Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Túl nagyok az elvárásaid egy közel 30 éves motorral szemben :D
Zsírozd és nem lesz baj se oxidációval, se összeszorulással.
Jobbra fent akiről beszélsz ! 🙃
Jobb minosegu szigetelt csatik kellenek.
Sumitomo,furukawa,AMP,yazaki stb.
Nem ilyen fos.
Aztan naná hogy a vadiuj tizrugos balos tukorre esett ez a balsors,aaaaaaa............nem a hulladek jobbosra.
Vehetek megegy uj balost.
Dehogyis.....user fail......
Holnap be kell gyömöszkölni a D.A.I locsolocsöveit,az egyik vadriasztosip kinezetu vegelemét nem talalom.
Es meg mindig nincs javitva az egyik fül egy idomon.
Baszodjon meg mr hodda.
Hehehe......énszótam....'
Meg ne gyújtsd ! 🙃
A regi,megkemenyedett kurvanehezen jaro csatlakozok egyik nem volt visszatolva rendesen.Izombol nyomni kellett es bekattant.
Hogy szopjon lovat.
Szóval?
😂
A második generációs, 2007-től már jó nagyon. Jobb mint az elődje. Egy igazi célmotor, agresszív, nem szereti a kisfordulatot(3500 alatt), 6000fölött megy igazán. Eszméletlen jó fék és futómű, eltalált vázgeometria. A blokk is jó, könnyen kiforog, rugalmas aki szereti a V motort annak tetszik aki meg a sor4 sterilségét szereti annak nem fog tetszeni.
Mindenkép érdemes kipróbálni mert árban elég kedvezőek ahhoz képest hogy mit ad cserébe.
Különösebb problémája sincs, alsó kuplunghenger elfossa magát néha, kell a helyére egy oberon kb 50ezerért. Alapjárati motor nagyritkán(ugyanez van az enyémben 90ezerkm van benne de még jó) a gyári fesszab helyett egy mecseki félét kell belerakni.

Szerintem nagyon érdemes kipróbálni, a tuono lehet a párja, nem tudom melyik jobb a kettő közül.
Óóóó,...........hogy rohadnál meg............ 😆
Lenne sokminden amit tudnék még sorolni de már így is túl lefikáztam azt a motort 😅
A 990 superduke-ról mi a véleményed?
oldaltámaszt meg sem említetted, na az egy igazi okádék a ténérén, ezen nagyon ki voltam borulva
meg most nem jut eszembe mi nem tetszett rajta nagyjából az első látásra de van pár amin meglepődtem ilyen 100 forintos spórolások......
a hajtás szerintem nem gáz, lassan benne van 10 ezer nem kellett állítani a láncon, nekem ennyi idő alatt többnyire már kellett
a fékpedál pont azért olyan amit írsz, a bowdenes kuplung engem is meglepett, de végig gondolva ez egy kaland motor, a lehető legkevesebb hibaforrással, és egy összetekert bowden belső bárhol elfér ha baj van
a blokk meg ez volt készen ezt tették bele, ezen túl kell magunkat tenni, nem terveznek másik blokkot így olcsóbb, ráadásul ez egy kurva jó blokk, kár is lenne hozzányúlni
én azt mondom összességében egy kicsit spórolós motor, de teljesen használható, egy nagyobb kartervédőt érdemes feltenni aki nem aszfalton használja aztán lehe menni a ruszki tajgára vele
Lehet hogy a blokk örök élet de engem baromira zavarna amit a szemem lát. Tudom hogy nem is egy kategória az R-es ktm-el mert azzal a world raid vagy mi az új, az lenne egy kategória de abban is benne vannak konstrukcios hibák.
Én ahogy felültem a t7-re az első ami nem tetszett hogy asszimetrikus, a jobb csizmámat eltartja a kuplungfedél. A térdemmel ahol szorítanám a motort ülve, ott nincs semmi, a combom közepével tudom fogni a motort, állva okés.
A bowdenes kuplung milyensége már megint szubjektív de nekem nagyon gagyi, ezt sokkal jobban meg lehetett volna csinálni, biztos jó csak gagyi érzete van( a ktm sem olyan jó mint az olajosak de jobb).
Az a fékpedál valami botrány, ennyire gagyi lemez fékpedált kevés motoron látok, persze jó mert bárhol visszahajlítod ha görbülne.
Azt sem értem minek van egy lemeztank ami be van burkolva műanyagokkal, miért kellett plusz súlyt belerakni?
És akkor ami már a motorozás élményét is befolyásolja, hogy az a blokk nagyon nem kompakt, nagyon nem gndolkodtak amikor tervezték, baromi magasan van a kihajtás ami miatt baromi magasan van bekötve a villa ami miatt nagyon meredekszögben áll, lóg a lánc, hatalmasat változik a tengelytáv. A ktm-en egy sokkal laposabb villa van, hosszabb, a kerék mozgása közelebb van a függőlegeshez. Olyan ostobán van megoldva pl a vízpumpát miért hátra rakták és nem előre? Ott van 2hosszú cső feleslegesen. Nagyon mély a karter, kicsi a hasmagasság miatta.
A segédváz miért nem csavaros egy ilyen rally jellegű motoron ?

Biztos hogy a ktm blokkja kevésbé tartós de abból is van már rengeteg ami elgurult 50-80ezret gond nélkül.
Na, kifikáztam magam :D
Ha lenne annyi kraft a 660ba mint az öreg 675be vennék egyet. Nekem pont elég ennyi nulla 3betűsök nélkül.
Nekem spec a 800 as tiger tetszik.
Inkabb a szandekosan hosszabb lokezű blokk es a himbilimbi futomu-gyengecske fek ami visszatart.
Meg gecimagas mind.
A tiger 660 jo lenne a 765 blokkal.
Pariban lenne a Tracer 900 al.
a blokk örök élet, a vázzal eddig még nem volt baj, a futómű ebben az árkategóriában jónak mondható
ülés viszonylag keskeny, újként kicsit kemény
a ktm sokkal felszereltebb ez tény, de drágább is a tenere 3,8 volt a 890 meg 5 milla felett volt
nekünk szempot volt az egyszerűség és az alacsony szervizköltség is
nem kell baszakodni minden indításkor a kipörgésgátlóval meg mittudomén
yamaha, szóval örök élet, ktm meg mind szar ami a 640 után lett gyártva 😂
Aki ment már v4-es multival és 1290-el, annyit mondott hogy nagyon jó mind a kettő, a ktm lentről tolósabb, a ducatit meg forgatni kell. De hogy mind a kettő kibaszott jó.
Nem mondtam.hogy jobb lenne, kapcsoló meg majd kiderül. Remélem hamar,mer akkor megy gariba 😄
A daytonán és a nagyon friss tigereken kívül a triumph sem dicsekedhet szép motorokkal mert a régebbi tigerek, ~ 2018előtt valami pusztulat rondák. A street meg a speed meg a klasszikusai tényleg szépek.
Pont ma ücsörögtem egy teneren, hát Ini. Az a motor egy kalap szar a 790R-hez képest, amit találtak a polcon összerakosgatták aztán ez lett belőle.
Nem nagyon találok semmit a ducin ami jobb lenne mint a ktm, max annyit hogy megsüti a nap és kifakulnak a kapcsolók, na ilyet a ktm nem tud 😅😂