Én Drávaszabolcsnál szoktam kimenni, mindig meg kell állni. Ha nem is sokat időzni de meg kell állni és a bukó le fel le fel kesztyű stb már el is ment vele 20perc.
Udvarnál volt jó, a beléptető ordibált hogy mit képzelünk hogy előre megyünk, a kiléptető meg ordibált hogy menjünk màr oda 😂 (kifelé mentünk innen)
Én spec nem szeretek horvátba menni mióta megbüntettek és ha figyelem az árakat akkor meg teljesen elmegy a kedvem az országtól. De muszáj oda is menni mert szép…
Én nem tudom. A benzinesek ugye ritkák is és én nem is szeretem, nem is igazán foglalkozom velük pláne hogy a citroennek a 2.0 hdi-je egy nagyon jó motor.
De megkérdezem egy jóbarátomat, hogy tud e valamit róluk de nem hinném hogy relevánsak leszünk
Ahogy Levi mondja, szegecselt, rugókkal csillapított a legtöbb nedves kosár. A zömük meg szokott állni a zajosságnál, de akad pár, ahol érezhető és zavaró is (az említett SV 1k pl. olyan).
Tök tipikus az angol beteg kosara. Ha rángatni kezd és a morgás helyett csattogást hallasz, na, akkor bontsd ki. :)
A Hondáknak van ilyen sajátossága, a csillapitó rugók minimális összeülése már elég hozzá, majd ennek következményeként idővel a kosár verődik ki. Az persze sok idő mire problémát okoz, de a hang az viszonylag hamar jelentkezik, mert az is a Honda blokkok sajátossága, hogy baromi csendesek, ezért a kuplung zörgés feltünő tud lenni.
A nagy kosár fog zörögni szerintem.
Innen távolról persze csak feltételezek de mivel magasan van a kuplung, csak szórt olajzást kap, nem pedig olajfürdős, nincs ami csillapítsa a hangot, rezgéseket és társul hozzà hogy az egész kosár egy pontatlan öntött vacak, nem csak ebben hanem az összes motorban, zörögni is fog. Van amelyik típus jobban, ban ami kevésbé.
Az ezres sv-knek is szar az egész, a hondám is morgott és abban csapágyat(a nagy tűgörgős) is cseréltem semmi sem változott, apu yamahái is mind zörögnek.
Valami oknál fogva sem a 990 sem a 1190 nem zörög… mondjuk azok máshogy zörögnek 😂
Csapágyat nem tom,nem nézem meg,majd ledumálom szerelővel télen.Próbáltam márkaszervízzel.A válasz hogy olaj lehet hamis,ja,de amikorti raktátok az olajat már morgott.Szóval velük nem erültetem.Fura 3 nagy rugós motyó.Ebay-es képek.
Le kell szarni. A kosár nagy csapágya ha jó, márpedig jó szokott lenni akkor el kell engedni, had morogjon. Nincs kicentrírozva, egy szegecselt szar fos a kuplungja a legtöbb motornak és amikor a rugók összeszorítják a lamellákat, egy nagy tömbként rázzák összevissza magukat.
Udvarnál volt jó, a beléptető ordibált hogy mit képzelünk hogy előre megyünk, a kiléptető meg ordibált hogy menjünk màr oda 😂 (kifelé mentünk innen)
Én spec nem szeretek horvátba menni mióta megbüntettek és ha figyelem az árakat akkor meg teljesen elmegy a kedvem az országtól. De muszáj oda is menni mert szép…