Hát én pont így gondolom, csak nézem a másik oldalt. A traktort arra tervezték/gyártották, hogy szántásban erőlködjön. Sőt, vannak videók, amikor a hátsó tengelyre áll amikor felfelé akar húzni valamit, onnan esik vissza a talajra és mindezt többször is. És bírja.
Látszik a képen a sisak, mikro-záras vagy minek nevezik azt a fogas betolós műanyag csatot... nem dupla D-s, az csak a fejjel együtt jön le.
Egyébként nagy erők lehetnek, megy 120-al, és egy 3 kilós madár fejbe... aztán persze még el is esett, neki a beton kerítésnek.
Én vettem már le galambot vállal, nem nagy tempóval, nem is telibe, de meglepett... baj nem lett.
lto akkunak nem sok értelme van a kocsikban, hiszen az akku élettartama lényegesebben több mint a kocsi töbi része
lifepo4 is határeset mert 15-20 éveket is elmegy megfelelő használattal
egy 30kwh lto akkut szívesen elfogadnék, megoldaná az energiaellátási gondjaim 30+évig is, pl áprilisban nem használtam el annyi áramot mint márciusban amikor csak fűtésre használtam, mert egyszerűen nem tudom hová tenni a sok ingyen energiát már most sem......
fészbukon egy csomó ember árul használt panelt, szerintem tuti akad benne lopott is
mint anno a bicikli behozatal, a sok kidobott szar között nem kevés nagyobb értékű lopott is volt
csak itt nálunk drágán adják a használtat, akinek nem pár panel kell amit felcsavaroz a fészer tetejére mekkmester módon annak nem éri meg mert ha a tartót kábelokat beleszámolod drágább a használt mint az új, de van hogy magában a 5-6 éves panelt drágábban akarják adni mint az újat (wp-re kiszámolva)
Fluence-t nem ismerem. Nem volt belőlük sok, és hallottam motorhibásról. Bár alapvetően szerintem ugyan az lehet a hajtáslánc mint a Zoek esetén.
A Zoe-k jók, bár a koria példányokat nem követtem. De ott is utána kell nézni hogy ne lopott akku legyen benne, mert régebben a franciáknál lehetett bérelni, tehát nem a tied volt az akku, de keletre eladták jó áron. Volt pár eset amikor elkezdték letiltani a kocsikat távolról, amit a GSM modul hatástalanításával orvosoltak, tehát még mindig ki lehet fogni ilyet. Azt hiszem a márkakereskedésben megmondják alvázszám alapján.
Még az energia válság előtt 1.5millió körül lehetett bontott jó állapotú 30-as akkut szerezni. Most nem tudom.
Újonnan a gyári akku "nem éri meg" kategória mindig.
Esetleg a kínaiak gyártanak hozzá való cellákat, az is ilyen 2milliós tétel, de nem ismerek olyat aki megkockáztatta ezt a változatot.
Vannak cégek akik csinálnak ilyet nálunk is, de nem jegyeztem meg.
A kis iMiev valami titán akkut használt, azért bírják nagyon jól.
Leaf, 30kW akkuval, de lehet, hogy 24. Vagy 2 éve beszéltem vele erről. Az autó megvan, a felesége használja. ő 40 km ről nem jár vele dolgozni azt már nem szereti a gép, télen főleg
Mennyibe kerül egy akksi? Vejem akar napi 80km ingázásra ilyesmit és hisz a hirdetésekben lévő leírásoknak ahol a 2011-12-es mievekre simán írnak 80-100km.es hatótávokat, de azok talán újonnan tudhattak annyit, én a leaf-et javasoltam, de akkor ahogy írod azok sem nagyon tudnak ilyen korban 100 körül. Sajnos 3 milla alatt keres ott meg csak ezek vannak.
Ez vicces dolog. A 2017-es Hondám könyve a 80W90-es hajtómű olajat javasolja lánckenésre. Pár évvel későbbi ugyan olyan kézikönyvben már a spéci Honda láncspray van.
Nekem nagyon bevált a hajtómű olaj.
Gondolom fizetett hirdetés és nem akarták hogy beleokoskodjunk 😆
Van eladó ilyen ha érdekel 😆
Nem. Én nem vennék. Elég hulladék akku volt azokban, és kvázi prototípus. Az utána jövő generációk már nagyságrendekkel jobbak, bár azért ilyen idősen már kockázatos az is.
Apámék használják a Leaf-emet, 50%-os akku állapot már a kuka kategória. Használható, és meglepően jól bírja de rohamosan csökken a kapacitás. Télen 40km-t írt, én 60km-ert kihoztam vele, mert elég sok kapacitást elrejt. Most melegben meg 60km amit biztonsággal tud.
