4t trabit nem ismerem, abból csak 2t volt ismerősöknél
az alapból olyan hogy én attól ordítva meneküljek
4t wartburg meg csak az az egy volt, lehet az összes többi szar csak az sikerült ilyen jóra 😂
Nekem volt egy 4t Trabim, abból megtanultam, hogy amit utólag házasítottak össze valami egészen mással, attól ordítva meneküljek. Lehet, hogy ez túlzás, de én ezt tanultam belőle.
ismerősnek volt 4t wartburg, egyszer cseréltünk váltót benne, egyszer a féltengelyt újítottuk fel aztán egész addig kitartott amíg már nem fogta összea kasztnit a purhab és kukázva lett
szerintem ha nem földutakon nyekegtette volna a gépet akkor a váltó is túlélte volna, avval hordta a fát meg mindenféle egyéb dolgokat, volt hogy nagy tuskókat húzott haza spaniferrel 😂
Ez mindig viszonyítás kérdése. Ha egyszerűséget keresel, akkor visszautalva az én sokszor megsiratott Toyota Hiacemra, a szívó dízelesre, akkor azért voltak még lehetőségek a gond nélküli közlekedésre.
nekem volt öszsesen 2.5, a fél csak azért mert egy dízel astra kombit lecseréltem egy benzines astra kombira, szóval bár másik kocsi de mégsem egészen
plusz egy wartburg ami anyáméké volt
bár volt egy corsa meg egy a4 is az udvarban de ezeket nem nagyon hajtottam, az a4-el nem mentem 100km távot, a corsával kicsit többet
a toyota is megvan lasan 3 éve de avval egy métert nem mentem még, szerintem nem is fogok, hacsak az astra nem leheli ki a lelkét
annyira nem érdekelnek az autók hogy ha eléldegélnék 1000évig meg a astra is lehet sosem lenne cserélve, inkább kivágnám az ajtót nagyobbra 😂
biztos van valami összefüggés, abban mindenképp, h nagyon gyatra minőséget képvisel mindkettő. a tavriában már elől volt a motor, ami az akkori szamara motorhoz hasonlított küllemében, míg a zaporozsecet a csomagtartóból hajtotta valami őskori harckocsi-indítómotor
irigyellek. sose volt zaporozsecem, csak 98ban egy kétszemélyes tavria. annak is olyan volt a felnije, mint a záporjóskának. minden gumis elhajtott vele a faszba, h gumit akartam szereltetni rajta.
Az első hány év számít még elsőnek? Mondjuk az első évben mik voltak mikor meglett a jogsi? Zapi, trabi, skoda (110-es), következő évben bővült a paletta mert a legtöbb autóm jó ha 1-2 hónapot ( ezért volt sok trabi, annál csak a zaporozsec volt olcsóbb, abból is volt 3) nálam volt, nem is emlékszem mindre és ez így volt a gengszterváltásig utána az első nyugati opel kadett már majdnem fél évig míg elcseréltem egy ifára. 😁
Mert ennyivel nem mennék sokáig 😪
ennék egy kis sültkrumplit
az alapból olyan hogy én attól ordítva meneküljek
4t wartburg meg csak az az egy volt, lehet az összes többi szar csak az sikerült ilyen jóra 😂
szerintem ha nem földutakon nyekegtette volna a gépet akkor a váltó is túlélte volna, avval hordta a fát meg mindenféle egyéb dolgokat, volt hogy nagy tuskókat húzott haza spaniferrel 😂
én lélekben bmw-s vagyok mert nemigen szoktam indexelni
plusz egy wartburg ami anyáméké volt
bár volt egy corsa meg egy a4 is az udvarban de ezeket nem nagyon hajtottam, az a4-el nem mentem 100km távot, a corsával kicsit többet
a toyota is megvan lasan 3 éve de avval egy métert nem mentem még, szerintem nem is fogok, hacsak az astra nem leheli ki a lelkét
annyira nem érdekelnek az autók hogy ha eléldegélnék 1000évig meg a astra is lehet sosem lenne cserélve, inkább kivágnám az ajtót nagyobbra 😂
ezen kívül a fényváltó relé szárított néha
a 4t wartburg már teljesen élhető volt