Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megvan a hozzátartozó 4 kerekű is ? 😉Az ám a valami ! 😉
Aztán lőn a Trabant ! Azzal már jobban képben vagyunk !
Az érdekesség nekem, hogy ez még audi néven futott mint a bmw is jó pár évig a háború után míg a nyugat német cégek a neveket vissza nem perelték és utána változtatgatták többször is a neveket (a bmw helyett először emw volt) mire kialakultak az ismertek.
http://www.p70.hu/modules.php?... Nem mai darab az biztos ! 🙃
Érdekes adattábla:
Fiam kis CiBeRéjében a képen látható "szűrő " volt csak, 8ezres ajánlott olajcserével, 12 ezrenkénti szűrőtisztítással. 11000km-rel vettük a vasat, természetesen olajat cseréltem benne használat előtt, de a szűrő nem lett akkor kitakaritva( időköziolajcsere volt még olyan 5000km után). Következő tavasszal (ca. 18ezernél) az olajcserénél "takarítottam" ki a szűrőt(plusz ugye deklitömítés is cserélve lett). Háát, azon a szűrőn nem nagyon volt mit takarítani... Nem mondom, hogy nem volt 1-2 fémszemcse, de kb ennyi. 28ezer kilométerrel lett most ősszel eladva a gép, még mindig tökéletes állapotban úgy, hogy a fiam megjárta vele a horvát 8-as utat és Szardíniát is.
Lehet, hogy amit Levi ír jobb lenne mert nagyobb a fene tudja, de sok ismerősnek van ilyesmi korú zafirája és nem panaszkodnak a dieselre sem persze egy lefoglalt autónál bármi lehet hisz nagy eséllyel nem nagyon kímélhették ha már tudták mi lesz a sorsa. 🙂
licit szar, mert vannak automaták akik az utolsó pillanatban tolják a liciteket
van egy beállított max limit aztán addig meg sem áll
Na hat annyiért ha motort kell benne cserélni is jó 😂😂
Köszi, megnézem őket. Ennek mondjuk jó az ára, jelenleg 25e a licit 😁 Csak azért kerdezem, hogy javíthatóak még, ha esetleg rá kell költeni 2-300-at akkor is megéri és legalább tudom hogy egy darabig rendben van.
Vegyèl egy sharant, nagyobb, egyenes a padlója ha kiveszed az üléseket. Rozsdásak de mindenhol van hozzá alkatrész szarásig. Első szériásat szerintem 5-600ért lehet venni ami jön megy.
Biztos lenne benne pár Bp-Balaton táv de több nemigen. Májusban jön egy új XC-40 de azt nem szívesen basznám össze hiába céges.
mennyit akarsz menni vele? mert havi 5-600km távokkal kb mindegy mit veszel
Opel Zafira A T98 2001-es dízelt szabad venni? Mennyire javítható az adagoló még? Építkezős autónak kellene 😊
nem olyan nagy az a házuk, enyém sokkal nagyobb végül mégis elfértem a rezsi csökkentésbe
170m3 még elfér a rezsicsökkentett árba olyan szar a gáz hőértéke
Ha kimert jönni az asztalalól. 😂
Áááá. Szigeteletlen vályogház, rezsiválság... Szerintem eladta a GS-t és vett kottát meg biciklit :D
Kíváncsi lennék, hogy vett avagy nem.
Stimm, én is azt mondtam neki anno, hogy kéz alól egy jó konstrukciójú 250 és le van tudva - olcsóbb is, jobban is megy. De nem, neki szalonból kellett mindenképp.
Szerintem a 125ccm nagyon oroszrulett lak.teren kívül. Ha egyszer úgy döntök elég lesz 1db kétkerekű, akkor veszek majd egy max 350es fiatal robeszt azt Afrika.
Több ilyen van, kisköbcentis japánok esetén nem mindenhol van papír. Van bennük egy-másfél liter, előírnak egy 3-4000-es csereperiódust és kész. Yamaha YBR 125 pl., ami ennek ellenére is olyan futásteljesítményeket kibír, hogy beszarás.
Bogyó is agonizált ezen (mondjuk min nem), hogy ami kis motor tetszett volna neki és ki is írta volna fizetni, az ilyen szűrő nélküli háromezrenként olajozós.

Biztos van difi a szűrőkben is.
Nincs.
mágnes sincs benne?
Nincs vagy nem tudok róla. 3ezrenként cserélek olajat. Van olyan aki 1000km után már lecseréli.
ha van még mellette másik is nincs ebben hiba
egyik endúrómban volt egy sűrűbb fém, egy ritkább fém és egy papír szűrő
minek terhelni a papírt mindenféle nagyobb kacattal........