attól hogy én nem veszek még felismerem hogy a villanyos kocsi jó dolog
a thai kurva is jó dolog, pedig azt sem veszek
amúgy amikor az i3 megjelent egy benzines hármashoz képest annyival volt drágább mint a benzines-villanyos üzemanyag különbség 200ezer alatt
aki ezt levezeti 4-5 év alatt annak simán megéri, akinek ez 20 év már nem annyira
...de akkor se hidrogén... elég a hidrogén wiki oldal "Energiahordozó" fejezetét elolvasni, és egyből érthető, miért nem.
Egyébként minden megoldás csak "átmenet" - még a benzin is 😁 - szóval ezzel a gyártók nem mondtak nagy okosságot 😂
ha elférnék benne és ingázni kellene simán érdekelne
de van a faluban is egy ilyen villanyos dacia, meg merém kockáztatni hogy a kispolszki tágasabb
van egy kona is az sokkal tágasabbnak tűnik , bár az astra belterét meg sem közelíti, de szerintem abban már tudnék közlekedni
amúgy múlt héten mentem szűk 50km távot, a héten nem pecázok így nem megy a kocsi egy métert sem majd jövő héten akarunk újra halakat kergetni akkor ismét belemegy 20 km
ennyi megtett méterrel akkor se jönne meg az új kocsi ára ha minden töltés után kapnék 10 ezer forintot 😄
egy tényleges 120 km hatótáv már az emberek jelentős többségének elég, szerintem te sem közlekedsz ennyitől többet
ha ingáznék 2x40-50km távokat elgondolkodnék a villanyos kocsin, kb 5 év alatt megtérülne a vételár különbözet
az hogy nem veszek villanyos kocsit az csak azért van mert nem kell, de emiatt benzinest sem veszek szóval nem a billany hajtás miatt nincs új autóm
peca kocsi meg az l300 lenne egyedül jó, ezen kívül nincs olyan kocsi ami jó lenne nekem
Ja és ha jönnél a méreteddel,láttam-ültem fehér tesla model 3-ban,abba beleférsz,van minden benne mait most írtál le.
Mostmár csak beadod az asztmát a bontóba és veszel egyet.Hamár ez a jövő,ne maradj ki. 😂
Az a gond hogy normális hatótáv egy kéttonnás suvba fér el,Te mért nem a pipi féle vellanydákóban feszítesz?
Szerintem a pénz nem lenne akadály nálad.És ha rámozdultál volna a támogatottra lenne egy fasza neked való peca ÉS mindenre jó kocsid újonnan.
még mindig nem értem miért érdekes az energia sűrűség
van villanyos kocsi ami 120 km távot megy egy töltéssel és van ami 600+ km távot megy egy töltéssel
mindenki olyat vesz ami az igényeihez kell
aki meg napi 3 ezer km távot megy megállás nélkül az év 365 napján az meg nem vesz villanyos kocsit
ha 15x ennyi energia lenne az akkuban mi változna? mennyivel jobb 3 havonta tölteni egy kocsit mint 3 naponta?
amúgy a hidrogént 100x szarabb szállítani-tankolni-tárolni mint a villanyt, és az olajosok nagyon etőltetik ám a hidrogént, már legalább 20 éve csak ugye az emberek nem hülyék és látják hogy értelmetlen
amikor a swarzi kormányzó volt még ő is kampányolt a hidrogén mellett, tuti csak a bébifókák miatt 😆
Még mindig ezen a villanymotor hatásfokon lovagolsz te is.Vonatkoztass már el a papírról ahol ez le van írva.Senki nem vonja kétségbe a motor hatásfokát.
A gond a járműhajtásnál az akkuk energiasűrűsége.
És azzal sincs baj hogy akku-elektromos hajtás az egyik alternatíva.
A gond hogy a világ összes táján nincs eldöntve mi a tuti,nyitottak az összes technikai alternatívára.Ebben benne van a hidrogén,az akkus,a szintetikus üzemanyag stb,sőt a fosszilis és a bioüzemanyag is,a lényeg a piaci alapú diverzifikáció.
