Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ETZ-t is utálod akkor?
De ugyan így gondolom.
Azért mondjuk nem baleset veszélyes az ABS, csak leszoktat a gondolkodásról, és engem ez zavar.
Meg az is, hogy rövid féktávot akarok venni, abba pedig belefér hogy sikít a gumi, erre leold az a rohadék, pedig még bőven ott volt a lehetőség. Meg aztán ha meg is csúszik, majd én megoldom hogy visszajöjjön a tapadás, ne okoskodjon bele nekem az automata.
Progresszív fék. Ha lassan húzod be az MZ hátulja is megemelkedik. Ha hirtelen, a gagyi dobfékkel is be tudom blokkoltatni.
Miért? Ki tartott fegyvert a fejedhez, hogy megnézd az albumát?
Ezzel én is pont így vagyok.
Én azt mondom, közúton nem jó bátornak lenni, szóval nem is baj, ha nem vagy az.
A vezetéstechnikán a helyes technikát sajátítod el. Ezt alkalmazva de a komfort zónádon nem túl lépve, sok gyakorlással, és fokozatossággal kell kitolni a képességedet.
Olyan manővereket csinálj, amit magabiztosan és biztonsággal tudsz teljesíteni, amiről tudod hogy nem lesz baj.
Nem baj, ha nem döntöd fülig, a technikát gyakorold, a többi meg jön szinte magától.
Lényeg hogy a mozdulataid, és a reakcióid beégjenek a reflexeidbe. Minél többet csinálod, annál precízebb és jobb leszel akaratlanul is.

Igazából erről szólt a Karatekölyök c. film is. Azzal hogy felcsiszoltatta az egész házát, berögzültek a kungfuhoz szükséges mozdulatok.
Apam fuvarozza az unokakat
Ezért jó ha gyakorlod egy vezetéstechnikai tréningen a lassú haladást: Könnyedén lerúghatod a köcsögök tükrét
Lehet azt hitte, hogy Párizsban van a Diadal ívnél ............
Én a múltkor körforgalom, normális tempó, a szöszi piros kicsi mercis meg szépen bejön a körforgalomba, ha nem húzok be a belső padkára el is üt, úgy hogy bambul rám folyamatosan. Mikor húzom a gázt meg nyomom a dudát, meg mutogatok és látom a szemén hogy nem érti most miért vagyok vele ilyen bunkó
De másodszor is összefutottam vele. Akkor ő már bent volt a körforgalomban, egyszer csak megáll és elsőbbséget ad a jobbról jövőnek
Én mindig is így gondoltam de mostanra már megtanultam normálisan is menni
Ritkán. Nem jellemző.
Inkább az a feltűnő, hogy mennyivel figyelmesebbek mostanában a közlekedők mint régen.
én akkor félek amikor a motorról ráülök a robogóra, hát az a kis dög amit nem tud imbolyogni az első 20 méterben........
utána elérem vele a fénysebesség 80%-át és kisimul a mozgása
Amúgy kétféle keret van,az oldalt bedugos meg a felül rapattintos.
Valszeg a bedugos volt mert annak kibaszott merev törékeny az anyaga.
A pattintosbol meg minden másodiknak leszakad a füle,de legalább kettőből egy jó.Csak szivacs is kell a rendszám ala mert akkor nem zörög benne.
Na ez a vicc kategória. Fasza kézimunka.
Ennyivel jobbak az angolok.Az arokszeli susnyas se tudta letépi a rendszámot.Osszegyurte de letepni nem tudta.
Bikemaratonon VFR-es barátnőm ment elől. Reggel fél 6-kor Pornóapáti közelében egy őzgida úgy gondolta, hogy ő biza kijön az útra és az útközepéről meglátva barátnőmet, gyorsan visszaugrott. Én elestem volna, a VFR kombija viszont megmentette a gazdit...
Szóval valamikor jól jön, valamikor meg épp az tud bajba sodorni. A biztonsági öv is ölt már embert és sokat mentett meg. Szóval szituációtól függ.
Ja, én az M31-esen jöttem Pest felé, 3 helyen mértek kitelepülve....szerencsére leszakadt a rendszámom még valahol Püspökladány előtt így nekem nem volt mitől tartani
Mondjuk így is belekerül egy kis pénzembe mire pótolom és kicseréltetem a céges behajtási engedélyt, meg leadom a drótot mindenhova ahol nyilvántartják
Igen, csak a felső részén volt rögzítve két csavarral. A motorban 3000km-van, ez a szalon szerelése, lehet megpróbálom garanciába elsütni, mert egy kamion szele tépte le, ami enyhén szólva szánalmas, még az MZ-nek is több idő kellet, hogy leessen róla a vibráció okozta anyagfáradástól a gagyi műanyag tartó.
Én gyűlölöm az összes hárombetűs szart
Mentem ABS-es BMW-vel s vagy 1,5 m-el álltam meg később mint akartam,az egy autó seggében sok
Az eső meg ilyenek sem indok,lassabban megyek oszt kész!
Nyilván van aki esküszik rá de én had legyek már ilyen maradi barom!
Arrafele lakok
Van attól meredekebb is... Azon tanítottak a GSX 550-essel emelkedőn való elindulást. Jó buli volt... De legalább megtanultam
Mittomen,afout közepén Spar vagy mi után balra fel.
Nem vicces! Én az egyik meredek lejtőn hasaltam el robogóval tizenx éve...
Amúgy melyik utcáról beszélsz Te?
Gumiégetés lehetőségét leszámítva, nem tudom mitől fosztana meg.
És az ABS nem hatékony, csak ha nem tudsz fékezni.
Motorom könyvében is benne van hogy ne utald rá magad, mert növeli a féktávot.
Egyedül arra jó, hogy ha fakezű vagy, se csússzon ki alólad a motor, legalább egyenes fékezéskor. Kanyarban ugyan úgy elesel.
De a spéci kanyar ABS-re is azt mondja haver, akinek van, hogy idegesítő, mert lehetne erősebben is fékezni.
Szívem szerint most hazahoznám a KTM-et... Még az udvaromon lehetne is, mert egyelőre csak káosz uralkodik rajta...
ezért jó az enduró!
Ott mindig csúszik minden,megszokod aztán nem pánikolsz az utcán sem!
És mennyire ecceru lenne a aszodon a fasza családi házas telepről ahova az a kurvameredek utca visz fel simán csak lelokni hogy a főúton becsapodjon.
A lényeg,hogy csináld!
Mindegy mivel,mindegy hol,csak csináld!