Ahogy látom agyújtáskapcsolónak 6 ki- és bemenete van.
Bemenet a piros (BAT), kimenetek pedig FAN (hőtővent., kék-piros), IG (kapcsolt +, piros/fekete), PA (parkolófény, sárga-fekete), TL1 és TL2, ami a helyzetjelzőkhöz megy a parkolóállásban.
A biztosítéktábla az IG-ről van táplálva, onnan oszlanak szét. Külön áramkörön van a fényszóró (10A HEADLIGHT, fekete-piros) és a helyzetjelző/műszervil./hátsó (POS. METER TAIL, 10A, barna-kék).
Ha nincs helyzetjelző SE, akkor nyilván a te első gondolatod, a test lesz a ludas, jó eséllyel.
Aszonta index fék....
Valamelyik régebbi motoromon volt olyan a gyujzás kapcsoló hogy két érintkezőt zárt. Egyik vitte a világitással összefüggő dolgokat a másik meg a motor működéséhez szükségeseket.
A fenyvalto kapcsolo oldalan kek-feher a betap, az a szin jon a Start gombtol.
A Start gombig egy fekete-piros madzag viszi a villanyt, az kozvetlenul a biztositektablarol jon es a Start gombnal valt szint kek-feherre.
Ha helyzetjelzo van elol-hatul es van test a lampafejben (zold vezetek), akkor eselyesen ezen a vonalon lesz bibi. Ha nincs, szolsz es elokeresem a kapcsrajzot.
szét kell szedni és csiszolni
pár régi fos kapcsolóját szedtem már szét síkba csiszolni vizes smirglin és fasza újszerű lesz
nyomó gombokat is kiganézni üveg tollal kifényesíteni az érintkezőket és hibamentes lesz
A fenyszoro betap ott van megszakitva, onnan megy a fenyvaltohoz. A Start gomb benyomott allapotaban (inditozaskor) bont a kapcsolo, elengedett allapotban zar es megjon a villany. Sokszor korrodal be ott es valik esetlegesse a kontakt.
Biztos ki lehet azt lámpázni hamar... köcsög Vivaro ködlámpája volt szar, fél óráig nyomoztam a kábelt, biztosítékot, kapcsolót - aztán a foglalatban lett meg a hiba... pedig azt néztem legelőször. Pluszt adtam neki, kivéve világított, a helyére pattintva meg feszült, és no kontakt.
Most hétvégén is jönneka Törökbálinti Red Baron motorosai , a múlt hétvége lett átrakva a hétvégére , Cseszneken szeretnék csatlakozni hozzájuk , és egy fél túràt megyek velük is , visszafele Kisbèrnél ők is , én is hazafele ! 😉 Remélem az időjárás is ezt szeretné !
Világhírű a faxt, csak a szocialista táborban - nekünk az volt akkor a VILÁG... de volumenben is lófax volt. Igazából most kezdik jegyezni 10 éve. Most már csomó oltalom van rá, az ültetvényeket is szabályozzák, a gyártást is. A tótok (szlováknak is híjják magukat) le akarták nyúlni a brendet, a hegy másik oldalán lévő szőlőből is akartak "tokajit" forgalmazni, szerencsére ez meg lett tiltva nekik.
Egyébként mindenki ihatja, desszert bor - persze nem a talponállóban, fröccsként 😅
A mi körünkben is ez a probléma. Egyik hajt mint az állat, a másik mindig megállna minden villanyoszlopnál. Az arany középút lenne jó, de ahol több akarat van, ott nehéz. Ezért szeretem mostanában az egyedül barangolást.
Bemenet a piros (BAT), kimenetek pedig FAN (hőtővent., kék-piros), IG (kapcsolt +, piros/fekete), PA (parkolófény, sárga-fekete), TL1 és TL2, ami a helyzetjelzőkhöz megy a parkolóállásban.
A biztosítéktábla az IG-ről van táplálva, onnan oszlanak szét. Külön áramkörön van a fényszóró (10A HEADLIGHT, fekete-piros) és a helyzetjelző/műszervil./hátsó (POS. METER TAIL, 10A, barna-kék).
Ha nincs helyzetjelző SE, akkor nyilván a te első gondolatod, a test lesz a ludas, jó eséllyel.