ezt mind értem
de ha a fékezéses ütközéskor 100% a bukáscakkorvnem érdemes megpróbálni?
egy taposás a váltókarra meg egy maxigáz, ez kb 1 másodperc
1 másofperc alatt ha 100ról lelassítasz 80ra akkor se lesz a helyzet jobb....
csak szerintem 1000 emberből kb egynek se menne 90% hogy nekem sem
amúgy ha húzod a gázt a centrifugális erő hihetetlenül egyenesben tud tartani
szar keréknxomos úton régen estem-keltem aztán ha húztam rendesen volt hogy 2 nyomba ment a motor de mindig kiegyenesítette magát
21" kerékkel meg 300 mm rugóúttal könnyen mész neki bárminek, ami nem túl magas - de próbáld 17" kerékkel, 100 mm rugóval egy 250 kg-s utcaival, persze utassal.
Mikor pár éve először csapattam a 250 2T KTM-el, kint földúton, kicsit kisodródtam, látom, hogy hegyes szögben közelít egy jó mély és széles traktornyom... na, simsonos terep rutinommal el is könyveltem azonnal, hogy itt most én nagyot repülök - úgy átment rajta a gép, hogy észre se vettem 😁
megboldogult faterom mondta kutyára macskára simán de libára nem jó ráhajtani 😆 mostanság már nem annyira divat falun libát legeltetni az aszfalton de régen elég sok volt
terep tárgyakon működött már, igaz őzzel nem teszteltem sosem
az is igaz hogy nagy sebeségnél csak egy teszt volt
de egy őzes buli 100% hogy eséshez vezet ha fékezel
az endúrós módszer meg lehet nem
fekvőrendőr raklap simán megvolt
egyszer akartam tesztelni élesben egy öregasszonyon mert kijött elém csak a szimó nem állt kerékre 😁
Mivel úgy írta hogy fékezni nemvolt idő , ebből gondoltam nem 40-el ment ! De ha a 45 lóval 100 nal sima gàzcibállásra felemeli az elejét akkor tényleg qrva jó a motorod !
nektek ez elképzelhetetlen
nekünk(endúrósoknak) ez természetes
100as tempó meg kizárva, nem megyek százzal hiszen ráérek 😄
igaz ehhez az is hozzátesz hogy a 38-39es hátsó lánckerekek helyett 45-47 volt fent
Megvan a kétszázegynéhány lóerő , emeli is az elejét ahogy kell , de özzel nemszeretném gyakorolni ! Egyébként egy galamb vagy bagoly is tud ütni akkorát mintha lapáttal támadnának mellbe , ha van elég tempó ! 🙃
Ketten ültek a motoron, gondolom, aszfalton utaztak... nem tudom, mekkora motor kéne, ami ilyenkor gázra úgy elkönnyíti az elejét, hogy átmenjen 😁 talán úgy, hogy egy 200 lovassal mennek nyugodt 80-al másodikban 9 ezren, és megrántva felpörög 12-ig 😁
az első kerék épp hogy érintette volna az őz gerincét
csak ennek az endúrós reflexnek ki kell alakulni
endúróéknál ez úgy van hogy ha baj van húzd a gázt, ha nagyon nagy baj még jobban
mentem én már le autópálya töltésen maxigázt húzva és nem is estem el, de az tény hogy majd össze szartam magam
Ez akkora hülyeség, mintha Pipi írta volna 😅 Lófaxra se volt ideje, épp a gázt elengedte... ha lett volna idő visszakapcsolni, akkor fékezni is lett volna... Elkap 80-al egy 30-40 kilós őzet, azon kb. mindenhogy elesik, akkorát üt a kormányon ill. az első keréken. Az őz van annyira magas, hogy nem a kerék kapja el, hanem a teló, de ez is kb. mindegy.
Nem írtad mi lett a Pannival !? Bárezek után , mi lenne , karcolás nélkül megúszta , mivel híres lett az esemény miatt 5 lakàs árával megeggyező összegértkelt el ,a verekedők között , akik a hirdetés miatt gyűltek össze több ezren vételi szándékkal ! 🤔
de ha a fékezéses ütközéskor 100% a bukáscakkorvnem érdemes megpróbálni?
egy taposás a váltókarra meg egy maxigáz, ez kb 1 másodperc
1 másofperc alatt ha 100ról lelassítasz 80ra akkor se lesz a helyzet jobb....
csak szerintem 1000 emberből kb egynek se menne 90% hogy nekem sem
amúgy ha húzod a gázt a centrifugális erő hihetetlenül egyenesben tud tartani
szar keréknxomos úton régen estem-keltem aztán ha húztam rendesen volt hogy 2 nyomba ment a motor de mindig kiegyenesítette magát