Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát azért nem a töredékéből. Azt a csapágyházat nem olyan egyszerű zömíteni.
Pedig az a probléma a töredékéből orvosolható,a ház kopása miatt van a nyelestengely hosszanti mozgása amitől ötödikben motorféken ér össze a két ellentétesen forgó elem.Ettől van a hang.
Ezt írtam legelőször hogy nem fér el a nyereg
Mi felújítattuk, kicsit szólt. Kaptunk csere váltót. Felrakjuk, alapjáraton, üresben hangja volt… váltóshoz vissza, mondom neki itt baj van, szól valamelyik csapágy. Jött a nagy mese meg a duma. Mondom oké, most átrakjuk az én váltóm belsejét egy javított házba és kicserélünk mindent. Azóta fasza, 2x kellett leszedjem a váltót.
Elkért akkor 120ezret egy száraz váltóért és én kellett szimeringeket cseréljek a kihajtásban. Az összes “neves” szerelőt falhoz kellene csapkodni.
Épphogy csak,FUX,Nincs még tengelylógási problémája,(nem ér bele)Pedig ezúton közölném hogy 350van benne és gyári az olaj.
Fasza, örökös mint a nyomorúság.
Írva van ? Kicsit lusta gyárilag.
Fux váltó van rajta ? Nem szól az 5.?
Auy?
Értem.
Azt átvette a kollégám én meg vettem második generációsat,megoldás lehetett volna a nyomtávszélesítő is elég lett volna fél centis,de nem akartam ilyenekkel szarakodni.
Lereszeli azt magatol ha felpüföli.
Vagy lereszelt valamelyikből😃
Bar mar az elejen ha nem lett volna balfasz rogton jot vett volna.
288,300,313
Kicserelte a felnit,vagy a nyerget.
Regebben jo vagy nem jo?
Mitől.lett jó?
Szinte biztos voltam hogy ez lesz. Betétcserénél is vigyàzz mert a kisebb(talán 288-as) betét kis erőltettèssel ami nem is feltűnő bemegy a nagyobb (302-312?) nyeregbe.
Főleg ha unixtól veszed, habár lehet kijavították mert én veszekedtem velük hogy nem ahhoz való amit adott.
Most jó.
Most jo vagy nem jo?
Ezt hittem én is.És mégis van.....Ezt most szépen jegyezd meg és máris okosabb lettél.
Az meg az et függvénye.
Nincs elbaszva semmi amig kijavítható.
Jó, mondjuk benne van a furatszám valóban mert 4x 5x valamennyi. Csavar méret?
Ezekszerint te elbasztad.