Ismerős hyundaiába behalt valami panel,azt mondták neki 700ezer,talált valami mókust azt mondta 60ér megjavítja,mégsem tudta járt még három helyen ua.a válasz.most talált valami vonalat,törökországba van 300ér,azt mondja megcsinálják azt adja el a picsába az autót.
ez nem egy év alatt hal ki
az a fasza amikor mikroszkóp alatt nézegeti a muki 3 napig hol lehet a hiba
felénk van egy ilyen beteg fanatikus az eltört ecut megjavította 😆
Az audi is szarrá verte a dakar mezőnyét ezzel a hajtással, töredék benzinnel. Nekem tetszene egy ilyen hajtás, lehessen tölteni azt a viszonylag kis akkut vezetékről is. Egy 3hengeres, turbós kis motorka fix stabil fordulatra beállítva örök élet lenne és rózsaillatú levegőt pöfögne ki magából minimális benzinfogyasztással vagy esetleg hidrogén-cng-gáz valamelyikével.
Ha egy 2.5-ös lexus/toyota suv el tud járni 6literrel akkor ezzel a megoldással lehet a 2liter is sok lenne.
azért az elektronika is meg tud halni könnyen
pl a kondik gyorsan ki tudnak száradni ha szar a konstrukció és fűtik mellette a teret
de a forrasztások se örök életűek, főleg a csökkentett ólom tartalmúak
Hát jó,akkor ez a dácsia 100 évig autó lesz.soha semmi nem fog tönkremenni benne.Én úgy tudom a franciákat végigkíséri az elektromos meghibásodás.Én pl kölcsön adtam a kocsimat,kaptam helyette egy 2008as citroent,a második reggel beszopatott.Mondom eddig minden reggel haza tudtam menni szolgálatból,egy francia szemét meg első nap beszopat.
Elektronika inkább a gyártás első éveire szokott jellemző lenni.És inkább csak programhibák.Mivel ez a gizmo egy k-zero és már forgalomban van egy ideje nem hinném hogy lesz gond.
Ha telik az idő max akku degradáció,de tapasztalatok szerint nem gond.Idő múlásával inkább a fosszilis hajtásúaknál szaporodnak a hibák.
Megbízhatóságot sem tudjuk,elvégre csak egy éves.Jönni fognak majd ott is a hibák,hülyeség lenne azt hinni hogy nem.Le merem fogadni hogy nem is olyan sokára jönnek az elektronikai meghibásodások.
Áhh csak hazudtál.Vagy mai konform szóval igaztalant állítottál.
Nyugiban vagyok.Mert a szóban forgó autót nem kell vakargatni,van rajta vizga,és nem az enyém.
Egyébként igen,és akkor a benzin motornak csak annyi lenne a feladata hogy töltse az akksit.Egy picsányi motor elég lenne bele,simán megcsinálhatnák úgy is hogy szükség esetén azért hajtásra is használható legyen.
A benzines akkor lesz tuti amikor aggregátornak használják. 1.5tfsi, viszonylag kis akku, inverteres hűtés fűtés. 20év múlva egy 10évesre be is nevezek majd. De milyen érdekes hogy ezt, a leglogikusabb irányt senki sem alkalmazza 🤷🏼♂️
Akkor még említsük meg a komfortot és a biztonságot.Na meg aztán ezek már 17évesek és még teszik a dolgukat.nézzük meg majd azokat a dáliákat 17év múlva.
Hát,nem is lennél blődi ha nem tolnád fullba a kretént.
"Vegyünk egy 2009-es astra H 1,6-ot.Soha egy deka olajat nem eszik,cserébe se kettőstömegű,se turbó,se semmi.Most a termosztátház szar.
Szinte csak városban."
Válaszod:
Gondolom itt cinkelni akartál egy másik astra miatt.Csak fullba tolt kretén vagy és összekeveted a kettőt.
"Aztán vakargatod két hónapja hogy legyen műszakija.Hagyjuk már az astrádat."
Nem vakargatom,nem az enyém,és minek kéne bármit csinálni vele műszakira mikor van műszakija?
És ne mondja senki rád hogy egy nárcisztikus önimádó buta pöcs vagy mi?
Legalább tedd meg a fáradságot hogy ne állíts netto hazugságot.Tényleg.Cinkelj a másik astrával.Az legalább a nevemen van,és műszakizni kell.
Dehogy érted… neked túl magas az a színt hogy megértsd a kontextust. G astra, H astra… nem a legújabb villanyautók világáról beszéltünk.
Mindegy, az arcodhoz képest szégyen hogy ilyen öreg szar autóval jársz.
az a fasza amikor mikroszkóp alatt nézegeti a muki 3 napig hol lehet a hiba
felénk van egy ilyen beteg fanatikus az eltört ecut megjavította 😆
Ha egy 2.5-ös lexus/toyota suv el tud járni 6literrel akkor ezzel a megoldással lehet a 2liter is sok lenne.
pl a kondik gyorsan ki tudnak száradni ha szar a konstrukció és fűtik mellette a teret
de a forrasztások se örök életűek, főleg a csökkentett ólom tartalmúak
Ha telik az idő max akku degradáció,de tapasztalatok szerint nem gond.Idő múlásával inkább a fosszilis hajtásúaknál szaporodnak a hibák.
Nyugiban vagyok.Mert a szóban forgó autót nem kell vakargatni,van rajta vizga,és nem az enyém.
Tenyleg nem er annyit.
"Vegyünk egy 2009-es astra H 1,6-ot.Soha egy deka olajat nem eszik,cserébe se kettőstömegű,se turbó,se semmi.Most a termosztátház szar.
Szinte csak városban."
Válaszod:
Gondolom itt cinkelni akartál egy másik astra miatt.Csak fullba tolt kretén vagy és összekeveted a kettőt.
"Aztán vakargatod két hónapja hogy legyen műszakija.Hagyjuk már az astrádat."
Nem vakargatom,nem az enyém,és minek kéne bármit csinálni vele műszakira mikor van műszakija?
És ne mondja senki rád hogy egy nárcisztikus önimádó buta pöcs vagy mi?
Legalább tedd meg a fáradságot hogy ne állíts netto hazugságot.Tényleg.Cinkelj a másik astrával.Az legalább a nevemen van,és műszakizni kell.
Mindegy, az arcodhoz képest szégyen hogy ilyen öreg szar autóval jársz.