Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elado!!
Amugy epp nalam van es itt edz elottem, en meg jopofa hazigazdakent edegesseget eszek es nezem ahogy szenved szegeny
Amugy meg.....
ez az akrobatikus zsófi első látásra szimpatikus lett
Azert feltettem, de egesz jol ossze tudtunk dolgozni
Amugy akkor azert vadasztam utast, mert aznap en voltam az ugyeletes fotos-utaztato. Baratnomnek epp szar volt a VFR es vallaltuk, hogy O fotoz, en viszem :) csak meg tul sok utas tapasztalatom nem volt, es a trenimgpalyan jonak lattam, ha gyakorolhatok.
Huuu de fostak a csajok, mikor odamentem, hogy nem e vallalna be valaki, ovatos leszek az elejen. Kaptam mindenfele kamu dumat, de volt olyan, aki kerek perec megmondta, hogy nem ismer, nem fog mogem ulni, ezt tiszteletben is tartottam.
Aztan egy csaj vigyorogva, hogy simaaan! Kurva jo volt, eszre se vettem, hogy ott van. De kesobb kiderult, hogy utaskent palyazni jar a pasijaval, szoval szerencsem volt vele, tudta merre kell lennie, ha dontok.
A baratnom meg menet kozben allt mogottem, hatrafordulva, neha doboznak tamaszkodva es mentunk. A tobbieknek szerint, akik lattak minket, Zsofi egesz akrobatikus mutatvanyokat csinalt mogottem vegul a rendorok is megdicsertek minket
B@@@@zdmeeeeeeg
Ez jó volt Ini ezért megadom a pontot
ja és ha gondolod én mögéd ülök a rutinpályán, 140 kiló színizom nem téveszt
nem kell félni a hasam nagyobb mint a pöcsöm szóval amíg ülönk addig nem vagy veszélyben, biztonságos lesz a közlekedés
meg amúgyis 2 gumival megy az akció no para.....
nem ismerem lehet jópofa, de hogy nagyon "furán" motorozik az biztos
kb mintha a 32 centis nagy medve a seggében lenne......kézmozdulatok is full bizonytalanok stbstb
veszel egy rendes 6 dugós munkahengert plusz egy főfékhenget ami elbírja aztán nincs többé gond
műszakin meg csak nem veszik észre
Nem jó akkor hátramenő ág sincs mert az elöl lévő 3. fékmunkahenger is erről kapja az olajat. Minden mindennel összekötve. Úgy az igazi
Akkor rosszul emlékeztem. Kösd le a picsába a pedáltól előremenő csövet :D
Ez egy jo fej csaj :) meg itt voltam en is ezena treningen, csak en nem kertem meg senkit, hogy levideozzon. En kerestem egy csajt, aki felmer mogem ulni, hogy ugy gyakoroljak az 50-bol csak 1 vallalta be
Na kérem balcsi pipaaaa
Baszki mennyi sün méri a sebességet
Tudom ma még méricskéznek, de 1-2 úgy el bújt, h alig vettem észre, bááár pont leszartam mert elől mint tudjuk nincs mit nézni

És még a 40e-t is elértem
Bocsi de én csak egy dologra figyeltem a háttérzajra :-D
Ugye érzitek a fékolaj csere légtelenítés problémakörét Amúgy kibaszott jó fékrendszer. Szerintem az ABS nélküli rendszerek közül a leghatékonyabb cucc. De egy két olyan vezetéstechnikai trükktől megfoszt ami néha jól jönne.
Bocsánat néha a munkahenger szót és a dugattyút felcseréltem de szerintem érhető.
Mondom a működését. Nekem ugye 3 duttyús úszónyegrek vannak fent elöl és hátul is. Ha az első húzom akkor az első nyergeken a két-két szélső dugatyú mozog. Ekkor Egy nevezzük torziós karnak a bal oldali nyerek enyhén megmuzdulhat előre. Et az elmozdulást egy 3 fékmunkahenger ami a telóra van rögzítve működésbe lép és ez elkezd hátul a két szélső munkahengeren fogni. Így dolgozik az első fék. a Hátsónak nincs ilyen furmányos részlete az csak simán fixen állandóan fog minden nyereg középső dugattyúján.
na most rájöttem hogy miért vannak ezek a vezetéstechnikai tréningek
http://youtu.be/RgZ9of-xvgw

hát ezért

megnéztem pár motorosrendőrlányt, el kell ismernem ők azért ügyesebbek mint én
én régen úgy fejlesztetem magam hogy volt egy szélesebb jól belátható földutas T alakú útkereszteződés aztán nekimentem szimóval 20al 25el stb
aztán amikor repültem a szőlőbe azt a sebességet gyakoroltam, volt hogy térdeltem a földön a szimó meg szállt ki alólam
tornacipő+ melegítő kombóban, akkoriban újságokba ha láttunk motoros ruhát
aztán ezt megcsináltam aszfalton etz-vel is aztán úgy elcsúsztam az apró köveken az üvegkemény barum gumikkal mint a szar
aztán amikor a doki szedegette ki csipesszel a bőröm alól a kavicsokat akkor kb megutáltam a kanyarokat lehetett vagy 30 éve de még mindig meglátszik pár kavics helye
a kedvenc csíkos gatyámnak is vége lett, bár a 80 as évek végefelé még elment úgy is egy keveset hogy rövidgatyát csináltam belőle
na azóta inkább rövidgatyába tolom, az olcsóbb
Az a dual fék nem úgy működik hogy ha az elsőt húzod akkor fog a hátsó de ha csak a hatsot nyomod akkor nem fog az első ? Én így tudom de lehet rosszul tudom. Az első fék talán a hátsó nyeregben 2dugattyut(lehet pár) mozgatja es a hatsofek csak 1dugattyut(vagy pár)
Elég rég láttam ilyet közelről de nekem ez van az emlékemben.
A Tommot vez.tech. reszet Klucsik eladta egy mogyorodi konyvelononek. Melinda maradt oktatonak, de Tisza Attila meg Akosek se folytattak ott valamiert...
Annyiban viszont nekem csalodas volt, hogy Akosnak a tematikaja 3 ev utan is ugyanaz. Majusban elmentem hozza ketlabon treningre (Fulldrivenal voltam hospitalni amugy is, meg Akossal is tudtam szemelyesen talalkozni a szakdogam miatt), es ugyanaz volt minden, mint anno.
Na voltam Sagi Tibornal is ra ket hetre. Elvileg Tibi tanitotta anno Akost. Hat amugy sok a kozos mozzanat koztuk, tagadhatatlan :) de Tiborrol meg is mondtak, hogy folyamatosan palyat fejleszt, mindig alakit a tematikan, ketszer nem tudsz ugyanarra menni nala. Na O nagyon tetszett. Ha majd megint motorozok, biztos elmegyek hozza!
köszi szépen k**va jó, lefényeztetem én is a zümi ékszerésszel
Nem tudom, hogy a Tommot-tal mi a helyzet. Látszatra az egy jól pörgő modell volt, amit lehetne akár továbbfejleszteni, de csak ebből megélni nem hiszem.