A nagyon nagy probléma hogy egy bürokratikus szervezet eldöntötte hogy az akku-elektromos hajtás lesz,és ezen döntés alapján szisztematikusan dönti be és rombolja le a kialakult gyártási és ellátási struktúrákat,nagyon gyors ütemben.Holott a világ többi része és jelentős népességek nem.
Ezzel az ipari versenyképessége európának a béka segge alatt lesz.Ja és a mostani járműgyártási ipar jelentősen be van ágyazva a társadalomba.Mivel tényként kezelik és az felé lökik az egészet hogy inkább kevés nagyon drága autó lesz a kiváltságosoknak így munkáskéz sem kell annyi.
Szóval ezt az erőltetett gyors átmenetet kéne megakasztani.A bébifókák nem európa carbonlábnyomától fog visítani.Hanem kína-india-távolkelet miatt.Akkoris ha mi itt megdöglünk.
olyan helyen ahol folyamatosan megy a motor a folyékony hidrogén használható
az hogy mennyi költség az előállítása nem tudom meg azt sem hogy mennyi az előállítási eneria hatásfoka
Éééééés a megoldás a hidrogén lesz, ahogy sok helyen írták a villany lobby sikeres tevékenysége okán kezdtek a gyártók a nagy delejtolásba és miután már nagy halom lét beletoltak és kiderült, hogy a népnek mégsem annyira kell akkor kezdtek a kormányokra és az eu-ra nyomást gyakorolni, hogy forszírozzák a villanyt és egyenlőre úgy tűnik sikeresek hisz az eu-ban 13 év múlva, de van ahol már hamarabb nem lehet mést eladni..........kivéve ha a gazdasági realitás mást igényel vagy lesz egy könnyebben és olcsóbban előállítható más energiával működő jármű, tudom a hidrogénnel is még van baj bőven, de olcsóbbnak és főleg evésbé kitettnrk mutatkozik mint a villany aminek ugye az akksi tech.-e erősen kínai-orosz kézben van ami manapság elgondolkodásra készteti a vezetőket, hidrogén viszont mindenhol van.
Na meg aztán azt sem szabad elfelejteni mikor a nagy "én ingyen autózok"duma megszűnik mert úgy felkúrják a villany árát meg jön a napelem megadóztatása,nagy hülye aki azt hiszi hogy ezzel mindig lehet majd kalkulálni.meg amikor majd a szoftver frissítésért fizetni kell olajcsere helyett stb.lesznek itt még bajok.
Egyszerre adod ki azt amit a csóró apránként.
A most vadul hekkelt asztma az életemben nem fogja a 15 millós határt átlépni teljes költségben.üzmanyag-alkatrész-kasznielem-sajátmukadíj együttesen sem.És ugyanúgy 140-el mész az autópályán.Tabletet bele tudok sziloplasztozni abba is,és szerintem gördülési zajban se jobb a teszla.
Majd talán a NIO lenyomja. 😂
A dákó 40 valahány lóerős nacionál úton előzgetnem kell a mazsolákat mert a nép fele nem képes menni 100-al sem(fetrengős) Ótópálya neccesebb ott is 100-al megyünk ott csak a kamiont előzöm mindenki más bennünket 😅
a thai kurva is jó dolog, pedig azt sem veszek
amúgy amikor az i3 megjelent egy benzines hármashoz képest annyival volt drágább mint a benzines-villanyos üzemanyag különbség 200ezer alatt
aki ezt levezeti 4-5 év alatt annak simán megéri, akinek ez 20 év már nem annyira
Egyébként minden megoldás csak "átmenet" - még a benzin is 😁 - szóval ezzel a gyártók nem mondtak nagy okosságot 😂
de van a faluban is egy ilyen villanyos dacia, meg merém kockáztatni hogy a kispolszki tágasabb
van egy kona is az sokkal tágasabbnak tűnik , bár az astra belterét meg sem közelíti, de szerintem abban már tudnék közlekedni
amúgy múlt héten mentem szűk 50km távot, a héten nem pecázok így nem megy a kocsi egy métert sem majd jövő héten akarunk újra halakat kergetni akkor ismét belemegy 20 km
ennyi megtett méterrel akkor se jönne meg az új kocsi ára ha minden töltés után kapnék 10 ezer forintot 😄
ha ingáznék 2x40-50km távokat elgondolkodnék a villanyos kocsin, kb 5 év alatt megtérülne a vételár különbözet
az hogy nem veszek villanyos kocsit az csak azért van mert nem kell, de emiatt benzinest sem veszek szóval nem a billany hajtás miatt nincs új autóm
peca kocsi meg az l300 lenne egyedül jó, ezen kívül nincs olyan kocsi ami jó lenne nekem
Mostmár csak beadod az asztmát a bontóba és veszel egyet.Hamár ez a jövő,ne maradj ki. 😂
Szerintem a pénz nem lenne akadály nálad.És ha rámozdultál volna a támogatottra lenne egy fasza neked való peca ÉS mindenre jó kocsid újonnan.
