fél évig ment az agyalás a ktm és a yamaha között
a yamaha vitathatatlanul szebb a ktm motortól, bár neki mindkettő tetszett
olvasgatott egy rakás fórumot mindkét motorról, a ktm motorról azért voltak borsos kiadások egész új motorként is
plusz van benne egy csomó elektromos kütyü ami semmire se kell neki
végül a sokkal egyszerűbb és terepképesebb yamaha mellett döntött
ha nem lenne akkora arcunk mint ami van a 390 kb mindenre is elég lenne
olcsó, a fenntartása sem gáz még a gyári szervizbe hordva sem, nem bassza a gumit egy szezon alatt szét nem sokat eszik, ha kell akkor elmegy akár 130 tempóval is mindenféle erőlködés nélkül is,persze nem autópálya tempóra tervezték
kényelmes ülés viszonylag jó szélvédelem, remekül pakolható
földutakon/murvás utakon is elmegy ha kell stbstbstb
a gyári kipufogó kicsit csúnyácska, mást nem nagyon nem tudok felhozni ami nem tetszett rajta
10 év múlva meg majd látjuk mennyire tartós
gondolom a kicsivel több mint 2 millás új vételár nem tartalmazza az örökélet lehetőségét
Apám ugyanez, 48-as cipője van nert annyira széles a lába de hosszra elég lenne a kisebb is. Skechers boltban szokott találni, de ő is ha talál jót, abból azonnal kettőt vesz mert annyira ritka.
Miért nem vett a gyerek egy 790advot a tenere helyett? Nagyon szép rally motort rajzoltak de szerintem egy parkolóba sem szabad rakni a ktm-el a teneret. 🤔
kicsit lomhább volt mint a 640es de nagyon jól ment, és egy literrel kevesebbet evett a nagytól azonos tempóban még úgy is hogy dupla súllyal ment
egyszer egy balatoni körre elmentünk cserélt motorral akkor teszteltem
szerintem ha kidobnánk a katalizátort meg egy kicsit rámennénk az erőre és nem a legkisebb füst kibocsátás lenne a fő cél paraméter akkor sokkal jobban is mehetne
volt hogy az egész deichman készlet fel lett próbálva ee nem lett meg az igazi
kosaras cipőben lett volna 1-2 típus ami kényelmes volt jellemzően a 30+ ezres(3-5 éves adat) árfekvésben
vett egy 700as ténérét kb egy éve
nekem akarta adni a 390est de úgy se használtam volna így el lett passzolva
kicsit olcsón adtuk mert kb egy hét akatt az első ember elvitte
Amikor félig magatehetetlenül, törött gerinccel feküdtem és a doki azt mondta, hogy minimum másfél év mire esetleg lábra állok, akkor ott agyban eldöntöttem, hogy ez nem így lesz. Teljesen át kellett formálni a gondolkodás módomat és az élethez való hozzá állást. Kőkemény gyógytorna után 6 múlva már tudtam járni, rá két hónapra dolgoztam. Én úgy gondolom, hogy a múlt hozzátartozik a jövőhöz és az emlékeket - még a rosszakat is - kénytelen vagy beleszőni abba az életbe, amelyet magunknak választottunk. Mindenkinek van valami, ami egy adott helyre vonatkozó emlékekre hangolja.
A velünk történt dolgoknak, az elszenvedett sérelmeknek (itt most fizikai dolgokról beszélünk), amelyek értek, nem csak múltjuk, hanem jövőjük is van. Bár a múltat nem lehet megváltoztatni, de azáltal, ha feldolgozzuk a történteket, a jövőre kihatással lesz. Pl., az előre gondolkodásban, vagy bármilyen kockázat vállalásban.
A lényeg, hogy megtanulj és tudj elengedni a lélekből a rosszat. Ne szennyezze az embert a negatív esszencia, nincs értelme magaddal hurcolni.
Szerintem.
le kell szarni, nekem is egy csomó minden eltört elromlott a motorozés miatt de nem érdekel a téma, amíg bírtam addig mentem aztán ennyi
most az 50essel nyomatom az adrenalint, földesutakon is padlógázzal, ha annyi 5 ezresem lenne amennyiszer csak a héten lekoppant az eleje akkor idén már nem nagyon kellene dolgoznom 😁
2x madnem eldobtam a kis gyöszt, frissen tárcsázták az utat és csak maxigázon lehetett enni mert különben össze-vissza megy, egyszer valami betondarab dobott meg meg egyszer valami nyom, a nyomos az sunyi volt a magasabb útpadka fogott csak meg, a betonon simán csak majdnem átesetem a kormányon 😂
ha lesz kényelmes, könnyű, puha sarkú kivitel veszek vagy 5 db