Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi 2002-ben és 2005-ben vettünk járólapról kettőt. Fateromék egyet, apósomék hármat pár éven belül. Mindegyik opel márka volt.
Sanyi ! Erre én is kíváncsi lennék !
Biztos, hogy tudni akarod? Tudod amúgy, nem véletlen, hogy melyik időszakból van a legtöbb magyar használtautó.
Ma egy kereskedésben dolgoztam valamit és egy alhambra és zafira közé álltam........hát az enyém az alhambránál is jóval nagyobbnak tűnt a zafiránál meg.......ha nem írtóznál a franciától akkor megfontolandó lehetne ja és rohadás sehol, a 2002-es c5-ön sem volt sehol semmi és a 2004-es scenic-en sem, valahogy a franciák 2000 körül eltalálták a kasztnikat.
Mondd már meg lécci, "átlag melóbérből" mikor volt megfizethető egy új autó? Persze nálunk, nem a "nyugaton" 😅
Cserébe már egyre több márkánál egyre több típust lehet készletről venni (kivéve a ford piros színben, az évtizedek 😁) míg mikor márciusban vettük a clio-t szinte semmi nem volt készleten semmiből, 1 volt amit nagyon szerettem volna csak nem mertem a sangyong tivoli, az volt cegléden 5.7-ért és most is kéne, de valahogy mégsem. 🙄
Hát ez így van, ma már a dacia legalja is megfizethetetlen átlag melóbérből.
Mintha kamikaze lett volna........
Szeintem ez az, a tajvanira a made in tajvan van ráírva és olcsóbb, de nem is tart addig.
Jobbat mondok,az NS2 egyik vezetéke sertetlen.Fel van töltve,csak a nemeteknek engedelyezni kell.Az orosz elmondta hogy tegyék es küldik.

https://magyarnemzet.hu/kulfol...
A fölösleges bemutatókból van mindig a baj.
Ilyet nem gyakran látni...
https://totalcar.hu/magazin/hi...
Én ezt nem egészen vágom... 1200 km a cső, most felrobbantottak belőle pár100 méternyit... és? rég helyre lehetett volna már állítani...
Olvastam, hogy belement a víz, meg sej, mekkora a baj - de sztem csak az akarat hiányzik mindkét oldalról. Az oroszok mutogathatnak a nyugatra, hogy azért nincs gáz Ejrópában, mert felrobbant, az usákoknak meg ez pont így jó. Hogy Ejrópában nem lesz elég gáz, az is drágán, azt meg pont leszarja mindenki, beleértve a lámpavasra való EU tisztségviselőket is...
Spec nekem simán birja még.
Ezen filózok én is. Most pusztult ki egy ilyen a Hondámból.
Nem fogok ennyit adni egy ilyen fostalicskáért. Lítium akku örök élet, és csak picivel kerül többe.
Hmm,egy eleg pro ipse irta.

