Na megint mentem egy keveset fater quadjával, de velem volt a két keresztgyerekem is. Hát a kiscsaj a vagányabb, mert Vilike (4) a Papa féle nyugisabb verziót szereti, Tamarának (5,5) a dinamikusabb Keresztanya féle vezetés jött be jobban
Múltkor jövök haza melóból esőben, állnék meg lámpánál még Gödöllőn, visszaraktam háromba, ráengedtem aztán néztem nagyokat hogy ez most f*szért csúszkál
Ismeretlen volt a jelenség ekkora teljesítmény mellett
próbáld ki
terepen nekem már sokszor bizonyított, aszfalton csak 1x próbáltam, bár az nem volt szándékos, az csak nem véletlen volt
plusz azért inkább seggel csapódnék egy autóba mint fejjel, ezeket még nem próbáltam de úgy gondolom a bőr előbb lesz mint új csigolya
?????? Naaaaaa!!!!
Szerinted a műanyag burkolat/acél jobban tapad mint a gumi???
Ne találjunk ki hülyeségeket, kérem szépen!
Ezt csak azok a béna motorosok terjesztik, akik megfektették a motort, és próbálják a bénaságukat enyhíteni.
Addig van esélyed bármire is amíg a gumin van a motor. Ha az oldalán csúszol akkor már csak az ima marad.
Egyetlen esetben van értelme az oldalán csúszni, ha a kamion alatt csak így férsz át
Ha nekem nem tetszik valaki feje akkor nem nézegetem, te meg direkt keresed mindig hogy tudsz belekötni. Aki meg nem értenek veled egyet, akkor bunkó paraszt.
Biztos hogy rajtad kívül mindenki hülye?
Attól még hogy három sorban vagy közönséges és vulgaris meg maradsz agyhalott és tahó.
Nameg tényleg huzhatnal az oldalról mert lehuzod a színvonalat a saját szintedre,ami alacsony.
Nem direkt
Kijön eléd egy barom ha telibevágod abból lehet nagy baj is
Oldalán fele idő alatt megáll, lesz egy kormány mínuszod meg pár karcos idom
A bőr meg visszanő ingyen
Csapkodja a f@szom direkt
Így is esek eleget
Hetfün kiviszem a KTM-et meg a Yamaha-t biharfüredre oszt a haver fiával körbenyaljuk a dragant meg szétnézünk a Ló havason,Mező havason,stb.
Ezt adom a névnapjára
A büdös kölke belenőtt a társaságba
Úgy izgul mint szűzjány a gruppen előtt
Ezért van gyárilag a csúszókuplung mert mindig keresztbe tenné a seggét ha rádobod azt a kis balos rövid kart. Hidegen indulva hideg gummával is dettó élvezet.
igazándiból csak azért kell a satuzható hátsófék hogy le lehessen csapni az oldalára a motort ha a helyzet megkívánja
nem sokat mászkáltam aszfalton de a hegyen kívül szinte semmit se fékezek
pl lc4-nek olyan a motorféke hogy majd megfejelem a kormányt amikor visszaengedem a gázt, a ténérének nem volt ekkora de az is nagyon hatékony volt
Hátul kevés a fék.
Egy ideje úgy fékelek,hogy beejtem az elejét s akkor ráteszem a hátsóféket s ha kell még fokozom az elején a fékerőt!
Így leül az egész bringa.
De ha csak erősen megfékezed az elejét s utána a seggétt kb. szart sem ér mert a popó már csak simogatja az aszfaltot.
Te buta,suttyó paraszt,nem tudnál egyszer a seggeden maradni?Ennyire unatkozol otthon?Buzika,egy kurva szót nem szóltam hozzád,hanem másról írtam,de belémkötsz.Nézz egy kicsit magadba,és inkább kussolj!
Nem mondom,hogy baleset veszélyes de 30 év után ha nem tudok motorozni akkor dögöljek meg
Próbálok analóg maradni ebben a digitális világban
Persze használom én is a dolgokat csak nem akarom,hogy a részemmé váljon
Direkt otthon hagyom a telefont,egyszerű az autóm,motorom,stb.
Lehet ezt bírálni,de nekem jó!
A rendszámot meg átfúrom a picsába
Ismeretlen volt a jelenség ekkora teljesítmény mellett
terepen nekem már sokszor bizonyított, aszfalton csak 1x próbáltam, bár az nem volt szándékos, az csak nem véletlen volt
plusz azért inkább seggel csapódnék egy autóba mint fejjel, ezeket még nem próbáltam de úgy gondolom a bőr előbb lesz mint új csigolya
Szerinted a műanyag burkolat/acél jobban tapad mint a gumi???
Ne találjunk ki hülyeségeket, kérem szépen!
Ezt csak azok a béna motorosok terjesztik, akik megfektették a motort, és próbálják a bénaságukat enyhíteni.
Addig van esélyed bármire is amíg a gumin van a motor. Ha az oldalán csúszol akkor már csak az ima marad.
Egyetlen esetben van értelme az oldalán csúszni, ha a kamion alatt csak így férsz át
Biztos hogy rajtad kívül mindenki hülye?
Körberepedt a csavar körül....MZ átka Szerencsére akkor még meglett.
Nameg tényleg huzhatnal az oldalról mert lehuzod a színvonalat a saját szintedre,ami alacsony.
Kijön eléd egy barom ha telibevágod abból lehet nagy baj is
Oldalán fele idő alatt megáll, lesz egy kormány mínuszod meg pár karcos idom
A bőr meg visszanő ingyen
Így is esek eleget
Hetfün kiviszem a KTM-et meg a Yamaha-t biharfüredre oszt a haver fiával körbenyaljuk a dragant meg szétnézünk a Ló havason,Mező havason,stb.
Ezt adom a névnapjára
A büdös kölke belenőtt a társaságba
Úgy izgul mint szűzjány a gruppen előtt
nem sokat mászkáltam aszfalton de a hegyen kívül szinte semmit se fékezek
pl lc4-nek olyan a motorféke hogy majd megfejelem a kormányt amikor visszaengedem a gázt, a ténérének nem volt ekkora de az is nagyon hatékony volt
Ha megcsinálod főzök is
Egy ideje úgy fékelek,hogy beejtem az elejét s akkor ráteszem a hátsóféket s ha kell még fokozom az elején a fékerőt!
Így leül az egész bringa.
De ha csak erősen megfékezed az elejét s utána a seggétt kb. szart sem ér mert a popó már csak simogatja az aszfaltot.
az a lényeg legyen kikapcsolható
Próbálok analóg maradni ebben a digitális világban
Persze használom én is a dolgokat csak nem akarom,hogy a részemmé váljon
Direkt otthon hagyom a telefont,egyszerű az autóm,motorom,stb.
Lehet ezt bírálni,de nekem jó!
A rendszámot meg átfúrom a picsába