Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mit néztem be?teljesen mindegy van ilyen astrád olyan astrád,a kutyát nem érdekli melyikkel mit csinálsz,a lényeg hogy mindegyiken matatni kell.A 14évesen sárvédőt hegesztgetni meg a tököm tudja miket nem soroltál az elmúlt időszakban.
Pipi hoki dákója siman lenyomja megbizhatosagba es koltsegekben a 2005 os tádékat.Minden tekintetben. 😄
2010 után csak szar kocsik készültek
Sőt, jobb VWót! 😂
Régen minden jobb wót. 🙂
ÓóóóB+... 2005-ös dízel VW, mint összehasonlítási alap... 2023 van mingyá' 😅 tényleg leragadtatok a 18 éves tekknyikánál? Az én full korszerű autómat meg a halálba fikáztátok... 😅
de most már legalább értem, miért 😂
Kijelentetted hogy a 2009-es H-t vakargatom műszakira.Ez netto hazugság.
Nem lenne egyszerűbb bevállalni hogy benézted?
Vakargatod műszakira vagy sem?Vakargatod.ja,igaz.a 2009esen a termosztátház szopat,amit nem sikerül megoldani.Szóval mindegyikkel van tennivaló,igaz?
Nem csak a rozsdán van a hangsúly,mondjuk nekem azzal sincs dolgom.
Hat,asszen felületes vagy,de kurvara.Amit vakargatok az egy 2005 os G kombi.
Tudom,tudom egyszerinek mindketto asztra is meg szurke is,de nem,nem ugyanaz.
Mivel 3 van az asztmabol. 😆
A ket emlitett es egy G sedan 2000 bol,az bordo.
Fogd fel,az emlitett H folyamatosan megy,vizsgaval stb.
Amilyen egybites vagy nehez lesz megemeszteni.
Mondjuk én vw tulajként nem fikáznám azt aki a rozsdával szenved 😂
Ott kezdődött, fojtószelepház tisztítás, szoftverfrissítés és a helyzet változatlan.
Próbából már lehúzgáltam a szenzorokat, kerestem másik autót ami jó. Nem jó egyik sem. Facebook csoportban napi szinten van ilyen poszt hogy a hideg időben lefullad, elkezd 3hengerezni aztán felpörög 1600-1800-ra és ezt játsza míg be nem melegszik. A szívó fordok csinálják, integrált fojtószelepes, minden abban van, nincs külön alapjáratimotor.
el kell vinni szervizbe mert ott valami nincs rendben
jó eséllyel gond ban a hőmérséklet adatokkal
esetleg gépre rádugni milyen értéket ír
ilyenkor nem érzi hogy hideg és nincs dúsabb keverék
Aztán vakargatod két hónapja hogy legyen műszakija.Hagyjuk már az astrádat.
Astra H 1,6. Szelepfedélcsere 50ezrenként mert átszakad a membrán benne. Gyenge mint a lepkefing, 8litert eszik.
Itt a touranom, 6litert eszik, 2x erősebb mint az 1,6 benzin. Nem kell se turbót cserélni se porlasztót se semmit.
Akkor vegyél normális autót!
Vegyünk egy 2009-es astra H 1,6-ot.Soha egy deka olajat nem eszik,cserébe se kettőstömegű,se turbó,se semmi.Most a termosztátház szar.
Szinte csak városban.
Ja mert azt hiszed hogy mindenki aki benzinest vesz az azért teszi mert a dizel nem jó a városba?
A benzinzabáló az olajzabáló benzines akart lenni 🙃
Egyetlen előnye van a benzinesnek, az az hogy elindítod és már fújja a meleget. Ha 10km a táv amit meg kell tenni minimum, akkor én csak dízelt vennék. Egy 2005körüli vw csoportos dízel eszik 5litert, megy is ha kell, jelentéktelen a fentartási költsége és olcsóbb vele kocsikázni.

Vegyünk kis benzinesf… itt van barátnőm fiestája 1,25-ös motorral, 40ezer km volt benne mikor vette, most 110alatt kicsivel. 5percet kell járatni alapjáraton mert lefullad.
Pipi leírta,olvass.
Ha ideális lenne városi felhasználásra csak dizelt látnál.
A zsömle.Szerinted mi van az EGR-ben?
Mikre gondolsz plusz kiadással ? Valamiért én több benzinzabáló kisautót látok mint tdi-t…

A toyota d4d motorja nagyon is jó motor. A 2.0d4d
Micsoda?
Ahogy nézem a lakásvásárlásaidat ezt kétlem de ez van,én amúgy tárgyat írtam ékezetek nélkül. 🤔
Nekem Kb 1 óra alatt eltömi az EGR-t,stb.