Pedig az a probléma a töredékéből orvosolható,a ház kopása miatt van a nyelestengely hosszanti mozgása amitől ötödikben motorféken ér össze a két ellentétesen forgó elem.Ettől van a hang.
Mi felújítattuk, kicsit szólt. Kaptunk csere váltót. Felrakjuk, alapjáraton, üresben hangja volt… váltóshoz vissza, mondom neki itt baj van, szól valamelyik csapágy. Jött a nagy mese meg a duma. Mondom oké, most átrakjuk az én váltóm belsejét egy javított házba és kicserélünk mindent. Azóta fasza, 2x kellett leszedjem a váltót.
Elkért akkor 120ezret egy száraz váltóért és én kellett szimeringeket cseréljek a kihajtásban. Az összes “neves” szerelőt falhoz kellene csapkodni.
Azt átvette a kollégám én meg vettem második generációsat,megoldás lehetett volna a nyomtávszélesítő is elég lett volna fél centis,de nem akartam ilyenekkel szarakodni.
Szinte biztos voltam hogy ez lesz. Betétcserénél is vigyàzz mert a kisebb(talán 288-as) betét kis erőltettèssel ami nem is feltűnő bemegy a nagyobb (302-312?) nyeregbe.
Főleg ha unixtól veszed, habár lehet kijavították mert én veszekedtem velük hogy nem ahhoz való amit adott.
Elkért akkor 120ezret egy száraz váltóért és én kellett szimeringeket cseréljek a kihajtásban. Az összes “neves” szerelőt falhoz kellene csapkodni.
Írva van ? Kicsit lusta gyárilag.
Fux váltó van rajta ? Nem szól az 5.?
Főleg ha unixtól veszed, habár lehet kijavították mert én veszekedtem velük hogy nem ahhoz való amit adott.