A trafit meg abban a nagy ívű nyílt mezős szakaszon szeretik lerakni. Az nem annyira kihívás, ott minek húzzam, az csak a motor teljesítményére recskázó pip félék szívják meg. Nekem soha nem volt velük bajom.
A rendes kanyarokban meg úgy sem tud mérni.