Ha szépen teszed le, semminek sem árt. A 990-emben 80ezer van. Cseréltem egyszer kormánycsapágyat mert berozsdásodott és 70ezer környékén telószimeringet mert miért ne, akkor már cseréltem teflongyűrűket is. Minden jó volt.
Pedig ment elég sokat egykeréken meg utcai motorhoz képest terepen is.
nekem a legdurvább az volt hogy volt egy bakancs az úton aztán ahogy mentem mellette láttam hogy a lába is benne van, boka körül leszakadt egy balesetben
Szeme az úton legyen? Láttam ilyet vagy 28 éve, kollégák külön mentek trabival miskolcra és balesetet szenvedtek, 1 meghalt és mikor odaértem 2-en a mentőben ültek és az egyiknek a szeme az úton volt a másik kocsányon lógott ki az arcából.
Annyira hirtelen buksz előre szerencsétlen esetben, hogy a tanknak hasalsz és elveszítheted a kontrollt - ha még a hátad mögött ülő is rádcsúszik, le is lökheti a kezed a kormányról. Pont olyan, mint egy esés. Ha valamelyest számítasz rá, időben kitámasztasz végtaggal és tompítasz. De ha meglepetésként ér, az kellemetlenebb és sokszor fájdalmasabb.
"nem csuktam el a gázt egyből, így nem vertem oda a motor elejét az aszfalthoz"- tehát ha hirtelen elveszem a gázt és odaverem az elejét az nem szerencsés gondolom.
Slendriánul megfogalmazott hozzászólásom az egykerékre vonatkozott, mivel arra volt kihegyezve a téma. Még a darazsas időszak legelején egy balatoni nyaralás során, utassal dobozokkal sikerült abszolválni egy szép mutatványt enyhén felpaprikázott hangulatban, amikor végre lefordult előlünk egy teszetosza lakókocsis autós, akit kilómétereken keresztül lehetetlen volt kikerülni a szemből is élénk forgalom miatt. Akkor még csak ismerkedtem a 919-es szív vehemenciájával, meg is lepett rendesen, de volt annyi lélekjelenlétem, hogy nem csuktam el a gázt egyből, így nem vertem oda a motor elejét az aszfalthoz, olyan szép kis nyújtott egykerék volt. A következő lámpánál mellém gurult a cimborám, aki meg akarta dícsérni a tőlem szokatlan produkciót, de nem jutott szóhoz, mert addigra én már bőven kaptam az áldást az asszonytól, aki azzal fenyegetőzött, ha mégegy ilyen lesz hazaindul vonattal... 😄
Ja és persze, az öröm azóta is töretlen, csak sokkal kevesebb idő jut rá sajnos, de eladni azt már nem, örülök hogy van egy olyan motorom amire még Soichiro Honda is büszként tekint le a felhők közül!
Lehet hogy furán fogalmaztam, de a lényeg szerintem átment. Sok balesetmentes kirándulást kívánok. Eleinte próbálj, kevésbé forgalmas helyeken gurulgatni.
Ami még talán fontos lehet, amit régi motorosok mondanak. Szemed mindig az úton legyen, és valóban sokkal jobban kell figyelni mint autóban. És a kanyarok! Ahova nézel oda fogsz kanyarodni. Tehát a szembejövőt, vagy a szalagkorlátot, semmiképp sem érdemes nagyon nézni.
600-asoknál nem annyira jellemző. Lehet vele, ha felpörgetett motorral kivágod a kuplungot akkor a Simson is kiugrik alólad 😁 de alapvetően kezes jószágok. Persze ész azért nem árt, de ez minden motorra igaz.
Az előttem szóló Quagmiremigiri önhitség csökkentő Kakucsos menetet én is csak javasolni tudom, akkor amikor már jónak gondolod magad 😁
Pedig ment elég sokat egykeréken meg utcai motorhoz képest terepen is.
Akkor már meg is van miért van 2 nickje!🙂
Elég lesz nekem a 600as 😅
"nem csuktam el a gázt egyből, így nem vertem oda a motor elejét az aszfalthoz"- tehát ha hirtelen elveszem a gázt és odaverem az elejét az nem szerencsés gondolom.
Mire végre összerakta a Hondáját, első úton utolért egy Ford Mustangot. Ezért utálja annyira a Hondát 😆
Ja és persze, az öröm azóta is töretlen, csak sokkal kevesebb idő jut rá sajnos, de eladni azt már nem, örülök hogy van egy olyan motorom amire még Soichiro Honda is büszként tekint le a felhők közül!
Az előttem szóló Quagmiremigiri önhitség csökkentő Kakucsos menetet én is csak javasolni tudom, akkor amikor már jónak gondolod magad 😁
Pfejj.
Amig mosolyt csal az ember pofijára a gép, addig nem cseréljük le másikra.