van villanyos kocsi ami 120 km távot megy egy töltéssel és van ami 600+ km távot megy egy töltéssel
mindenki olyat vesz ami az igényeihez kell
aki meg napi 3 ezer km távot megy megállás nélkül az év 365 napján az meg nem vesz villanyos kocsit
ha 15x ennyi energia lenne az akkuban mi változna? mennyivel jobb 3 havonta tölteni egy kocsit mint 3 naponta?
amúgy a hidrogént 100x szarabb szállítani-tankolni-tárolni mint a villanyt, és az olajosok nagyon etőltetik ám a hidrogént, már legalább 20 éve csak ugye az emberek nem hülyék és látják hogy értelmetlen
amikor a swarzi kormányzó volt még ő is kampányolt a hidrogén mellett, tuti csak a bébifókák miatt 😆
A gond a járműhajtásnál az akkuk energiasűrűsége.
És azzal sincs baj hogy akku-elektromos hajtás az egyik alternatíva.
A gond hogy a világ összes táján nincs eldöntve mi a tuti,nyitottak az összes technikai alternatívára.Ebben benne van a hidrogén,az akkus,a szintetikus üzemanyag stb,sőt a fosszilis és a bioüzemanyag is,a lényeg a piaci alapú diverzifikáció.
A nagyon nagy probléma hogy egy bürokratikus szervezet eldöntötte hogy az akku-elektromos hajtás lesz,és ezen döntés alapján szisztematikusan dönti be és rombolja le a kialakult gyártási és ellátási struktúrákat,nagyon gyors ütemben.Holott a világ többi része és jelentős népességek nem.
Ezzel az ipari versenyképessége európának a béka segge alatt lesz.Ja és a mostani járműgyártási ipar jelentősen be van ágyazva a társadalomba.Mivel tényként kezelik és az felé lökik az egészet hogy inkább kevés nagyon drága autó lesz a kiváltságosoknak így munkáskéz sem kell annyi.
Szóval ezt az erőltetett gyors átmenetet kéne megakasztani.A bébifókák nem európa carbonlábnyomától fog visítani.Hanem kína-india-távolkelet miatt.Akkoris ha mi itt megdöglünk.
az hogy mennyi költség az előállítása nem tudom meg azt sem hogy mennyi az előállítási eneria hatásfoka
mozdonyokban-hajókon el tudom képzelni de máshol nem
szörnyen szar a hatásfok a akkus cuccokhoz képest
*igazából tudom, vellany lesz. A létező összes szempontból jobb, mint a belsőégésű motor.
A most vadul hekkelt asztma az életemben nem fogja a 15 millós határt átlépni teljes költségben.üzmanyag-alkatrész-kasznielem-sajátmukadíj együttesen sem.És ugyanúgy 140-el mész az autópályán.Tabletet bele tudok sziloplasztozni abba is,és szerintem gördülési zajban se jobb a teszla.
Majd talán a NIO lenyomja. 😂
http://youtu.be/1YkMgVrAXrs