én sem kértem, kaptam, ismer Ogerg nagyon , talán baleset óta aki a legjobban ismer, azt mondta, képes vagyok rá, és mivel tapasztaltabb, meg tudom, hogy őszinte, nem szarakodik, így én is hittem , hogy képes leszek rá, azóta közös moci lett, meg hazajárok a Balcsira , már múltkor is szeretettem volna kimenni vele ... hétvégén sort kerítünk rá, már hiányzik
aminek én örültem, hogy annyira döntöm mindkét motort ( 1 cm majré) , bár az x11-et kicsit tényleg szebben vezetem, pedig azt is féltem, igaz nem kínlódtam vele annyit, mint eddig zümivel, hogy 3x volt fényezve meg újjépítve meg tököm tudja mik már, azért a szobába még az x11et egysser bevihetnénk, de zümivel hogy férnek el ott, azt nem tudom
Tanulva mások hibájábol. Nem kérem el senki motorját. Akár olcsó akár drága, még ha ő ragaszkodik hozzá hogy menjek vele, nem teszem.
Láttam én már s1000r-t összetörni olyantól akinek kölcsön adták. Meg még más motorokat is. Soha nem tudhatod mikor szalad eléd őz vagy kutya vagy annak a motornak épp a fékje szarik be pont akkor. Nem tudhatod. Aztán meg megy a vakarózás...
Én ezért nem is kérem és nem is szívesen adom oda, bár ritkán de néha oda adom olyannak akiben bizom, de az is olyan lutri.
Ha apucinak van arra az ájfónra aminek a 90%-át sosem használja ki negyed millája
Akkor csak nem hagyja a lányát szarban
Szóval nyugodtan zúzd csak szarrá
Hát én úgy szoktam ha kérik, nekem 1.5 gurigát ér ha szétfújja a kottát a szél alattad! Ha viszi akkor ezzel számol, én nem kérem senki motorját de legalább visszautasítom ha felkínálja.
cica is jobban megy a Bálványosi feljárón a malaccal mint a sajátjával. De legközelebb ráveszem hogy kimenjünk a forgalomba is. Mert Bár a feljáró is közút. De szalagkorláttal elválasztott a forgalom alul felül körforgalom tehát eléggé jól kontrollálható rajta a forgalom. Mondjuk ez eddig mind szép és jó. De közben én ülök a Zümmögön. Az aztán a látvány. Amúgy különben jó kis paripa az. Minap videóztunk és hát ugye nekem valahogy utol kellett érni a malacot a 400-assal. A beállításai nekem ugyan nem jók. Túl lágy a hátulja az én súlyomhoz így nagyon összenyomom a motort. De ha ezen hirtelen lenne mivel állítanom és belőném. Akkor nagyon menne. Így sajnos a koptató túl hamar leér. Annyira hamar hogy valójában még marad majré az abroncson de már lent van a lábtartó. Tudom nem egészséges de az út szélén egy cserekor nehéz át állogatni a gépet 1 perc alatt.
Van az egyik eset, amikor elkerem egy kb idegen ember motorjat es nem felek attol, hogy baj lehet. Azert merem elkerni.
A masik, amikor latok egy motort, tetszik, de jo lenne, de draga, meg tul nagy, meg ize, es csak poenkodok a gazdival, hogy bar oda merne adni. Na es ugye ebben az esetben nem gondolom komolyan, hogy adja oda, megis megbizik bennem. Ilyenkor elmagyarazom, hogy nekem nincs pl fel millam kijavittatni, ha eldolok vele, mert tul magas es nem er le a labam, vagy a kanyarban elbaszom, mert nem erzem a sulypontjat, stb. Elmagyarazom, hogy nem vallalok felelosseget barmilyen esetleges hibamert, mert pl hasonlot se vezettem meg es nem tudom elore, hogy milyen lesz. Na amikor ennek ellenere odaadjak, az egy nagyon jo erzes es kozben felelmetes is.
