Én még mindig nem értem hogy mi a baj 😅
Így, ha a meglévő kályhához vesz az ember egy állófűtés modult, pont egy kályha árával olcsóbb az egész plusz a beszereléssel hiszen “csak” össze kell dugdosni és elveszetni a vezetékeket.
Így oké,csak nem olcsóbb mintha rakatna bele egy állófűtést.És ugye az alap beszélgetés onnan indult hogy a kályha nem azonos az állófűtéssel,sokan nincsenek ezzel tisztában.Nekem van szélvédőfűtésem,egy rohadt jó dolog.Nem is értem hogy miért nem terjed el
Miért ne lenne ? Van saját pumpája a kályhának. Teljesen független mindentől a kályha. A motorvezérlővel beszélget hőmérsékletről és hogy jár a motor.
Na erre lehet radugni egy modult ami beszélget a kocsival is és a kályhával is. Programóra, távirányító, appos mindenes indítás lehet. Appon keresztül tudod állítani a hőmérsékletet, hova fúja és milyen erővel.
Csak, ezt meg kell fizetni. Amit nem akarunk. Én sem fizettem meg, el is engedtem főleg hogy a touranban a venturi kályha egy szar. Ha ttc lenne akkor oké, költöttem volna rá 150ezret hogy ez működjön és felfűtött kocsiba üljek be. De ennyi pénzért inkább teszek bele ülésfűtést vagy veszek helyette egy smaxot, ülésfűtéssel, szélvédőfűtéssel mindennel és bekaphatja a vw mert egy extrasabb kocsit veszek sokkal olcsóbban.
Ja és az állófűtést is ugyanúgy be kell kötni elektronikusan és a vízkörbe is, tehát ha benne már a kàlyha, egyszerűbb a plusz modult, vagy modulokat bekötni.
Most ezt gondold át újra. A kiegészítő fűtés kályhája, működik. Van gázolaj ellátása, benne van a vízkörben a saját szivattyúja, működik, üzemel.
Lehet venni típusspecifikus kábelköteget, programórát és még internetes modult is (sim kell bele) amivel appon keresztül tudod indítani. Ez a webastonál biztosan működik, az ebernél nem tudom, de ott is kell működjön.
A sharanban lévő eber kályha meg analóg, át lehet baszni. A golf5, touran, a3 és a konszern autókba szerelt kályhák már CAN-esek és azt nem olyan egyszerű átbaszni, oda meg kell venni hozzá amit kitalált már a webasto.
Passatba mindenképp állófűtés megy mert nincs szériában benne, max rendelhető extra volt.
Egyébként, szerintem egy modernebb autóba már tök felesleges, ülésfűtést benyomom és kész, pláne ha fűthető a szélvédő is.
Ini meg nem egy egyszerű eset.
Azért nem ilyen egyszerű a dolog,a vízkeringetés mondjuk nem gond,de akkor még ott van az üzemanyag ellátás a belső vezérlő....stb amennyi vele a macera egyszerűbb az állófűtés.
Az a terelés hogy azt mondtad elektromos, amit kijavítottunk és most terelsz hogy hát ez nem is úgy van… valótlant akarsz megmagyarázni, csak fogadd el hogy hülyeséget beszéltél, ennyi.
Ja,az tereles hogy alapbol nem tudja,nem arra terveztek,csak ha meghekkeled,ebayrol,es lehet leseggel az akku reggelre,nem biztos csak lehet.
Ertem,akkor ez egy utasterfutes.Minden tuti.
Alapból csak járó motornál de egyszerűen lehet belőle csinálni állófűtést csak meg kell fizetni. A kályha marad ugyanaz, kap egy plusz elektronikát. Akár az eber akár a webasto kályhához. Nem kell plusz kályhát beszerelni, a kieg kályha lesz az állófűtés kályhája.
egy rendes ventillátor 2 ampertől kezdődik
10 óra üzem és máris ugrott az akku kapacitás negyede
ha nem újszerűaz akku akkor nehezen fog indulni egy deresebb hajnalon
mindenképp ajánlott valami gagyi teszkós 44est beszerezni hozzá
Ez nem így van. Vizes kályha van bennük. Ebersprächer, mk1 meg az mk2 sharanban különbözőek, 3 és 5kW-osak. Van amelyikben állofűtés van de az alap a kiegészítőfűtés. Simán át lehet baszni, a hőmérséklet jeladót rövidrezárva bármikor indulhat.
A sharanokban nem olyan szar a kályha de költséges életrekelteni (vezérlőelektronika a szar általában, 80-90ezer volt most már nem tudom mennyi lehet)
Nekem a touranban TTV WEBASTO van, egy nagy rakás szar.
nekem a V70 be van kályha a vizet melegíti 5 fok alatt indul , vagy programozhatóan órára vagy lehet manuálisan is indítani igaz ez extra , olasz piacra nem volt semmi meg olyan is van ami csak automatikusan indul, dízel AWD nagyobb mint az asztma de többet is fogyaszt meg az alja szerintem lejjebb van
Így, ha a meglévő kályhához vesz az ember egy állófűtés modult, pont egy kályha árával olcsóbb az egész plusz a beszereléssel hiszen “csak” össze kell dugdosni és elveszetni a vezetékeket.
Na erre lehet radugni egy modult ami beszélget a kocsival is és a kályhával is. Programóra, távirányító, appos mindenes indítás lehet. Appon keresztül tudod állítani a hőmérsékletet, hova fúja és milyen erővel.
Csak, ezt meg kell fizetni. Amit nem akarunk. Én sem fizettem meg, el is engedtem főleg hogy a touranban a venturi kályha egy szar. Ha ttc lenne akkor oké, költöttem volna rá 150ezret hogy ez működjön és felfűtött kocsiba üljek be. De ennyi pénzért inkább teszek bele ülésfűtést vagy veszek helyette egy smaxot, ülésfűtéssel, szélvédőfűtéssel mindennel és bekaphatja a vw mert egy extrasabb kocsit veszek sokkal olcsóbban.
Lehet venni típusspecifikus kábelköteget, programórát és még internetes modult is (sim kell bele) amivel appon keresztül tudod indítani. Ez a webastonál biztosan működik, az ebernél nem tudom, de ott is kell működjön.
A sharanban lévő eber kályha meg analóg, át lehet baszni. A golf5, touran, a3 és a konszern autókba szerelt kályhák már CAN-esek és azt nem olyan egyszerű átbaszni, oda meg kell venni hozzá amit kitalált már a webasto.
Passatba mindenképp állófűtés megy mert nincs szériában benne, max rendelhető extra volt.
Egyébként, szerintem egy modernebb autóba már tök felesleges, ülésfűtést benyomom és kész, pláne ha fűthető a szélvédő is.
Ini meg nem egy egyszerű eset.
Ertem,akkor ez egy utasterfutes.Minden tuti.
Igen van olyan programóra ami elindítja a ventilátort is. Nem, nem bírja az akku egész éjjel, de sokáig bírja a jó 100Ah-s akku.
10 óra üzem és máris ugrott az akku kapacitás negyede
ha nem újszerűaz akku akkor nehezen fog indulni egy deresebb hajnalon
mindenképp ajánlott valami gagyi teszkós 44est beszerezni hozzá
A sharanokban nem olyan szar a kályha de költséges életrekelteni (vezérlőelektronika a szar általában, 80-90ezer volt most már nem tudom mennyi lehet)
Nekem a touranban TTV WEBASTO van, egy nagy rakás szar.