Na az nagyon fura élmény lesz majd. Mert egy rendes versenygép mindennemű konfortot nélkülöz. És itt nem az ülésről beszélek hanem a gázreakciója veszettül gyors. Általában maga a gáz is sokkal rövidebb azaz sokkal kisebbet kell húzni a csutka gázhoz. A fékjei is durvák. minden olyan kibaszottul kihegyezett és kemény és durva. De nagy élmény az biztos.
Igen az R6 volt de valami ritka szarul volt beállítva. A karbi túltöltött Az első futómű lágy volt a hátsó meg tök kemény. Fura volt az egész. Mondjuk valami összelapátolt paripa volt az tuti mert az idom csavarok 2/3-a hiányzott. Szóval egy olyan messziről jól kinéző közelről meg olyan ... haaaaa. De végülis működött. haladt előre és meg is állt no meg egyenesen gurult.
R1, (R8) meg van még egy csomó ... de előtte ki kell próbálni :) R1-et kapok idén kipróbálni, kíváncsi leszek... asszem nálatok R6 volt a műhyelyben, azt meg egy éve ígérem, hogy megyek vele pályázni, tavaly szülimre kaptam rá lehetőséget, mindegy, egyszer az is!!! sorra kerül, max idén kapok még egy jegyet rá :D ...
Ó nekem egy halom gép van az adómentes listámon. V-max, Super Duke R Esetleg B-king De amit nagyon szívesen látnék már az a VFR1200 igényes naked verziója.
Akkor egy ....... vagy
Inkább az 1100 S, vagy egy SS 1000. Az 1200-as blokkról nem hallottam olyan nagyon sok jót.
De szerencsere nem egyforma az izlesunk
aztán megunta,most vett egy Skylinet,vagy mit