Ilyen volt a Varadero is. Amikor anno eloszor lattam eloben Luschek Laciet. Megkerdeztem, hogy megprobalhatok e felulni. Mar az se probaltam, mert melleallva lattam, hogy aaah. Eselytelen.
Eltelt egy ev. Akkor mar ismertem nagyjabol Molnar Lacit, hasonloan alacsony mint en, megis Varadero van a segge alatt. Neki mondogattam, hogy bassza meg, hogy erhet le a laba, stb. Neki azert le van engedve, amennyire lehet. O odaadta. Ralultem, orultem, hogy leer labujjhegyen. De jo, annyira nem jo nehez. De jo, de kurva magasan ulok. Mindenki feje felett ellatok a motorrol :D de jo, bazdmeg, 140-nel megy a kanyarban, a sajatommal valoszinuleg 100-zal mernek :D az a motor magatol ment. Vegul tobbek kozott ezert is se forsziroztam, hogy legyen. Szeretek kuzdeni a GS-sel. A Varaderoban ez nem volt meg :)
Én halkan annyit hozzá tennék a dologhoz hogy a srácok a következőképp reagáltak a dologra. "Hát te? Ez meg most akkor hogy a f*szba? " Jobb válasz helyett csak egy vállvonással meg egy "Hát így jártam" válasszal tudtam csak szolgálni.
azt sosem felejtem el, mikor be volt kötve akezem, jól áttekertük, meg kentünk rá egy kg krémet, hogy tudjon nyúlni a bőröm, utasként jöttem, megálltunk a ringen, ott volt pár motoros, köszöntünk, te leszálltál, én előre csúsztam, nézek hogy ez meg mi a fasz... és mondom, hogy segíts már felemelni a motort, felemeled, és 1 mp múlva 100-on puff elhúzok a picsába, a többiek meg egyszerűen , köpni nyelni nem tudtak, mert olyan szakasz pont az a rész, ahol eleinte melegítés miatt nem szoktak gyorsan menni
am meg kellene írnom a cikket, talán azzal jobban elengedem ezeket a dolgokat, most is beugrott pár emlék.... csak sikerült elbőgnöm magam, lenézek zümihez kicsit, nem sokára jövök
Ismeros. En igy voltam friss jogsiskent az XBRrel. Es a Ferjem bizonygatta, hogy menjek csak vele, de 3000 fele ne porgessem, O meg jott utanam a kis 125os Viragoval. Ugatott is velem mikor megalltunk, mert az elso percbe odahuztam neki es 140-nel eloztem a 3ason. Aztan imadkoztam, hogy visszatudjam terelni a megfelelo savba a gepet, mert a magas sulypont miatt nem tudtam egyszeruen kezelni... De azert jo volt
Ra 2-3 evre megint valamiert raultem. Mennyivel masabb volt! Mennyire kisebbnek ereztem! Mennyivel konnyebben kezeltem! Annyira fura volt... De jo erzes
Szerintem jó hogy rábeszéltelek. Bár még mindig vicces mikor ott ülsz a malacon és erősen vizualizálod a helyzetet "El kéne már indulni ... kezd égő lenni ... de olyan rohadt nagy ... na mindegy menjünk" Majd 2 perc és alig érlek utol.
