Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Biztos minden szar, csak a VW nem... nem unod még ezt?
Volt 2003-as 2.0 DTI C-Vectrám, 70 ekm-el került hozzám 1,5 évesen, én 100-at tettem bele 3 év alatt. Annak semmi baja sem volt.
Teljesen jól műxik az öreg sor6 BMW dízel, amit írtam.
Jól megy az én 2.0 td bömbim is, egy turbójavítással elment 250-et.
Persze szerinted ezek mind szarok, szóval én egy nagy mázlista vagyok, hogy nálam egyik se akar állandóan elromlani 😂
Ez így van........már amíg garidő alatt szakszervizbe hordták el lett baszva, asszony cliójának januárban lesz esedékes és garis még 1 évig így oda kéne vinni, 13000km van benne, de valahogy nem akaródzik, nem elég, hogy lehúznának kb. 200000-re, de még az olajban sem bízok amit beletennének.
És a 2011-es 1.7-es milyen gyártó motorja? Zafirát nézeget.
Igazabol a Z20LET egy kurvajo motor,a turbo szokott megrepedni.
A fiat eredetu jtd-k se rosszak.
Amit szervizes mond irrelevans,csak rosszal talalkozik. 😆
10+ éves motor 200+ ezerrel pontosan olyan lesz amilyen a karbantartása
hiába fasza a tőbbsége ha abban éppen 30 ezrenként cserélték a legolcsóbb olajat
Én amikor autót néztem két éve,az opelt is körbeszimatoltam,illetve inkább a kollégám mert ő is cserélni akarta zafiráját,a lényeg az hogy (opel márkaszervizes)havert megkérdezve,elmondta melyik motornak mi a nyügje,gyakorlatilag az összes egy szar.Én meglepődtem hogy egy jól sikerült sincs köztük.
Mint általában a gázolajos autók, ha arra használják amire ideális a dízel, akkor jó. 1,7es cdti-vel (J-Astra) mentem hosszabb utakra, Debrecen-Szigetvár, néha Pest, nekem bőven elég volt az ereje és a fogyasztása is alacsony, a kényelemmel se volt gond. Komolyabb meghibásodásról nem tudok, de ezek még bőven 100ezer km alatt futott cégautók. A későbbi 1,6-os 130lovas cdti motornak jobb híre van.
1.7 cdti 2011-es milyen? Kollégám akar venni ilyet oszt érdeklődött.
Átkozzák Persze mert mostanára Már mind szét van taposva... a maga idejében A legjobb diesel motor volt
Pedig a 2,2-es ezerszer szarabb mint a 2,5td. Ha ez az a 2,2 amit raktak a fronteraba is.
Az a 25td a világból kimegy ha hidegen nem taposod.
azt én is a fényképről láttam, fogalmam sincs, hogy került oda 😁
Pont ezt a 2,5 ot atkozza minden opeles,mennyire fos. 😃
A tobbi csak atlag fos.
Egy igenytelen 2,0 brnyas omegat hajtottam sokat,ha nem torjuk derekba meg meglenne.
3x fogazta le vezermuszijat a kopott fotengelykerek miatt,mibdharomszor uj szij es ment tovabb,harmadjara meltoztatott a szerelo ranezni arra fogaskerekre es cserelni.
Hát ez az... nem Opel, BMW 😁 van benne 300+ ekm, 3 izzítógyertyát cseréltem, mert télen nehezen indult... pont a motorjával nem volt még sose baj, a villannyal már vagy 3x. Leégő gyújtáskapcsoló, beázott motortéri kábelköteg... meg váltót kellett cserélni, mert hamarabb (és kevesebbért) volt egy bontott, mint a régit javítgatni.
Na, itt pont nem annyira, ez erdőben van, fafeldolgozó gaZDASÁG ÚTJA VEZET BE ODA.
CAPS LOCK, A K. NAYÁadt.
Van olyan kollégám, akit amúgy vagy 30 éve ismerek, az 10km-re lakik az első faluban, náluk is van "új lakótelep". oda is sokan kiköltöztek, aztán nagyon sokan meg vissza. Busz az ugye nem az autó sűrűségével jár, két autót fenntartani nem olcsó. Aztán ha vége a melónak, vagy ülök és várok a gyerekre, amíg az zeneiskolában vagy edzésen van, vagy hazamegyek de azonnal jöhetek is vissza. Ahol több gyerek van, ott ez a probléma négyzetesen van jelen. Ott meg kell gondolni, hogy mi kell a boltból, mert amíg nekem gyalog 10-13 perc lidi, ott ez azért már nem így van.

Tehát 10 km távolság már néha nehezen megoldható, a született vidéki ezt másképp látja, ő ebbe bele született. Én a fővárost nem szoknám meg, én most, ha a robogóval megyek dolgozni és hazafelé ööö.... szabadabban értelmezem a robogósokra vonatkozó kreszt, akkor és ha előretelefonálok, hogy nyissák a kaput ki, akkor az indulástól számolva a legoptimálisabb feltételek mellett a 8. percben beleugrok a medencébe nyáron. Ennyi idő alatt más a buszmegállót sem éri el, és ezután még három átszállóval ér haza.
Ja,azok.Semmire se jok.
Az a 25-30 perc is nagyon sok - de ha nekik az vígasz, hogy sok pesti is ennyit megy, tőlem... ha az a vidék, amire gondolok, ott jó sok a cigó is.
Regi bmw blokk,az egyik legszarabb opel dizel,pedig mind fos.
Kossz,ilyen van csak 2,2 es vectra,vizvonal alatt enyhen pohanyos kivitelben.
Valami rohadt olcso ezres corsa kis fogyasztassal,nem szetrohadva lenne jo. 😄
Hja, ez mar karakter kerdese. Aki betonyon nott fel, annak eselyes, hogy csak ideig-oraig slager a vadon.
6 hengeres 2500 ccm Omega TD, nem hiszem, hogy érdekel... de ha mégis, komolyan eladó bagóért. Itt csak útban van.
A városi zaj az megáll ebben az esetben is. Én azért becsülöm őket, mert megpróbálták, dolgoztak is érte két kézzel, ezt láttam. De csak a pontosítás végett, ez 2007-2008-s történet.
Jól látom, a gyerek nyomja az Arany Ászokot? Korai lenne, vagy azt akarod, hogy olyan legyen, mint az apja? mert azt nem hiszem, hogy sikerül... 😅
Nekem az a meglátásom, hogy a városi ember addig nagylegény, amíg úgy teljes egészében meg nem tapasztalja a vidékiséget, mert akkor soknak inába száll a bátorsága.
Ránéztem a guglin a házra, milyen szerencse, éppen 2022-es a fénykép, és a ház önmagában áll, nem nagyon látni körülötte olyant, amit általában az ember a lakott ház körül szokott látni. Szóval ez most éppen nekem nem egy használt és lakott háznak látszik.
Tarisznyasok = bolcseszek.
Nagy divat volt a koreikben anno a tarisznya es az enyhen hippisre hajazo oltozet. Tarisznyarakoknak is szoktak oket hivni idonkent.
Nem kovetem a BTK-s divatot, nem tudom mostanaban mi a trendi arrafele.
Asszem ettől a jóembertől vettem a mézet is, ott még így közlekedtek helyben.