Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mert nem használtál még jó olajos kuplungos motort.
Hegyekbe ha nem megy aszfalt felülök egy síliftre. 😂
utcára nem sok értelme van
ott ahol nyúzod a motort és durván melegszik el tud mászni a kuplung nyomáspont
plusz ha kopik a bowdenesen után kell állítani a hidraulikus meg automatán beáll
az csak mese hogy könnyebb lesz a kuplung, ha a bowdenes nehéz akkor új bowdent kell feltenni és ismét fasza lesz
endúrót a hegyen nyekegtetni jobb az olajos
Nemértem minek ez a hidros cucc,olyan puha a bowdenesem mint egy jó memóriás párna.Nem kell vele vackolni O gyűrűkkel.
A viton nem lett jó nekem mert kemény, nbr talán 70-est raktam bele, ez jó lett. A 690-esbe is így csináltam meg.
Hülyék ezek teljesen. Adna hozzá felújítót 5000-ért, megvenném de kompletten az egész ~50ezer…
kicsiknél mindnek jó lett
anno a huskyra vettem elődzör tesztnek, utána meg ismerettségi körben soknak megcsináltuk
úgy is érzed ahigy szaródik el nem egyik pillanatról a másikra lesz szar
2-3 o gyűrű aztán megspóroltál egy munkahengert
amúgy ha viton o-gyűrűt raksz bele az kicsit jobban eszi a munkahenger falát
Tudsz bele o gyűrűt rakni de nem egy életbiztosítás. Akkor jó ha a ház még nincs megkopva, gyárilag karmantyú van benne és a láncról a kosz bekerül a hengerbe, elkoptatja.
Esztergáltattunk egy dugattyút ami a gyári házba megy, 2db o gyűrűvel de kellett kísérletezni mert ami a számok szerint passzolt az mégsem volt jó, egy vastagabb de kisebb átmérőjű gyűrűt kellett ráfeszíteni és úgy tényleg jó lett.
kuplung munkahengerhez meg kell venni o-gyűrűt 200 forinttért és utána ismét jó 10 évig
csomó exc lett már így feljavítva
akkoriban 40 ezer volt egy jobb konstrukció amiben nem o-gyűrű volt hanem karmantyú féle, de ezt senki sem akarta megvenni 😃
Ja,gondoltam hogy az lc8 azért kifinomultabb.Inkább arra gondoltam hogy szerintem akinek volt lc4-e és még szerette is,ott azért már egy traktor sem tud meglepetést okozni .
Ne gyujtsd a lomot. 😂
Attól azért simábbak ezek az lc8-ak. Stabil egy elpusztíthatatlan motor. Szerintem mindenkép próbáld ki.
Van nálam most 950sm, 990smt, 990sd, 1190adv. Lehet válogatni 😂
Lehet azzal keverem.Lc4-em már volt és imádtam,abban konkrétan havonta cseréltem a hátsó égőket,szóval nem áll távol a nyers viselkedés.
A 950-en szokott beszarni a pumpa, vagyis fixen beszarik mindegyiken. Van több megoldás hogyan lehet kiváltani, én egy facet pumpát raktam haveréra, igaz kellett hozzá konzol, benzincső tehát nem egy az egyben beszerelhető, igaz örök életet josolnak neki.
A 990-eken már nincs baj a benzinpumpával, vagy ha van is az elhanyagolható.
👍️ 👌
Ja,az alsó kuplung munkahengerről én is tudok,meg talán az üzemanyag szívattyú...... Nézelődök,de nem túl nagy a kínálat.Mondjuk annyira nem is sürgős,majd ha jön a tuti lehet átülök.
Igen. Ő egy szerelőműhelyben kezdte a karriert. Alulról, autókkal-motorokkal foglalkozva.

Yamaha Torakusu az orgonáknál és páncéltőkés zongoráknál kidolgozott öntési technológiáját tette át a motorgyártás területére, mert a háború után (pont mint nálunk a keleti blokkban) olcsó, egyszerű, nagy számban gyártott járművekre volt szükség és a motorizált biciklit meg tudták fizetni. Aztán szépen lassan összevásárolgattak olyan cégeket, mint a Showa, akiknek volt már a németektől pár motorterve és így lett négyütemű szekerük is.

Suzuki Michio szövőgépeket tartott karban fiatal inasként, majd egy selyemhernyó farmot örökölt és ebből a tőkéből indította el a szövőgépbizniszt, ami a harmincas évekig elég jól ment, de utána Japán külpolitikai viszonyai megváltoztak és nem tudtak exportálni. Ekkor állt neki biciklikkel foglalkozni és autók gyártásáig ment volna, ha nem jött volna a háború. A háború után a fentebb említett okokból kezdett kétütemű motoros bicikliket csinálni. A többit kb. sejtjük.

A Kawasaki konszern szinte csak üzleti okokból ugrott bele a buliba. Egy Meguro nevű cégbe szálltak be tőkéstársnak. Ez a Meguro nem volt előzmény nélküli, az elődje, a Murato a harmincas évek elején licensz alapján gyártott Herliket a japán piacra Rikuo márkanéven. Miután elkezdett a Meguro szarul állni, a Kawasaki bekebelezte minden szellemi tulajdonával együtt és odáig vitték, ameddig.
(egész konkrétan a 2022-es Meguro K3-ig, mert épp tavaly dobták piacra, tisztelegve a saját történelmük előtt)
😂
akár úgy is 😆
Már hogy Zolinak megvilágosodott ? Úgy gondoltad ? 😉
megjött a fény 😅
Ki ? A Honda ?
Tobbet nem akarom szethuzni.
Kerulom a bkv bilikek mustangokat.
Az a kis vagott szemeivel meg a kopasz fejivel most örul hogy szivsthat ezzel a nyomoroncal.De ha csavarhiuzoval tepem ki a szemit azert is osszelapatolom.
Ezeknek a vagottszemueknek csak rizst engednek termeszteni.
Az egyetlen a "csapatból", akinek EZ volt a szenvedélye :D
A többi szövőgépet, zongorát meg hajót építgetett, csak mellékszál a motor.