Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elvileg akkortajt szuletett a kisfia, de amugy is gondolkodott mar rajta egy ideje, fokepp a csaladja miatt, de nem basztatta az asszony. O dontott igy. Mar uton van a 2. tronorokos is naluk, Niki csak par hettel fiatalabb, mint en :)
Amugy Akos mondta nekem, hogy ha valaki felajanlana neki jo penzert, hogy teljes allasban csinalja a treningeket, egybol valtana. Hianyzik neki... :(
nofene, gondolom a kölök is segített dönteni
Egyre figyelj, a felnihez való felfekvési felületet maszkírozzátok ki. Én azt nem tettem meg mert még akkor zöldfülű voltam és fiatal és kellett a pénz. Szerencsém volt hogy nem ütöttek.
Mar nem motorozik, 2-3 eve eladta a Banditot egy baleset utan, mar csak rendormotoron tevekenykedett, de majus 1tol feladta a rendorletet is. Neha oktat meg a Fulldrivenal Vacott...
Voltam nála vagy öt éve.
Van egy csaj, akinek valami KTMje van/volt. Tommot treningen Akos kolcsonkerte es kiugrott a borebol, annyira imadott vele menni a feladatokban. Elvileg. Csak kepekrol lattam anno. :)
https://www.sportmotor.hu/albu...
Akosnal tanultam 3 eve, iden meg O volt a konzulensem a szakdogamhoz.
Szintereztem, nem volt vele gond. A szegecseknél a festék kikopik ahogy mozog. Müködését tekintve ahol mozgott az úszóágyazású tárcsa ott kikopotz a festés és ez így volt jo.
egyszer én is megnéznék egy ilyet, csak kíváncsiságból, hogy egy átlag endúrón mekkora feladat ezek a kanyargások
mert ami a jogsinál van azt egyszer rárajzoltuk az aszfaltra az igazándiból semmi nehézséget nem jelentett
nincs ezekről valami méretbeli infó? sok láma közé nem szeretnék sorbanállni, annyi berögzült rossz szokásom van hogy elzavarnának onnan villámgyors
seggszőrzetet lilára
már gondolkoztam rajta régebben, d emondom olyat biztos nem lehet, és bazmeg DE! KELL !!!
Jajj Cica találtál valamit amit még le lehetne festeni
Killer, kérdezhetek: most láttam az albumodban festett fáktárcsákat, és nagyon felizgatta a fantáziám.... mik a tapasztalatok?
Persze ezt nem tagadom. Tudod meg lehet csinálni. Mondjuk az rohadt vicces volt mikor tavaly szezone eljén kimentem oda ahol a nebulókat oktatják a környéken. Moindtam is a Pistának (oktató engem is ő oktatott) Hogy mennék pár kört én is csak szoktatás képpen.
1 Kör minden leborogattam. (Visszatrappoltam ujra raktam
2 kör ugyan ez
3 kör ugyan ez

mennék a negyedikre rám szól a Pista. Állj meg nem igaz hogy nem tudod megcsinálni. Add kölcsön a paripád. Oda adom neki majd ő is csokorba szedi az összeset. Visszajön és csak annyit mondd.
"Menj inkább motorozni" :-D (És igen korábban tévedtem az oktatóm is ült már a malacon egy rutinpályás forduló erejéig)

Persze ő is ráül egy vadidegen sajátjánál kb 50 kilóval nehezebb motorra nem lehet elvárni tőle hogy elsőre fél négyzetméteren megforduljon de akkor is vicces volt.
Amúgy a motor tudja csak mi vagyunk bénák. Van annak is technikája.
Egyszer egy DRZ 400 al akartam megfotdulni egy kétsávos uton. Na jo rákészültem me hozzá vagyok szokva a speed motorhoz. Aztán mire észbe kaptam már megfordultam. Rohadt könnyű lotyókkal fordulászni.
De azért az ütközők is jóval kintebb vannak sokkal jobban be lehet forgatni a kormányt egy endúrón mint egy utcai csutkakormányoson. Pl a csutkakormányoson saccra olyan 25-25 fokkal lehet jobbra meg balra elfordítani a kormányt. Egy korsszon ez szerintem legalább 35-40 fok.
az endúrókkal ha nagyon bénázok akkor is megfordulok 2 sávban még a nagyokkal is, még a 4 számjegyű vékony utakon is
Ja, és ezt az egyenes kormánnyal. Csutka megint más
Balra tanultam. Aztán mikor egy kör sikerült, azt mondták a srácok, akkor most kettőt, hármat egymás után. Dirr, mintha sose csináltam volna
Aztán jobbra próbáltam...
Az aztán még annyira sem ment...
Meg ott hogy ebben a témában olyan kezdő vagyok mint a 12 éves kisfiú a borbély házban.
Oksa de ez Duál CBS. Nem tudok csak hátsó fékkel fékezni. Itt a gond.