Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem tudom, nekem a legrégebbi ktm motorom 2001es azon még nem kellett
bár én minden évben lecserélem a fagyállót, így nehezebben kopik
igazándiból az a legjobb benne hogy olyan helyen van hogy ott szinte lehetetlen hogy sérüljön, bármi baja van egyből látszik kb a hegyen ki lehetne cserélni
azon állandóan cserélni kell?
ktm meg olyan hogy kitekersz 2(4) csavart 2(4-5) bilincset és lent is van
legdurvább esetben le kel venni a szelepfedelet
600f3.
Jó, de mivel?
Höhö,nemrég egy hétvége alatt megjartam a nockalm,maltatal karikát turacher strasseval együtt.
Speciel az angolon speciel az olajteknoben van.
Ha folyik egy csövön át az olajteknobe fúrt lyukon.
Cserekor kipufogó,olaj,olajszűrő,minden ogyuru,olajteknobe,olajteknobe tömítés új stb.
Gyakorlatilag kicsontozod a motort.
madarat fejjel vettem le
haver a balról átfutó nyulat jobb sípcsonttal jobbra kanyarban...
Ha szakad a lánc nagy a valószínűség hogy felmegy a pumpa.
Faszoma testtartással tegnap előtt lehúztam 420 km ert, alig álltam meg. Na utolso 50km ert a tankragörnyedve tettem meg még Debrecenben is.
beteker a lánc egy cserebogarat máris reped a ház
amúgy több típuson láttam már hogy kb olyan a vízpumpa mintha épp oda esett volna
ezért mondom hogy ez már egy verseny hogy hová tudjuk tenni ahová nem való, de mi mégis megpróbáljuk
Szerintem is.
Rajta csak rajta
Ez a legjobb helyen van.
Hidd el van szarabb is.
én ma akarom, tiszta kosz... egész héten szerelem volt...
úgy látom a japánok versenyszerűen teszik a vízpumpákat a lehető legaszarabb helyekre
én is - én is !!!
Ehhelyett inkább gyakorolnád a testtartást meg a koptatást.
Amúgy talán ráveszem magam a hétvégén hogy lemossam a lomot.
Na mig pofáttok én ezt csinázzom.
Mi is tanultuk szakoktatóin. Azért tudom biztosra, hogy hivatalosan sehol nincs leírva. Sok minden nincs a KRESZben...... vagy úgy van megfogalmazva, hogy félreérhető legyen..... pl. úgy van a KRESZben, hogy vasúti átjáróban, gyalogátkelőhelyen, stb. nem lehet autóval megállni forgalmi okból sem. Sajnos nem emlékszem a pontos paragrafusra és megnevezésre, de van kivétel alóla, ami miatt pl egy székesfehérvári(?) vizsgabiztos (Vékony János) nem buktat forgalmi vizsgán, ha a tanuló a zebrán megáll és kitekint, hogy pl kifordulhat e egy útról a másikra. Hogy bassza meg, nem emlékszem mi is volt ennek a pontos háttérinformációja..... pedig kurva jó volt......
Amúgy nincs. Ketten nyaraltunk épp lenn
deee :) utas sem ihat! ő is "motorozik" ( nem bántásból írom) , nálunk ez buktató kérdés volt a suliban
nálam kesztyű,csizma ami nagyon - nagyon... van képetek? :) ( ha publikus)
Alapjáraton én se örültem neki, de hát jönni akart... Amúgy hivatalosan sehol nincs leírva, hogy az utas nem ihat, de viszont, ha baleset van, akkor az utast is elővehetik.
Én legyen az bármilyen rövid táv ittas egyént nem ültetek fel magam mögé. oksa vicces a sztori és mosolygós de én akkor sem. Ittas ember nem csak előre nem ülhet motoron de hátra sem.
Madaras kalandunk több is volt. Pl a tanktáska elhagyásos alkalommal térdel vettem le valami verebet. Csesznek felé 10 centivel a fejem mellett suhant el valami varjú vagy valami. No meg ugye az özike. Amúgy lassan számolhatom eddíg 4 madarat találtam el és furcsa mód mindegyiket bal lábbal. Hol térdel hogy lábbal hol sípcsonttal de mindig bal oldalon derék alatt.