Ezért nem mernek na meg a melóhelyvesztéstől való félelem, 2009 beleégett az agyakba és az akkor szívott családok mai felnőtt gyerekei még emlékeznek ezekre.
amikor már slick-é kopik le ne cseréld(ujjával nemet mutató) Mehetsz vele versenyre a hungaroringen(fetrengős) Ha a fék amúgy sem jó legalább jobb lesz a köridőd, nem baxod el a kanyarokat felesleges fékezéssel 😅
a hátsó gumik még egész jók, minimum van rajta 2mm kopóréteg
védem a földet aztán amíg nem sima mind a négy nem cserélek
vagy egy garnitúra újszerű majd műszakira felteszem
hát igen,ez egy ilyen játék.Vagy felhagynál a flancolással az utcában,megelégedtél volna a régi hiace-al, egyébként is igénytelen vagy és utálod a hárombetűs kacatokat és akkor ennek a tizedét költenéd rá.És az is elvinne ugyanúgy a munkásszállóra. Tényleg,te minek veszel új autókat?Mikor utálod az új fejlett dolgokat és saját állításod szerint megállnál a 2000es évek elején.......
igen vagy pengetem 5 évig az extra szerviz költségbehajtást vagy kockára teszem, hogy összefossa magát 5 éven belül azt másfél millába belenyúlok netán(gondolkodós)
sokat mászkál a nej messzire szóval azért nem rossz dolog ha mondjuk az abs működik. ha már van a kocsiba akkor csak van értelme hogy megjavítsuk
ha az opelon van valami ilyesmi hiba(ami lehetetlen mert full fapad) annak mindegy mert szinte csak peca kocsi, meg ha megyek csontkovácshoz akkor fut egy 40es hosszútávot, szigorúan 60as tempóban mert olyan mértékben szálszakadt a gumi rajta hogy alig lehet vele menni egyenesen
én azt látom hogy inkább a rövidebb távú hiteleket veszi fel az ember, ilyen 1-2 évekre lehet előre tervezni, persze ez sem 100% hogy sikerül de ha kibasznak a fasza állásból és van még 0,5-1év hiteled ennyit be tudsz vállalni egy szarabb melóban is
kocsira azért 4 év alatti futamidő ritka, 4 éven túl meg azért csak a jósok tudnak tervezni, aztán 5-6 évet lehúzni kőműves mellett napi 12 órában hogy ki legyen a kocsi fizetve nem egy nagy öröm.....
Nem azt írtam hogy másba nem látnak bele,hanem azt hogy mivel belelátnak így bele is tudnak piszkálni,belsőégésűbe nem kell mert azt kell javítani így is úgy is,ugye.....
Árban nagy visszaesést nem látok még, alapfelszereltséggel elég sok autó elérhető, némely ha a szin nem fontos magasabbal is. De ha rendelsz az biza 8-14 hónap még a gagyi márkáknál is.
Hitel meg öngyilkosság ilyen árak mellett 20 % körüli kamattal. Megint az van hogy másfél autót vagy többet fizetsz vissaz lakosságiban. Céges az más, ott még vannak jó bulik.
Tavaly év közepéig tényleg így volt, de ősz óta már készleten is sok modell van mára pedig mindenből van ha valakinek elég a felszerelzség és nem akar plusszokat. Lassan elkezdenek lemenni az árak is, a használt kereskedések tavaly tavasszal üresek voltak mára meg alig van helyük, persze igyekeznek kitartani az árakat, de annak sincs értelme, hogy ott rohadjanak el az udvaron, épp ma láttam egy cikket, hogy mennyire visszaesett az új és a használt vásárlások is és hitelt meg nem nagyon mernek felvenni a népek.
védem a földet aztán amíg nem sima mind a négy nem cserélek
vagy egy garnitúra újszerű majd műszakira felteszem
ha az opelon van valami ilyesmi hiba(ami lehetetlen mert full fapad) annak mindegy mert szinte csak peca kocsi, meg ha megyek csontkovácshoz akkor fut egy 40es hosszútávot, szigorúan 60as tempóban mert olyan mértékben szálszakadt a gumi rajta hogy alig lehet vele menni egyenesen
kocsira azért 4 év alatti futamidő ritka, 4 éven túl meg azért csak a jósok tudnak tervezni, aztán 5-6 évet lehúzni kőműves mellett napi 12 órában hogy ki legyen a kocsi fizetve nem egy nagy öröm.....
Hitel meg öngyilkosság ilyen árak mellett 20 % körüli kamattal. Megint az van hogy másfél autót vagy többet fizetsz vissaz lakosságiban. Céges az más, ott még vannak jó bulik.