Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Emberek!
2020 és 2021 Motorrevü teljes évfolyam érdekel valakit? A 21-ből valahogy hiányzik a 6. szám. De még meglehet....
Medvebort ne hagyd ki.
Eddig senki sem panaszkodott 😁
Ne legy minimál..... 😄
Mondjuk ők is hülyék,kapásból az első kérdés.....ott van tisztító nyílás a 90 foknál.
Nem szabad ytongból csinálni,Az ytong nem bírja azt a hőt amit a kandalló produkál,idővel elveszti a szilárdságát.
Nincs sok hozzászólás de ott ki is elemzik az összes felvetésed 😂
Ha már asszony van nekem elég 😂 A többi opcionális
Én sem ytongra gondoltam, van egy régi cserépkályha a házban amit szétdurrantottak az alkeszek, azt gondoltam szétszedni és felhasználni a téglákat, az tuti jó.
Van medvebőröd?
én az ytongra gondolnék utoljára
egész jó hőszigetelő, én tuti nem csinálnék ebből, ráadásul műgyantás nem hőálló ragasztóval
Ez pl. full ytongból épült ha jól látom, semmi komoly hőálló samott vagy kéménytégla.

http://youtu.be/PgjHHXPXFCE
Persze az a terv, de kell B verzió, illetve romantikusabb egy kandalló ellőtt dugni a zasszonyt medvebőrön mint a bojler előtt 😁
ez a múlt
melegíts vizet aztán az jobban adagolható
Ha már ennyi mindenhez ért itt mindenki, kandallót, tömegkályhát mennyiért építenek manapság? Vagy elég ha megveszek egy ilyet és körbe építem téglával?

http://youtu.be/EQzt1nu3jB0
Az elegance talán a króm műszerfal karikákkal volt több.Az eltérés inkább hogy a német gyártásúak jobbak.
Apróságok de sokmindent lehagytak a lengyel classic ból.
Pl sárvédőből 1 csavarral kevesebb fogja,tankbetöltő sárvédő felől hiányzik a műanyag betét felül,ami fájó hogy a rozsdavédelemből is lefaragtak,a lengyelek jobban korrodálódnak,nem átrohad csak sokkal több a felületi rozsda.szerintem a védelem anyaga más lehetett,vagy az alapozó réteg.
enjoy lámpákban más felszereltség.
De mivel régebben rengeteg volt a bontott és legózható a tipus a rengeteg változat miatt lehet keveredés.
Nekem a kormányon már egy olcsó de jó minőségű aliexpresses kormánybőr van.
Kiváncsiságból lett rendelve,de jó.Kár a kék cérnáért,fekete jobb lenne.
Egyenlőre vezérlés nyáron lett utána az összes böcsőszilent,motor és váltótartó,lengőkar,kormányösszekötő,hátsódob,kicseszett kézifék kötél,az összes fék csere,meg a rohadó sárvédő.A repedt leömlőt ujra meghernyákoltuk mert katalizátorral együtt utángyártottban is 90e.
Szétcsesztem a hamust,mindig nyitva marad,az lett bontott,és a légzsák burkolat.
Maradt még egy lambda szonda csere és a tetőkárpit.
Ez kb 10 év hozadéka.
A bölcsőszilent alattomos mert kopog,cserélsz talpast,lengőkart,ormányösszekötőt és kopog,jo,bakokat,amikor miden új és koppan akkor jön az idegbaj hogy mi a rosseb.....na az a bölcső.Felakasztod a motort,és ki tudod rángatni a komplett első futóművet.
Na én innen kezdtem,így könnyen ki lehetett a bölcsőszilentek után a többit is cserélni ha már kinn van.
Ma próbáltam,minden mint az új.Semmi kopogás.
Hát igen, 2,5év alatt nem lett belehajtva 10ezer km.
Jó de ez dógozós ótó, nem játszós!
🙂
Az enyémen kicsit vékonyabb a kormány és a bőr is sima, a jel is másabb és krómgyűrűk vannak az órákon, nekem úgy adták el hogy elegance kivitel, de Opel fórumon azt mondták hogy nem az, mert mittudom én... amikor vettem nem volt nagy igényem, legyen klíma, abs, a többi extra nem volt keresési feltétel, az csak úgy besikerült. Nem ér már amúgy fapénzt se, bár most azt olvastam, hogy kelendő lett az idősebb használtautókat keresők körében.
Eddig a 7 év alatt a kopókon kívül nem költöttem rá szinte semmit, idén viszont ráment vagy 3 kiló, komplett vezerlés mindennel, összes kihajtó tengely szimering, kipufogó csere, sőt a szelepszár szimeringek is újak, ennél még ki lehet cserélni hengerfej levétel nélkül. Ez még a jó kis 1,6-os Z-s XE motor, a német gyártás legvége, a lengyel Astrák állítólag már szeszélyesebbek.
Pótolva lesz egy légzsákfedéllel.5500 egy ilyen,lehet csak dudagomb gumit venni 1,5e ért,de fene ragasztgat.
https://www.carstyling.com/mag...
Módszeresen szétverték,videon láttam,itt.Lámpákat,üvegeket,mindent.
g astra sok ilyen
rengeteget látok rojtos kormánnyal
Nem tudom hogy a csiga zabálók mit csinálnak.