én nem utálok senkit, de sajnos sok igazság van benne, amit írsz, sokszor azt látom megy a rivalizálás, van egy nagyon olvasott, tapsztalt, tanult kollégám, tegnap pont ezt a témát veséztük ki elég durván vele
közös motor , törött lábujjal, harmadfokú égési sérüléssel, 3 héttel ezelőtt elütött állapotban, 2 hét kórház után az x11-en tanultam visszaülni a bálványos ringen , az arcom újjáépülőben volt, hetekig sántítottam, mikor felvettem a csizmám, ordítottam a fájdalomtól, de előbb ültem fel rá, és kezeltem, mint szépen újra járjak, előbb tudtam kezelni az ujjammal a gépet, mint a zuhanyrózsát megtartani, vagy egy poharat felemelni, közben a saját motorom darabokban volt, azt hittem a kórházban sosem térhetek már vissza, katonák tanulmányozták az esetem, műteni akartak, nem engedtem, életem legrémesebb 2 hete, de legalább a nővér pink ruhában jött be bekötni az infuziót, csak hogy mosolyogjak kicsit
aminek én örültem, hogy annyira döntöm mindkét motort ( 1 cm majré) , bár az x11-et kicsit tényleg szebben vezetem, pedig azt is féltem, igaz nem kínlódtam vele annyit, mint eddig zümivel, hogy 3x volt fényezve meg újjépítve meg tököm tudja mik már, azért a szobába még az x11et egysser bevihetnénk, de zümivel hogy férnek el ott, azt nem tudom
Látom figyelsz!
Tanulva mások hibájábol. Nem kérem el senki motorját. Akár olcsó akár drága, még ha ő ragaszkodik hozzá hogy menjek vele, nem teszem.
Láttam én már s1000r-t összetörni olyantól akinek kölcsön adták. Meg még más motorokat is. Soha nem tudhatod mikor szalad eléd őz vagy kutya vagy annak a motornak épp a fékje szarik be pont akkor. Nem tudhatod. Aztán meg megy a vakarózás...
Én ezért nem is kérem és nem is szívesen adom oda, bár ritkán de néha oda adom olyannak akiben bizom, de az is olyan lutri.
Akkor csak nem hagyja a lányát szarban
Szóval nyugodtan zúzd csak szarrá
A masik, amikor latok egy motort, tetszik, de jo lenne, de draga, meg tul nagy, meg ize, es csak poenkodok a gazdival, hogy bar oda merne adni. Na es ugye ebben az esetben nem gondolom komolyan, hogy adja oda, megis megbizik bennem. Ilyenkor elmagyarazom, hogy nekem nincs pl fel millam kijavittatni, ha eldolok vele, mert tul magas es nem er le a labam, vagy a kanyarban elbaszom, mert nem erzem a sulypontjat, stb. Elmagyarazom, hogy nem vallalok felelosseget barmilyen esetleges hibamert, mert pl hasonlot se vezettem meg es nem tudom elore, hogy milyen lesz. Na amikor ennek ellenere odaadjak, az egy nagyon jo erzes es kozben felelmetes is.
Ilyen volt a Varadero is. Amikor anno eloszor lattam eloben Luschek Laciet. Megkerdeztem, hogy megprobalhatok e felulni. Mar az se probaltam, mert melleallva lattam, hogy aaah. Eselytelen.
Eltelt egy ev. Akkor mar ismertem nagyjabol Molnar Lacit, hasonloan alacsony mint en, megis Varadero van a segge alatt. Neki mondogattam, hogy bassza meg, hogy erhet le a laba, stb. Neki azert le van engedve, amennyire lehet. O odaadta. Ralultem, orultem, hogy leer labujjhegyen. De jo, annyira nem jo nehez. De jo, de kurva magasan ulok. Mindenki feje felett ellatok a motorrol :D de jo, bazdmeg, 140-nel megy a kanyarban, a sajatommal valoszinuleg 100-zal mernek :D az a motor magatol ment. Vegul tobbek kozott ezert is se forsziroztam, hogy legyen. Szeretek kuzdeni a GS-sel. A Varaderoban ez nem volt meg :)
am meg kellene írnom a cikket, talán azzal jobban elengedem ezeket a dolgokat, most is beugrott pár emlék.... csak sikerült elbőgnöm magam, lenézek zümihez kicsit, nem sokára jövök
Ra 2-3 evre megint valamiert raultem. Mennyivel masabb volt! Mennyire kisebbnek ereztem! Mennyivel konnyebben kezeltem! Annyira fura volt... De jo erzes