Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"A hármassal nem tudom, mi bajod, azt tudod, hogy az a gyár legsikeresebb modellje?"
A vw-nél meg a golf,le merem fogadni hogy az opelnál meg az astra.És akkor ez most mit bizonyít?
Szerintem már többször leírtam hogy nem a bmw-vel van a bajom hanem a beképzelt tulajokkal.Jó autó?Elsőként tisztázni kell a kritériumokat ami alapján rendszerezni lehet.
Nem kezdem el fényezni azt a szerelőt,igazából nincs rá szükség,annyit azért leírnék hogy az ország túlsó feléről is hordanak hozzá opc-ket..De azért ha lenne kis agyad akkor rájöhetnél hogy teljesen mindegy milyen kvalitású szerelő az illető,attól még látja az előforduló hibákat. Bazki egy munkafelvevőnek is tudomása van a hibákról,pedig villáskulcsot sem fog e kezébe.
állítólag vannak olyanok akik már dolgoznak....
Háááát... ott is kezd megavasodni a kóbász-kerítés... 😂 de majd az 5 éve folyamatosan beáramló afrikai-pakisztáni munkavállalók kihúzzák őket a bajból 😁
azért ha le kellene adni vasba 300 euróért azt az 4-6 éves kocsit nem sokan adnák le inkább használnák 15 évig
és tökmindegy hogy európa vagy afrika veszi meg az a lényeg el tudja adni és sokkal könnyebb újat venni utána
...de elszólta magát a múlkor, hogy "hogy szokta" a klímát tölteni... vagyis azzal a fossal is kell szervizbe rohangálni 😁
Haverom a Passáton vezérlést cserélt - végül 4x szedte szét, mire jó lett, hála a faxa aftermarket alkatrészeknek. lerongyolódott vezszíj, elnyíródott feszítő csavar, 1 hét alatt beszaró vízpumpa csapágy. pedig nem is legócóbbakat vette, hanem az elfogadottakat.
Mondtam is neki, jobb lett volna hozzá se nyúlni 😅
Eddig az ÖSSZES megnyilvánulásaid azok hogy MIND szar,csak a passat nem,amit te vettél.
Mert a 200 egy normális elvárás, ami több, az felesleges.
Ha nem hordanánk el mi, eladnák Afrikába, vagy haszonvasba - lényeg hogy nem sok pl. osztrákot (aki átlagosan él) látsz 5 évnél öregebb autóban.
Nem tudom, ott mennyi az autók átlag kora, de nálunk asszem 14 év... de még ennyi idő alatt se megy a többség 300k-t se, nemhogy 400-at.
Eddig még mindenre azt mondtad, hogy szar... akkor áruld már el a TITKOT - mi nem az? Hogy mi, tudatlanok is vehessünk végre egy jó autót.
A hármassal nem tudom, mi bajod, azt tudod, hogy az a gyár legsikeresebb modellje? Én is vehettem volna nagyobbat, de nem akartam, direkt. Meg kisebbet se, pont ez a jó méret.
Hozzáértő? Egy 20. senki droid szerelő? Biztos a barátod... 😁 A legbalfaxabbak vagy kezdők dolgoznak ilyen márkaszervizekben, a jók mielőbb átmennek magánba...
azért nyugaton se fogyna annyi új kocsi ja a keleti blokk nem hordaná el a 6-8-10 éves autóikat
nem azt írtam hogy bárkit is érdekel gyártói szinten hogy tud-e 400 ezret vagy sem
de egy hoki dacia is elmegy 200 ezret minimális hibákkal
minket már régóta irigyel, hisz mi vagyunk európa motorja 😅
Na most nem azért de most is a magasan pozicionált autó tulaja tett említést a vw-ről,én fel sem hoztam.Olyat sem írtam soha hogy amit más vesz az csak szar lehet.Ne állíts valótlant!Azt is leírtam hogy én nem tartom szarnak a bmw-t sem,én a beképzelt tulajokat tartom szaralaknak,sajnos van bőven.pedig aztán nincs mire főleg egy hármasba üldögelve.
Opel?mondtam,beültem volna egy insigniába,de egy hozzáértő véleményét kikérve letettem róla.
Így van. Vegyen újat mindenki! ha még te is - aki a szarrágás hosszútávú bajnoka - újakat vettél, akkor ezt mástól is el lehet várni... pörögjön a gazdaság, minket irigyeljen a nyugat (izé, várjunk, ez a másik csapat dumája volt 😁)
nem nem (ujjával nemet mutató) Az enyémhez annyi féle náció gyártott alkatrészt, hogy csak is jó lehet(meghajlós) Mindenki a színe-javát adta hozzá, pl. magyarok az izzót 😅 Szóval legalább 30 ország adott bele valamit az enyém örökké menni fog meg még valamennyit utána is(meghajlós)
mert már ebben is megelőzte korát(kezeit széttáró) Innentől kezdve mindenféle kiskapus trükközéseket bezártak.(kezeit széttáró) Nincs használtan értékesítés(ujjával nemet mutató) vegyék meg az újat a gyár rövidre zárta ezt a problémát is.(meghajlós)
Amit blődi vesz,az örökélet+1 hét,amit mindenki más vesz az csak szar lehet.
Szerintem mind szar,a blődié meg fos.
Most őszintén, szted (a gyártókat is beleértve) kijafaxt érdekel, mi lesz 400k után a motorral? Akkor már a zúzdába kellene vinni mindet...
Fogyasztói társadalomban élünk, e szemlélet alapján a 200-nál tartósabb motor öngól a gazdaságnak...nekem se tetszik ez, de ez van.
A pár csóró hülye, aki szerint 400k felett is jónak kell lennie a motornak, beleesik a statisztikai hibahatárba 😅
Az mar valszeg az opel fejlesztes,vagy isuzu,az meg nem rossz,csak lomha.
ilyen 100-200 ezreket kb bármi elmegy ami nem trabant meg wartburg
400 felett lesz érdekesebb a dolog
olajat leengeded otthon éscteszel bele normálisat
motorral ismerek olyat aki ezt csinálta, bár ő fanatikus volt és valami 2-3 ezrenként cserélgette
Hívjuk csak önmegsemmisítő programnak.Egy magasan pozicionált autó nem csak úgy leég, önmegsemmisít.
mer az majd meg ki fog gyulladni de hát ezt te is tudod(kezeit széttáró)
bazki,ha egyszer ezt mondta az opel márkaszervizes szerelő.Hajlottam volna egy insigniára,felhívtam megkérdeztem mire kell figyelni,melyik motor kerülendő.Én ezt így szoktam,elmondta.Kész,pont.Na meg aztán nem 2003as autóban gondolkoztam.