Lac , az hogy milyen korban , képzeljétek el , hogy hiába volt protekció a győri finommechanikába , egyszerűen sehol az országban nem lehetett pl. gumit venni a Romet Ponira ! A Debreceni oda-vissza úton az a kis kerék annyit forgott , hogy elfogyott a külső szó szerint elöl és hátul is ! Végül a Vagongyárban dolgozó Lengyel vendégmunkások hoztak nekünk gyári Stomil gumikat ! Sok alkatrészt is hasonló képpen tudtunk csak cserélni ! Egy egész Rometot szétkaptunk az út elött , és annak az alkatrészeit vittük tartalékba ! Komplet gyújtás , kuplungot kosarastul , komplet váltót , főtengelyt , dugót , mindent , mert a blokkot is szétburítottuk ! 😉
En is fot hajtok, Romettel en se leptem volna meg :) 125-os MZ-vel mindenfele, horvat es magyar talalkozok megvoltak, de Romettel, Komarral, Rigaval nem mentem volna neki :D
Lac ! 40 évvel ezelőtt ! De mentünk Pestre is a Hűvösvölgybe , Egyszer Vácra , többször a Balatonra , meg az országba össze vissza ,minden motoros találkozón ott voltunk ,pl. az összes Pannónia találkozón akkor ezek nemzetközi találkozók is voltak egyben !
Túrázni igen, csak nem ezen a "fekvős" motoron. Illetve hát a tények azok tények, a fénykép csak nem hazudik, amúgy a cikk arról szólt, hogy a faszi a nőjével így járt le a tengerre. Szóval ketten meg ez a toronyház az elején.
Fényszóróállítóval nèztem a vetítèsi képet és szabad szemmel is teljesen ugyanolyan volt mint a halogén. Semmivel sem vakított jobban. H4-be én se raknék, de ez kó.
Még mindíg ott vannak a szeren ahogy írod ! De gondolj csak bele több mint 30 évvel ezelőtt ilyen vassal gépelni , vagy 92 ben az első 1100-as ZZR-emet 3000km-el , kicsivel többe került mint a lakásom , pedig akkor sem putriba laktam ! 😇
Szerintem nem fájt neki.
:-)
Hát... asszem akkor én meg sem szólalok, kérek engedélyt meghunyászkodni.
Én így nyomtam fénykoromba amikor hétvégi motoros buli volt főzéssel és pecával egybekötve(meghajlós)
leginkább a zephyr 1100