Na azért találtam valamit. Ebből a szériából a 3 ajtós verzió ilyen blokkal szerelve fékezetlenül 620 Kg-ot vihet. És ennek a számnak a meghatározása nem a blokk mérettő függ hanem a járgány méretétől. Hiszen ezen az adatlapon a fékezett utánfutónál 1000 Kg a plafon míg a karavánnál ez már 1200. Szóval ha jó a tippem akkor 750 Kg lesz a karaván fékezetlen utánfutóval. Bár a 620 Kg is elég szerintem. Azt sem ugorjuk meg. De a tuti az lesz ha megnézem odahaza. Mert nem azzal vagyok így nincs nálam a forgalmi.
Hát egyenlőre csak annyit találtam hogy a fékezett (ráfutófékes utánfutó) esetén 1200 Kg a megengedett. A ráfutó fék nélküli esetén még nem tudom. Mondjuk ezt sem hogy ráfutó fékes e a futó vagy sem amivel mennénk.
Nem a motorteljesítmény a mérvadó hanem a szabályok szerinti fékezés.Az astránál ez KB 500 valahány kg.A felett is mehet de akkor fékezett max 1 tonna.
Ezért vagyok bajban.Egmotoros futóm van max terhelés 400 kg.Két kisebbel meg eélmenne de ha nagyobb a motor kicsúszom a futó terhelhetőségéből,a 750-re vizsgáztatott fék nélkülivel meg az 500 valahány kilóból.Nagyob autó,valami 2 tunnás pickup agy suv jó lenne de nincs.
Szóval át kell nézni a forgalmikat.
Nem nagy gond. A karaván kivitelű Fókusz 1,9 Turbó dizel de ha az kicsinek bizonyul akkor elviszem fater C-maxát az nagyobb nehezebb és egy modernebb 2 liter turbó dizel hajtja. akkor azzal. De amúgy megjártam már 1,1-es Puntóval is a horvát vízválasztó hegységet miközben ráfutó fék nélküli utánfutón volt mögöttem egy sima utánfutó benne fater 650-es burgonyája meg vagy 15 zsugornyi ásványvíz. Ami inkább több mint 400Kg hasznos teher volt mint kevesebb. Mondjuk azt még egyszer inkább nem csinálnám meg.
gondolom az együttes tömeg nem lehet 3.5-től több
valamire emlékszem hogy a transporterrel baszakodott egy ismerős anno futóval több volt, vagy csak a vontathatóval lett több
de nem emlékszem a részletekre, de azt tudom hogy leszedték a horgot, kivezették a forgalmiból utána meg más lappal újra lett horog vagy valami ilyesmi
sajna már csúszik a szíj a fejembe és van amire nem emlékszem jól és van amit összekeverek
Jó lenne még valami transporter is csak az még drágább.
Ezért vagyok bajban.Egmotoros futóm van max terhelés 400 kg.Két kisebbel meg eélmenne de ha nagyobb a motor kicsúszom a futó terhelhetőségéből,a 750-re vizsgáztatott fék nélkülivel meg az 500 valahány kilóból.Nagyob autó,valami 2 tunnás pickup agy suv jó lenne de nincs.
Szóval át kell nézni a forgalmikat.
Nézz rá a forgalmira mennyit bir a kocsi fék nélkül/azzal.
valamire emlékszem hogy a transporterrel baszakodott egy ismerős anno futóval több volt, vagy csak a vontathatóval lett több
de nem emlékszem a részletekre, de azt tudom hogy leszedték a horgot, kivezették a forgalmiból utána meg más lappal újra lett horog vagy valami ilyesmi
sajna már csúszik a szíj a fejembe és van amire nem emlékszem jól és van amit összekeverek
Van plusz költsége egy utánfutónak Ausztirában a pályán? Horvátoknál tudom hogy van de az Osztrákoknál nem tudom.
Álló helyben magától felborul. Ilyenen kell gyakorolni, ezután minden beton stabilnak tűnik...