Az 1,4 G is áteresztő furatos, a 8 szelepes 1,6-os is, de már a 16 szelepes 1,6-os nem, de ki lehet furni azt is. Több szerelőt is megkérdeztem ezzel kapcsolatban, az is megoldja a hibát ha alaposan kitakarítjak a hornyot (csak nagyon kell vigyázni a külső élekre), aztán új gyűrűsor és szigorúan 5W-30 olaj 10ezrenként, nem a dexos2 vel megemelt 30ezres ciklusonként.
A hajtókarnál milyen tördelésre gondoltál?
az f olajlehúzójánál lyukak vannak én azt lazán kifúrtam nagyobbra
azóta ment 200 ezret és nem eszi az olajat
a szimeringeknél folyt egy ideig de pár éve cserélve lett aztán azóta stabil az olajszint
amúgy a hajtókarokat alul hogy a picsába tudják ilyen viszonylag egyformára eltördelni?
Ja, ráadásul a vezérlés felől ki kell szedni a motortartó bakot és az összes vezérlő kereket le kell szedni a görgőkkel együtt, mert az alattuk lévő burkolat összefogja a blokkal a hengerfejet.
Azért vannak jó mesék, történetek, de valóban nem gyakori.
Az Avatar meg kb. az a látványfilm ahol ez megbocsájtható, mert annyira csúcskategóriás látvány.
Egy túltolt transzformersz meg társait pedig még torrentről sem töltöm le 😁
Hollivud mar baromi reg nem tud normalis forgatokonyvet es tortenetet kiizzadni,ezert probalnak latvannyal kompenzalni.
Mostanaban mar az is ritkan sikerul.
Nekem pl az america kapitany winter soldier ota nem sok tortenet jott be.
Talan a galaxis orzoi de azis a vicces kreten jarakterek miatt inkabb.
Mondjuk ezen csodálkoztam is hogy homokos sem volt benne, csak a tengerpart 😆
Amúgy szerintem tök jó természet doku film volt ez egy nem létező bolygó ökoszisztémájáról, meg mellékesen valami szar történet is volt, de szerencsére nem sok 😆
Simán a látvány simán megérte ezt a filmet, de csak rendes vásznon 3D-ben.
Vegulis kuplungot lassan cserelni kell,meg talan olajfolyas is volt oldalt az olajpumpahaznal,es rohadtul nincs kedvem hanyatt az auto alatt ügyködni,szoval inkabb kilogatnam a blokkot a kocsibol.
Meg nagyon nyammogok mert tobb verziobol egyikhez sincs kedvem.
Akkor már érdemes a hajtókarcsapágyakat is, én se akartam mert nincs bajuk, de ekkora bontásnál egy 10ezer Ft-ot érdemes rászánni. A kipu öntvény szenvedős volt, na meg ha már lekerül a szívóbox csináld meg a típushibáját is, nekem az már korábban megvolt.
Az 1.9tdi-k szeretnek hajtókarosak lenni. Bls, bxe motorkóddal, abba is kolbenschmidt csapágyat raknak és onnantól örök élet. A bkc kódosoknak gyárilag az van, azokkal nem szokott baj lenni. A kolben asszimmetrikus, a gyári meg nem. Gondolom pár centet tudtak spórolni, meg is lett az eredménye, melegben, intenzívebb használatnál a picit kopottabb csapágy már meg is fogja a hajtókart és bassza is ki a blokk oldalát.
Azért a G-nek is vannak szeszélyei, gyári kompresszió értékeket mértünk, pedig a végén már 4 deci olajat is megevett ezer km-en. A szelepszár szimeringek cseréjével kezdtük, mert ahhoz nem kellett levenni a hengerfejet. Nem oldódott meg a probléma, ezért a hétvégén szétszedtük a fiammal. Azt hittem nagyobb a baj, de azon kívül hogy az összes olajáteresztő gyűrű leragadt, mindent rendben találtunk. A Z-s motorok dugattyúin nincsenek olajfuratok, az olajáteresztő alatt van megnyitva a dugó szoknyája az olajtér felé, mindkét oldalon a csapszegek felett. Meg lehetne fúrni, de nem akarom módosítani a gyári tervezést, kaptam egy tippet, a Kolbenscmidt gyűrűkészlet olajáteresztője állítólag jobb mint a gyári, ritkább hullámai jobban áteresztik az olajat, ezt fogjuk belerakni. A hengereknek nincs válla, vagy hordós kopása, ezt mértük, a dugok is jó állapotban vannak, kap egy gyűrűkészletet, hajtókarcsapágyakat, új hengerfejcsavarokat aztán meglátjuk. Basszus 3 este szedtük szét annyi katrancot kellett lebontani, igazi szopós meló volt. Idiota német szervizek is 10W-40-et raktak bele, én már hiába tettem bele az 5W-s olajat, rendszeresen, ami korábban felrakódott az már ott maradt. Próbáltam a gázos tisztító lötyött, úgy tünt jó lesz, de csak ideig óráig segített.
A hajtókarnál milyen tördelésre gondoltál?