Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én pl, úgy számolom, hogy az asszony évente elkocsikázik, 12000 km-ert. Ez az előd autóhoz képest ami fogyasztott 8 lityit közel 1000 liter spórolás. Amikor még megvettük akkor literenként szűk 300 ft-al kellett a megtérülést számolni, jelen pillanatban bő 600-al. Szóval minél jobban emelkedik az üzemanyag ára annál hamarabb térül 😅 Az aurisz az elején még garis volt évente vittem kötelezőre akkor még nem volt olyan lehúzás mint manapság. Akkor is olajcserére erre-arra elment kb. évente 60-80 ezer ft szervizköltség az üzemanyagon felül. A dákóra 1 év alatt költöttem 35 ezer kötelezőt, ebbe benne volt egy 9 ezres dísztárcsa amit az asszony elhagyott, meg kb. házon kívüli töltésre fizettem vagy 15-20 ezret(kezeit széttáró) Ha mai árakon ezeket kiszámolom akkor évente spórol az autó 600 ezret az havi egy 50-es. Ennyivel ihatok többet a kocsmában havonta(meghajlós) Úgy, hogy az autó államilag támogatott volt tokkal-vonóval került 5 millába. Ebbe benne vannak az "extrák" 😅+ 1 év kötelező és kaszkó. Az aurisz tavaly júniusban még 1,5 millát ért a hahun decemberben alku nélkül ment el 3-ért. Nekem a villanydákóért 2 milláért kellett belenyúlni a tarisznyába. ha 2 évig még ingyen töltök az bekerülés árát visszahozta az üzembenntartás. (kezeit széttáró)
Igen, ahogy ini is írta csábításnak. (kezeit széttáró) Szóval az volt a lényeg, hogy vedd meg az arányaiban drágább vellanyautót ami hellyel-közzel kompromisszumos, ahogy blődi mondaná, cserébe parkolj ingyen, tölts ingyen, ne fizess súlyadót és meglásd minden is jó lesz, a világnak meg megtakarítsz évente 3 fát. 😅
mitől lenne több vásárló? Nálunk a lidl, aldi, penny előtt is van töltő autót nem láttam még rajta tölteni (kezeit széttáró) kb. 1 éve próbáltunk ezeken a helyeken tölteni próbából nekünk nem sikerült 😅 _Ezek az üzletláncok nem szívjóságból csináltak töltőt, hanem mert kötelezték rá Őket(kezeit széttáró) Ezeken a töltőkön fél napokra nincs autó, mert regisztráció nélkül 10 perc töltést enged regisztrációval meg 30-at(kezeit széttáró)
Manapság nem ezért írtam azt az összeget amit, 30 éve még igen.
1mrd alatti senkiknek eszembe sem jutna. 😁
Na de a 100 milla így is úgy is 100 milla.Mert ha azt nézzük eladja az örökséget vesz bivalybasznádon egy házat szarér hugyér,van egy autója és akkor is meg van mindene.
Nézzük az én példámat,van egy balatonparti ingatlanom,jócskán 100milla fölött.Gazdag vagyok?Nem,csak ennyit ér a házam.De ha ezt eladom veszek valahol a töredékéért egy másikat és akkor van 100 milla a bankszámlámon van autóm házam.Akkor már gazdag vagyok?
Valakinek le kell vinnie a gellerthegyet debrecenbe na. 😆
szerk: Hídépítő Speciál Kft., nem zéerté. Szorri.
Értem a szarkazmust, de ha valaki erre asszociál, az nem véletlen.
Amúgy igazad van, nem a Lőrincé. A Hídépítő Zrt. tulajdona - tehát az üzlettársáé.
A dunat is eladtak lorincnek,szlovaktol a vaskapuig,ingyen.
Kész mázli, hogy még a szocilizmusban lett egyilyen úszódarunk, mert mindenre ezt használják 😁 ha nem lenne, a németektől kéne bérelni óránként 1 milláér 😅
...bár már nyilván ez is a lőrinc kft-é 😅
Attól függ, milyen 100 milla... ha olyan, hogy élsz egy belbudai nagyobb lakásban, ami a nagyanyádé volt, akkor az nem ugyanaz, mintha van a számládon ennyi, és amúgy megvan mindened.
Isten ments 😁
Bogyó hídja meg epul,es o nem kopkodi itt.......mekkora kinban van. 😆

https://www.origo.hu/gazdasag/...
Hatakko,csak nem gondolod hogy vegyulne? 😆
Húha, nem, bocsi. 😊
Hát szerintem 100 millás vagyonnal az ember nem gazdag.
Me,te gazdag vagy? 🤔
Dehát Sanyi, nekem nem is dolgoztál még, vagy csak elástad a banyád a nappali alá? 😂
Dolgoztam ilyeneknek, nyilván észre sem vettek, de jártam irodájukban, lakásukban, kastélyukban stb........némelyik szarrágó és kisstílű volt, de ezeknek már a többsége élt is, egyébként nincsenek olyan kevesen, nem annyira sok pénz még az sem, de nyilván nem ez a többség és nem is arra gondoltam, hogy ilyenekkel spanolok hanem azt mondtam, hogy ezt a szintet tartom kőgazdagnak, akinek pár tíz vagy száz millája van az gazdag, de még nem kövült meg. 😁
alibabán van pár megbízható eladó, szigeteseknél sokan vettek már tőle
1,2 milla lenne most 16db 280as lifepo4
nyárig majd látom kel-e ekkora, szerintem teljesen felesleges ennyi kapacitás, mert egész nap nincs ennyi termelésem
de addig a nyugati falra fel akarok tenni még 2-3 táblát külön mppt-vel, csak most rittig nem találok olyat aki árulna ilyen kis komplett rendszert, amikor a jelenlegit vettem csomó ember rámírt hogy fejleszt és van 2-6 tábla feleslegbe
mondjuk az is megfordult a fejembe hogy ezt a 8 tábla 370est lebaszom a vázról és megy helyette 8 db 500as, a kicsikkel meg majd lesz valami, néhányat feldobok belőle nyugatra-keletre, többi meg jó lesz majd a peca táborra ha kitelepülünk pár hétre
Ja meg eleinte nem volt meg erre a törvényi háttér hogy pénzt kérjenek, nem volt nagy forgalom, többe került volna beszedni a pénzt mint amit kerestek volna vele, illetve reklámnak is jó volt.
Mert MID hiteles fogyasztás méréssel adhat el csak áramot, viszont a Teslának egy AC/DC átalakítója van egy egy töltőhelyen, aminek a DC áramát osztják szét az összes oszlop között. Így nem tudják előírás szerint a fogyasztást mérni, mert nem létezik MID hiteles DC fogyasztás mérő. A Tesla meg azt monda hogy szarok bele, akkor adom ingyen.
Egyébként az MVM Mobilit (tehát állami érdekeltségű) töltőkön is azért van jellemzően percdíj, mert ugyan ezt a feltételt nem tudják teljesíteni...állítólag.
nekem 6ért mondták az akkut
de a SolarPower24 oldalon alig kerül többe a dobozos, BMS-es, kommunikáló akku mintha cellákat vennél külön.
Sharpnál 68ezerre emlékszem.
De igen. mindenki emelet de több lépcsőben az irsa egyből a mostani árra ugrott.
Ez az akkus kézlet is valami 8millió volt előtte, szóval a korábbi korrekt árai mellett baromira vastag lett a ceruza, meg is vettem máshol jóval olcsóbban, ami nekem kellett.