Ezekben a kerékméretekben nem értek egyet. Gyere el velünk, úgy körbemotoroznak engem is a 19-es kerékkel hogy nem is értem mi történik. Vagy a 21-essel tkc70-nel. A Hcs-t kérdezd meg 😂
Mondtam is az értékesítő srácnak.
Jó-jó a 660 80 lova.de a yamaha jól csinálja,ott a Zracer 700-900.
Ezt meg lehetne lépni a tigerrel is.Van egy 660-as 80 és egy 765 95-100 pörgősebb lóval.Simán annyit lehetne eladni belőle mint a tracer 900 bol.
Szerintem nem akarnak a 900 gt nek konkurenciát.
De az nem aszfaltos hiába van olyan változat.
19-es első kerékkel sosem lesz olyan mint 17-essel.
Azért a 100lóerő jó lenne, igazad van ebben. Nekem az lenne a kellemes. Teljesen felesleges ez a 150ami van. Kétszeméllyel csomaggal jött jól néha hogy észre sem veszi a motor hogy ketten vagyunk rajta.
értelek(meghajlós) Kíméled ezért az újonnan felszerelt hátsó dobozban tartod(meghajlós)
Ha a rendőr kérdezi akkor belenyúlsz a dobozba megmutatod neki(kezeit széttáró)
Ha kérdőre von, hogy miért ott tartod miért nem szereled fel akkor meg mondod neki, hogy olyan gyors ez a motor, hogy úgy sem kell hátrafelé tekingetni mindenkit te előzöl(kezeit széttáró) 😅
Ja,de a számok jól mutatnak a fagyizó előtt.Meg a 180-as gumi,nem csoffadt 140-es.
A streetek jó a futóműve,hasmagasság kell a fasznak,aszfalton maradok.De fáj a derekam,a nyakam is elkezdte.A szélvédő jó,140-150-ig nincs tolás.Viszont nagyon előredőlök.
Amúgy kicsit okosítva jó a tiger,csak streetről átulve megbökdöstem és mint egy takony a vödörben.
Értemén hogy ktm túraendúrban ez a sztender. 😂
Mondjuk a 80lóerő az pont a duplája annak amit használsz 😂
Mondtam én hogy egy jobb futómű kellene meg kicsit nagyobb hasmagasság akkor azt mondtad hogy ez így jó 🤷🏼♂️
Igazából ez a fostartály a jótól messze van,de legalább kevesebbet romlik el mint a dukáti és könnyebb mint egy kawa. 😂
Ma nézegettem a 660 tiger sportot.
Picit lityilötyi túraendúrós a futómű,ülés széles-lapos,ez még elmegy,de csak 80 ló,4 millióért...............mehh.
Tükör megvan de nem fért el a csomadobozba így csak ma lesz felrakva.
hát nem is tudom én nem szoktam azonos dolgokat venni. Pl eddig az ájkoszba a bronz elnevezésű stikket vettem múlt hónapban, ebben a hónapban meg az almás ízesítésűt (kezeit széttáró)
ja azóta is itt pihen húsz vagon liszt tetején 15 vagonnyi budipapír 😅
A lisztet nem árulhatom csak ársapkával meghatároozott mennyiségben(gondolkodós) Mivel nem fogy a liszt a budipapírt meg nem érem el ami a tetején van 😆
Amugymeg mindig van jobb motoros,a tudasa miatt motoroz korbe.Oszt ennyi.
Jó-jó a 660 80 lova.de a yamaha jól csinálja,ott a Zracer 700-900.
Ezt meg lehetne lépni a tigerrel is.Van egy 660-as 80 és egy 765 95-100 pörgősebb lóval.Simán annyit lehetne eladni belőle mint a tracer 900 bol.
Szerintem nem akarnak a 900 gt nek konkurenciát.
De az nem aszfaltos hiába van olyan változat.
19-es első kerékkel sosem lesz olyan mint 17-essel.
Ha a rendőr kérdezi akkor belenyúlsz a dobozba megmutatod neki(kezeit széttáró)
Ha kérdőre von, hogy miért ott tartod miért nem szereled fel akkor meg mondod neki, hogy olyan gyors ez a motor, hogy úgy sem kell hátrafelé tekingetni mindenkit te előzöl(kezeit széttáró) 😅
A streetek jó a futóműve,hasmagasság kell a fasznak,aszfalton maradok.De fáj a derekam,a nyakam is elkezdte.A szélvédő jó,140-150-ig nincs tolás.Viszont nagyon előredőlök.
Amúgy kicsit okosítva jó a tiger,csak streetről átulve megbökdöstem és mint egy takony a vödörben.
Értemén hogy ktm túraendúrban ez a sztender. 😂
Mondtam én hogy egy jobb futómű kellene meg kicsit nagyobb hasmagasság akkor azt mondtad hogy ez így jó 🤷🏼♂️
Ma nézegettem a 660 tiger sportot.
Picit lityilötyi túraendúrós a futómű,ülés széles-lapos,ez még elmegy,de csak 80 ló,4 millióért...............mehh.
Tükör megvan de nem fért el a csomadobozba így csak ma lesz felrakva.
300 fölé is eljutok havi szinten
A lisztet nem árulhatom csak ársapkával meghatároozott mennyiségben(gondolkodós) Mivel nem fogy a liszt a budipapírt meg nem érem el ami a tetején van 😆