most vettem egy pecót az ilyen 30 valahányas portermből van. Állítólag ha 42-es akkor nem kell külső szigetelés(gondolkodós) Mind1 erre dobok rá egy 10 cm-t, kis ház lófasz lesz kifűteni.
Nincs olyan hogy vályog tipli. Abba vagy megáll vagy nem. Kétszázas szög általéban nyerö. De mindenképp hosszu kell. Amit te mondasz az a blau tipli. Jo anyag, sokmindenbe feszül. Szar vályogba az se.
mondjuk az igaz ha 1000 lyukat kifúr egy héten és mind szar abból úgy nem fog megtanulni az életben sem lyukat fúrni, mert akkor a következő héten is szar lesz 😅
Lehet úgy indítja a napját, hogy félig pakolja az autót fenyő tetőlécekkel az elbaszott fúrások miatt legyen miből faragni 😂
20 ezer feletti üzemórákat elmennek úgy hogy el van spórolva 3-4 nagy karbantartás
gyűrű kopik, szelep törik, és néha behal az olaj szivattyú
aztán ha ki van iktatva az olajnyomás kapcsoló akkor lesz új minden belül
5 ezer óránál max a szelepek lehetnek szarok, az a kisbuszoknál a 200 ezer km
Druszám azért nem kell ennyire futtatni magad micsoda lyukfúró vagy 😅 Nem ez a szakmák csúcsa azért 😂 lehet még egy magasan pozicionált autó sem jön ki belőle(fetrengős)
még csak nem is láttam ilyen fúrót soha(kezeit széttáró) Csempét a leg egyszerűbb fúrni egy sima kőzetfúróval nem egy nagy kaland. Én úgy szoktam, hogy az alkoholos filces pöttyre ráteszem a fúróhegyet azt kezemmel ráütök a fúrógépre. Onnan már nem mászik el sehova a fúrás.
nekünk fele tégla fele vályog
már bánom hogy nem full tégla csak kurva sokat lehetett vele spórolni
mert a vályog 70 centitől ér valamit de ezek a mostani 38-45 centis falak szart se érnek a poroterm 5x jobb hőszigetelő
Ha ez is olyan levegős, mint amit itt belinkelt Magic reggel, akkor biztosan elkoptak az O-gyűrűk a fejben. 1 óra meló meg 200 Ft köccséggel olyan lesz, mint új korában.
a lidülösnél 35 ezerért jár hozzá egy 15 ezres 4 ah-s akksi (kezeit széttáró) Akksi nélkül csak a gép mindjá akkor már csak egy húszas(kezeit széttáró) a dövalt meg 55 csak a gép.
Volt hogy már egy komplett lecet belevertem.
Lehet úgy indítja a napját, hogy félig pakolja az autót fenyő tetőlécekkel az elbaszott fúrások miatt legyen miből faragni 😂
gyűrű kopik, szelep törik, és néha behal az olaj szivattyú
aztán ha ki van iktatva az olajnyomás kapcsoló akkor lesz új minden belül
5 ezer óránál max a szelepek lehetnek szarok, az a kisbuszoknál a 200 ezer km
már bánom hogy nem full tégla csak kurva sokat lehetett vele spórolni
mert a vályog 70 centitől ér valamit de ezek a mostani 38-45 centis falak szart se érnek a poroterm 5x jobb hőszigetelő