Vessünk egy rövid pillantást a gázra is. Az egész világ (mármint a magát az egész világnak képzelő Nyugat) tele szájjal harsogja, hogy milyen frankón megoldotta az orosz gázról való leválást és az orosz gáz helyettesítését, a gáztározókat 95%-ig töltötték fel. A valóság azonban az, hogy nem oldottak meg semmit sem – 170 milliárd köbméter orosz gázt nem tudtak helyettesíteni (ebből 155 milliárd köbméter volt a vezetékes szállítás, 15 milliárd köbméter pedig LNG). Az EU nem nagyon dicsekszik azzal, hogy mennyi gázt sikerült szerezniük. Ami tudható, hogy az USA képes lesz az idén talán 15 milliárd köbméternek megfelelő LNG szállítására (ezt palagázból nyerik), további beruházásokkal pedig az USA ezt a mennyiséget jövőre fel tudja emelni 40 milliárd köbméterre, illetve 40%-kal nőttek az orosz LNG szállítások is. Szeptember elején az EU berkeiben kisebb pánikhangulat uralkodott el, mert nyilvánvalóvá vált, hogy gázhiány alakult ki, amelyre okosabbnál-okosabb döntések születtek: közös gázbeszerzés, központi elosztási mechanizmus, ársapka, a tőzsdei árak szabályozása. (Csak egy kekeckedő kérdés: ha valóban sikeres volt az EU gázbeszerzése, akkor mi szükség van ezekre az intézkedésekre?).
Közben meg az USA LNG exportőrei kaszálnak és újabb LNG terminálokat létesítenek az EU további fejésére. 2025-re új LNG terminálok beállításával kb. 50 millió tonna LNG-t lesznek képesek szállítani (az orosz kieső gázmennyiség felét), illetve vizsgálják újabb terminálok építését is 80 millió tonnára emelve a cseppfolyósított gáz előállítását. Ezzel a mennyiséggel elméletileg az USA fedezni tudja az EU gázszükségletének nagy részét. Ez a mennyiség azonban nem fogja fedezni a más piacokon jelentkező keresletet és a már megkötött hosszú távú szerződésekben foglalt mennyiségeket. És, miben van az amerikai érdek, vagyis az extra profit? A gáz ára az USA-ban a Henry hubon (ez az ottani árutőzsde a gázra) a hosszú távú szerződésekkel rendelkező kereskedők számára 1000 m3-enként 511 dollár. Az LNG spot ára ugyanezen a terminálon most körülbelül 2200-2700 dollár között mozog 1000 m3-enként. Azok a kereskedők, akik hosszú távú szerződésekkel rendelkeznek az LNG-termelésre, most akár 2 200 dollárt is kereshetnek 1000 m3-enként, ha közvetlenül a terminálról adják el a gázt. Az LNG egységköltsége (és ebben benne vannak az új LNG terminálok létesítésének beruházásai is) 600-800USD/t. Vagyis, a mostani magas árak mellet megéri az USA LNG szállítóinak a beruházás. Ezt a beruházási költséget (összességében kb. 13 milliárd USD-ról beszélhetünk) persze, az európai vásárlók fizetik meg. (Csak egy közbevetés: 28 milliárd USD forog most évente csak az LNG gázkereskedésben). Na, de mi lesz akkor, ha az LNG ára esni kezd: már akár 1000USD/t árnál is dönthetnek úgy Amerikában, hogy a beruházási megtérülés hosszú időt vesz igénybe a mostani árkülönbségek által nagyon is kedvező egy év helyett. Akkor Európa bezony megint gáz nélkül marad.

5. És még mindig egy kis gáz: az Északi Áramlat vezetékének felrobbantásával kapcsolatosan minden vizsgálatot végrehajtó fél megállapította, hogy terrortámadás történt. Kb. fél tonna TNT-nek megfelelő robbanóanyagot használtak fel a vezetékek rombolására. A vizsgálatot folytatók egyáltalán nem nyilatkoznak a feltételezett vagy lehetséges elkövetők köréről. Itt csak egy kérdést teszek fel: kinek volt az érdeke az, hogy a gázvezetékeken ne történhessen szállítás? It’s done.
Akkor azok is szarok. 😆
Pedig az is egy nagy fos a motoron van úgy ment tönkre hogy egyik nap még jó volt másnap reggel meg nem indított nem is vette fel a töltést
Osztottál Itt mindenkit hogy milyen jó a furgon közben csak azért vetted mert arra adták vissza az áfát 😂
Ezt a ekcájdot veszem már régóta minden lomomba, eddig nem panaszkodhatok. Jól bírják.
Az okos ejuban mostmár mondogatják hogy az idén tél nem probléma a következő lesz szívás
még én is jó árban vettem 2020-ban. 6,1 nettó volt most 11,4
Ahogy nézem tankra többet fogunk költeni mint autóra.
új autót már nem fog venni kb egy jómunkásember se
az utolsó lehetőség akkor volt amikor a bogyó vette, neki még jó árban volt a fidesz kocsi
azóta megőrült minden és mindenki
Tavaly vette vagy lehet inkább 20ba.,de pénz nem számít