Mostanaban mar elvesztettem az erdeklodesem s kozlekedo dobozok irant,talan kihuzom nagytata koromig valami benzinessel ha engedik.
Ha nem akkor valami lepukkant villanyos fog kelleni,de inkabb terveznek egy lakoautot,bar az is a penzugyi kereteimen tul van.Szoval marad az asztma dagvany.
Az angol egy ritka hulye egy allatfajta.
Olyat nem lattam meg eletemben de van arra specializalt ember,hogy a tulaj utcai beallojaban szetkapja a kocsit es csereli a kuplungot.
Nemam hogy szervizben csaposon.Hanem telen a kocsi alatt fetrengve. http://youtu.be/TICDib2Cd6M
Nekem speciel a K sorozat bejon,meg 1,5 turbo,utolso opel sajat tervezes,mar nagyszikardsagu acelbol,szoval nem olyan sarnehez mint a J.
De azok is 3-4-5 milliok.
En meg spúr vagyok. 😆
Mondjuk azt én se értettem, de a lényeg ebből a videóból látszott normálisan. Ezt egyébként alsó hangon 60 ezerért csinálják meg az erre szakosodott helyeken.
Tudom, a Twinportnál a lamellák törnek el. A km szerinti vezérléscsere előtt 2000km-el, megfordult a vizszivattyú lapátja a tengelyen, első körben termosztátra gondoltam, bár ritka ha zárva marad, inkább nyitva szokott maradni. Mindegy, kicsit előbbre hoztam a vezérléscserét, a lényeg hogy vettem egy új Febi termosztátot, azzal jártam úgy, hogy a segédkör műanyag pöcsének a töve szivárgott, én meg már a csövet is vissza vágtam, hogy a bilincs új helyen fogjon, de mégis gyöngyözött mert gyárihibás volt. Vissza se vették, mert nem szakszervíz szerelte be, úgyhogy visszatettem a régit aminek a pöcsét már rég kicseréltem menetes fémre, majd ezt is átalakítom és lesz tartalék. Az Opel anno az ilyen apró hülyeségekkel cseszte el a renoméját, a nem műszaki vénájú tulajokban akik minden apróságért szervizhez fordultak emiatt maradtak rossz emlékek. A mostani Astrák nem tudom mennyire rakoncátlanok, de már a J után nem is tetszik egyik sem. A régebbieknél egy kis hozzáértéssel akár egy gagyi hibaolvasóval is lehet boldogulni. Nekem egy Memoscan van, az is elég hozzá, bár eddig csak akkor kellett ha hülye voltam, egyszer egy légzsák hibát produkáltam amikor az ülés alatt porszívózva elpiszkáltam a csatit, illetve egyszer nem dugtam össze rendesen egy szenzort, de az autó önhibájából eddig még nem volt hibajel.
célszerűbb az elm mert szinte mindent lát, de pl a b corsa agya nem nyílt meg előtte, aztán 10 liter felet evett az a szar és ki kellett deríteni miért teszi aztán jött az opcom mert az minden mért adatot kiírt aztán kiderült a hőmérője szart be és azt hitte szegényke hogy nagyon hideg van
azóta boldog-boldogtalannak olvasgatom az opeljét
Muanyag az egesz,olyan hangosan nem zoroghet.
Lengyel twinportos.
A vicc hogy a H ban ugyanez eddig gond nelkul dolgozott.
Jelenleg a termosztat korul szivunk.
Mar minden IS cserelve lett.
De ki az a hulye aki a termosztat hazat muanyagbol csinnalja?
Mar az is cserelve lett,de meg mindig enyhen szivarog.
Nekem ez van. Bárka hibatárolójba is belelát igaz a hibakiolvasását okosan kell kezelni. Viszont eddig egy autóval nem bírt (fiat idea) ezen kívül hibakód olvasása, törlése ment annak aki kérte. Jól jön pl. mű.vizsga előtt ha nem pírít az a kis sárga gechi a műszerfalon. 😋
Ebben még a német erőmű van, ilyen volt az 1,6-os Vectrában is, hibajel nincs, nem is volt még eddig, koksz sincs, csak fellazult a lemez és alapjáraton zörög, de már pici gázra elhallgat. Nem volt egyszerű megtalálni mi okozza, de van rá megoldás, ha érdekel a lényeg 9:40-nél kezdődik a linkelt videóban. Eladáson nem gondolkodom, mert ez az autó amilyen keveset kér, azt nem nagyon tudja más alternatíva és ehhez itthon is hozzá merek fogni. Persze nem egy Honda, annál még csak olajat és szűrőket cseréltem eddig, azt meg azért szeretem mert nem tud elromlani, de arra meg vigyázni kell, mert aranyáron mérnek hozzá mindent, az Astrát meg szinte be se kell már zárni, mert a tolvajoknak se kell. https://m.youtube.com/watch?v=...
nekem van hamis opcom, dupla pénz volt mint a elm, de megérte
tankszellőzőt nyit-zár, egr nyit zát, ac bekapcsol, de tud egy csomó dolgot, digit óránál árírni a kerék méretet, olajcsere olvasás-törlés
meg még minden szart
az elm elég korlátolt a kwp2000 protokollal
Nekünk a maf szenzor dobott hibát opelkán, azt mikor cseréltem (kapott egy hellát) kettőt rázott magán az öreg twinport, kisimultak a ráncai, oszt kialutt a kicsi sárgatengeralattjáró. 😁
Androidos elm327-el meg töröltem a tárolt hibát, azt azóta teszi a dógát. 😇
Ha nem akkor valami lepukkant villanyos fog kelleni,de inkabb terveznek egy lakoautot,bar az is a penzugyi kereteimen tul van.Szoval marad az asztma dagvany.
Olyat nem lattam meg eletemben de van arra specializalt ember,hogy a tulaj utcai beallojaban szetkapja a kocsit es csereli a kuplungot.
Nemam hogy szervizben csaposon.Hanem telen a kocsi alatt fetrengve.
http://youtu.be/TICDib2Cd6M
De azok is 3-4-5 milliok.
En meg spúr vagyok. 😆
azóta boldog-boldogtalannak olvasgatom az opeljét
Lengyel twinportos.
A vicc hogy a H ban ugyanez eddig gond nelkul dolgozott.
Jelenleg a termosztat korul szivunk.
Mar minden IS cserelve lett.
De ki az a hulye aki a termosztat hazat muanyagbol csinnalja?
Mar az is cserelve lett,de meg mindig enyhen szivarog.
https://m.youtube.com/watch?v=...
tankszellőzőt nyit-zár, egr nyit zát, ac bekapcsol, de tud egy csomó dolgot, digit óránál árírni a kerék méretet, olajcsere olvasás-törlés
meg még minden szart
az elm elég korlátolt a kwp2000 protokollal
Androidos elm327-el meg töröltem a tárolt hibát, azt azóta teszi a dógát. 😇