Akkor érdemes venni, ha tudsz intézni jó áron akkucserét. (én ezt tervezem, és akkor apáméknak elég lesz amíg van jogsija) Mondjuk beleraksz egy 40kWh-t és akkor van egy jól használható villanyautód, amivel 2-300km-ig jó vagy.
Nem követem most az árakat, de iszonyat túl vannak árazva a használtak. Várnék vele. Idén várható egy nagyobb esés, mert a kínaiak nagyon megindultak.
Ott is élnek szír agysebészek 😁
Épp írta is valaki a villanyautósok kommentjei alá, hogy Bajoroknál is nagyüzemben lopják a napelemet és kábeleket...dehát ők akarták a migránsokat. Most majd megértik miért mondtuk azt, hogy nekünk elegendőek azok a cigók akik már itt vannak 🤣
Egyébként nagy erők lehetnek, megy 120-al, és egy 3 kilós madár fejbe... aztán persze még el is esett, neki a beton kerítésnek.
Én vettem már le galambot vállal, nem nagy tempóval, nem is telibe, de meglepett... baj nem lett.
Itt meg kell nézni a traktor bal első futóművét. Mit kellett kapnia, hogy így kifordult?
Leesett a sisakja???
Egy becsatolt sisak hogyan eshet le?
lifepo4 is határeset mert 15-20 éveket is elmegy megfelelő használattal
egy 30kwh lto akkut szívesen elfogadnék, megoldaná az energiaellátási gondjaim 30+évig is, pl áprilisban nem használtam el annyi áramot mint márciusban amikor csak fűtésre használtam, mert egyszerűen nem tudom hová tenni a sok ingyen energiát már most sem......
mint anno a bicikli behozatal, a sok kidobott szar között nem kevés nagyobb értékű lopott is volt
csak itt nálunk drágán adják a használtat, akinek nem pár panel kell amit felcsavaroz a fészer tetejére mekkmester módon annak nem éri meg mert ha a tartót kábelokat beleszámolod drágább a használt mint az új, de van hogy magában a 5-6 éves panelt drágábban akarják adni mint az újat (wp-re kiszámolva)
A Zoe-k jók, bár a koria példányokat nem követtem. De ott is utána kell nézni hogy ne lopott akku legyen benne, mert régebben a franciáknál lehetett bérelni, tehát nem a tied volt az akku, de keletre eladták jó áron. Volt pár eset amikor elkezdték letiltani a kocsikat távolról, amit a GSM modul hatástalanításával orvosoltak, tehát még mindig ki lehet fogni ilyet. Azt hiszem a márkakereskedésben megmondják alvázszám alapján.
Újonnan a gyári akku "nem éri meg" kategória mindig.
Esetleg a kínaiak gyártanak hozzá való cellákat, az is ilyen 2milliós tétel, de nem ismerek olyat aki megkockáztatta ezt a változatot.
Vannak cégek akik csinálnak ilyet nálunk is, de nem jegyeztem meg.
A kis iMiev valami titán akkut használt, azért bírják nagyon jól.
Nekem nagyon bevált a hajtómű olaj.
Gondolom fizetett hirdetés és nem akarták hogy beleokoskodjunk 😆
Nem. Én nem vennék. Elég hulladék akku volt azokban, és kvázi prototípus. Az utána jövő generációk már nagyságrendekkel jobbak, bár azért ilyen idősen már kockázatos az is.
Apámék használják a Leaf-emet, 50%-os akku állapot már a kuka kategória. Használható, és meglepően jól bírja de rohamosan csökken a kapacitás. Télen 40km-t írt, én 60km-ert kihoztam vele, mert elég sok kapacitást elrejt. Most melegben meg 60km amit biztonsággal tud.
Akkor érdemes venni, ha tudsz intézni jó áron akkucserét. (én ezt tervezem, és akkor apáméknak elég lesz amíg van jogsija) Mondjuk beleraksz egy 40kWh-t és akkor van egy jól használható villanyautód, amivel 2-300km-ig jó vagy.
Nem követem most az árakat, de iszonyat túl vannak árazva a használtak. Várnék vele. Idén várható egy nagyobb esés, mert a kínaiak nagyon megindultak.
Épp írta is valaki a villanyautósok kommentjei alá, hogy Bajoroknál is nagyüzemben lopják a napelemet és kábeleket...dehát ők akarták a migránsokat. Most majd megértik miért mondtuk azt, hogy nekünk elegendőek azok a cigók akik már itt vannak 🤣