Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem gyorsan menekült,10év után.Már írtam hogy mi volt az oka,olvasd el.rákényszerült.
Írtam olyat hogy jobb mindennél?Én csak beszélgetek róla.Leírom amit tudok.
Fordítva ülsz a lovon. Mi elmondjuk hogy nem jobb a bmw-d, hiába isteníted. Csak te hiszed azt hogy mi minden fölé akarjuk helyezni a vw dízeleit. Pláne úgy hogy a rozsdánál is én beismerem hogy szétrohadt mind a két küszöb a 2005-ös kocsimon.
Te vagánykodtál hogy mennyit eszik a bmw-d. Hipersebességgel 5,9… amire reagáltam hogy a sharan is tudja ezt 2x nagyobb kasztnival, igye arra nem jött válasz.
Azon még nem töprengtél hogy miért a pd-t húzzák agyon a tuningosok és nem a cr-t? Pedig egy cr porlasztó olcsóbb.
Egyszerű, az emisszió. A pd-vel nem lehet szabályozni a befecskendezési nyomást míg a cr-rel igen. Viszont a mai cr-ek sem tudják azt a nyomást amit a pd tudott 2000-es években.
Dehogy vagyok én ideges, unalmas már hogy a melled vered folyamatosan hogy neked bmw-d van és minden mas szar. Közben a bmw-d is a paletta alja… és még mindig nem tudod felfogni hogy nem a bmw-vel van a baj hanem az akkora arccal mint ami nálad társul hozzá.

Csak hogy talán felfogd, ez olyan mintha én egy alsópolcos KTM tulajaként szidnám a többi márkát. Mondjuk egy sima 790duke-ról a Zoli 765-ösét.
A fogyasztást is Levi hozta fel...
Egyébként szánalmas vergődés, ahogy próbáljátok bizonygatni, hogy a 20 éves fos jobb mindennél... legelőbb a VW igazgatójának kéne írnotok: "Te hülye, volt már egy legjobb motorotok, miért nem azt áruljátok még ma is?" 😅
Ha jó konstrukció lett volna, akkor a VW nem menekült volna ki belőle gyorsan. Egy útkeresés volt, mikor látszott, hogy a mechanikus szabályzású adagolókkal már nem ütik meg a mércét. Mások a CR-be szálltak be - és az vált be jobban. A VW is átvette...
Azt áruld már el, mitől egyszerűbb a PD mint a CR?
Ja,arra reagálva amit te írtál a Levinek.
Pedig jobban jártak volna,mi jártunk volna jobban.Ugye az nem titok hogy az autógyártók ha lehet így mondani,közösen fejlesztenek.ez így volt mindig.Akkor a vw kifejlesztette a pd motort(elég sok potenciál volt-van benne,ezt már sok gyártó belátta azóta)szóval akkor a többi gyártó azt mondta hogy ők a közösnyomócsövesbe látják a jövőt,így gyakorlatilag a vw magára maradt ezzel a technológiával és az rohadt költséges lett volna egymagában fejleszteni így gyakorlatilag belekényszerült ő is a váltásba.Pedig alapjában véve egy jó konstrukció és mai szemmel még mindig egyszerű mint a faék.
Te hoztad fel a fogyasztást legelőször (#5803819 | 2022. december 8. 11:32)
Szóval te akartál faxt méregetni, csak kiderült, rövid... 😅
Levi kicsit kaotikus,ha lenyomna a szomszedot talán nyugodtabb lenne. 🤔
Ideges vagy? Hogy jön mindez a fogyasztás témához? Vagy csak az volt a lények, hogy mondhass valami csúnyát? 😅
Ezért írtam hogy az vagyok de hát kocsijaim nagy részének nem volt 😊 most már rutinos rókák táborát erősítem én is 😂 😂 amugy a elektromos ablaknak is tudtam ürülni annak idején 😂 😂
Vissza térve soknak hitt egyenes azóta már nem egyenes csak idáig nem tűnt fel amugy ha nem lenne a fogyasztás mérő. Mai napig eskü alatt vallanám hogy tökéletes vízszintbe haladok 😂 😂
Hülye aki ezzel nincs tisztában,itt is látszik a két kép között a különbség,pedig egymás után készült,de ez esetben el is tekinthetünk ettől a két képtől(bár egyenes szakasz ahol ez készült)oda vissza ugyanez a helyzet.többet mond a napi átlag.
És akkor most eljött a bmw faszméregetés ideje......Hú,akkor is az enyém fogyaszt kevesebbet.Hát én leszarom a tiéd mennyit fogyaszt,nem is kérdeztem.Az enyém érdekel,ennyi.Lezavartam egy Eger-balatont,120 már a 8ason készült,faszán lehetett jönni végig és ennyi lett a vége.
Ez a pillanatnyi fogyasztatás mérő azt tudtad hogy inkább földmerésre alkalmasabb mint a fogyasztás mérésre
Elsőnek amikor ilyenem volt mindig széles mosollyal + boldogsággal tanulmányoztam
Aztán tempómat és vártam a szög egyenes fogyasztást
Amikor mondjuk elkezdet 2.8 mutatni egyfajta euforikus szerelemmel dőltem hátra 😍 ez a kocsi termeli a benzint ha még félórát kocsikázok .Na de amikor fel ment ugyan azon a tempónál 8.8-ra pánik hangulatba kezdtem volna szerelni a kocsit útközbe hogy itt nagyon nagy a baj 😂 😂 mire kiderült hogy a kocsi hol emelkedőn felfele hol lefele megy 😂 😂 😂 Mielőtt mindenki elkezdi fogni a hasát a nevetéstől hogy ez hülye 😂 (amugy az ) 😂 nem a egyértelmű Érdi emelkedőre gondolok Balatonról haza fele 😉 ha nem olynra amit nem is tudtam hogy erre arra lejt vagy emelkedik . És a mai napig csodálkozok hogy előtte észre se vettem ezeket a szintkülönbségeket 😊 de a fogyasztás mérő már pedig mutatja 😉
Ebből látszik hogy segghülye vagy a dízelmotorhoz. Csak és kizárólag a nagy arcod ami számít, de ott is inkább a fillérbaszás vagy az asszony meghúzta a határt mert ekkora archoz illene egy 30i de hát az gondolom sok pénzbe kerülne, azt meg nem akarod. Maradsz annál a szintnél hogy verheted a melled, neked bmw-d van… de abból is egy alsópolcos.
20kWh akksi kb. 100km (durvan)

Egy nagyon jo benzinmotor 40% hatasfoku. Egy liter benzin kb. 9kWh energiat tartalmaz. Ennek a 40 szazaleka fogja tekerni a generatort, azaz egy liter benzinbol kb. 3.5kWh. Ebbol mindenfele villamos atalakitas (generator hatasfok, DC/DC, egyeniranyitas, toltoaramkor) lecsip tovabbi 10-15 szazalekot, mondjuk hogy 3kWh marad. Ez egy liter benzin.

20kWh akksit egy olyan motor, ami 5 litert eszik meg egy ora alatt (tehat 15 kWh villamos energiat allit elo ekozben) 1.33 orat kell porogjon, hogy nullarol feltoltse az akksit.
Azaz 20kWh tiszta villamosenergiat 6 es fel liter benzinbol csinal es ez 100km-re elegendo.
Persze, mindenki tudja, hogy egy buherált 20 éves 1.9 pumpedűze a világ legjobb motorja. Nem is értem a többi gyártót, miért küzdenek mindenféle szar motor létrehozásával. 😅
De azt csak nem árultad el, milyen átlagsebességgel eszi az 5 litert. Segítek, a tempomat 120 nagyon messze van a majd' 500 km átlaga 118-tól.
Én a 1.9 TDI -vel csináltam nem egyszer 4,7 4,8-at .Mondjuk nyáron autópályán 90-100 km/h-val 😂 😂
Azt nem mondom hogy pálya kedvence voltam de nem hagytam magam megzavarni e nemes cél tejesítésétől 😆
Szerintem nem. Nem hibridet csinálnék belőle. Számomra hányingert keltő ahogy egy toyota hibrid megy. Én csak és kizárólag generátornak használnám a benzinest és azért lenne jó a tfsi mert hatékonyabb mint egy szívó. Fix fordulaton meg örök élet lenne.
Én nem tudom hogyan kell kiszámolni de valaki biztosan meg tudná mondani hogy mennyi benzinből mennyi áramot tudna termelni.
Drága nagyon az akkumulátor, na így nem kellene bele olyan ami 800km-t megy el hanem csak 50-100km-t és pillanatok alatt feltöltené a tfsi.
Fix hibrides terhelésre felesleges egy TFSI motor. Jóval olcsóbb egyszerűbb attkinson ciklussal is hatékony, a dinamikát meg a villanymotor adja úgy is. Legfeljebb ott van ennek értelme, ahol a sportosság számít.
Én is ezt mondom,de még ezt sem fogj fel.Nem az autóval van baj,hanem a nagy % előforduló kretén gazdával,aki elhiszi hogy ő vagy az autója vagy mindkettő több mint a másik.