Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De,jopar tobbnapost is csinalt,de mar hazakoltozott.
De hogy egy gunnyaszto majom pozban hogy tudnak ennyit menni.............tacskonal is keskenyebb kormany,lab elol,ules alacsonyan hogy gornyedve terd bicskaban......brrrrr.
Szerintem ő nem járja európát 🤔 pár naposokra megy inkább csak.
Szerintem teljesen jól látod a dolgot 😂 én is hasonlóan vélekedem.
Hát ez az. Ha ott kint a jenkiknél divat a mervváz, valahol megértem - akkor is, ha egy porcikám se kívánja. Sok az egyenes, normális aszfaltcsík.
De pl. a Mecsekben a kátyús szakaszokon elpattog az ívről a picsába :D Próbáltam ilyen motort és bár közelebb áll az én stílusomhoz, mint pl. egy túraenduro, kösz, de kösz nem. :D
Amig sima az ut addig nem lehet gond. 🤔
De hogy ezek az izék nekem szinte iranythatatlan csigolya es izuleti katasztrofanak tunnek az fix,viszont jo sokan kinozzak magukat vele merfoldek ezrein.Olyan szubkultura mint az iskolabuszt lakoautonak atalakito nomadok. 🤔

http://youtu.be/Vhs2HP-qa6U
Én addig nem is gondolkodtam ilyesmiben, amíg az információk alapján a minimumigényhez szükséges össze nem jött.
Amíg erre volt pénz, addig bírtuk :)
Most hogy van pénz rendes szállásra ott penészedett meg a sátor a pincémben 😁
Megvan, az Edison nickü srác.
Na, itt a válaszvonal. Ha nem apartman, akkor sehogy, mert a nomádságnak ez már olyan mélyen fekvő része, ami nemhogy most, de soha nem hiányzott. Ha kemping, akkor is előre kibérelve egy lakókocsi. ha egy minimum kényelmet nem tudok megfinanszírozni, akkor inkább hagyom az egészet a francba.
Én legalábbis, de van, aki bírja ezt.
Én is mászkáltam a Simóval de az túlzás hogy szerettem.
Bringánál azért jobb volt hogy nem nekem kell hajtani, de azért baromi unalmas volt az út Gyöngyösig, meg amíg felküzdötte magát a hegytetőre, lefelé már lehetett csapatni 😁

TS125-össel viszont a világból is kimentem volna. Az baromi megbízható kis gyösz volt és bírta a 90-et. Azzal rendszeresen megvolt a Budapest-Győr-Debrecen-Budapest egy hétvégén amíg asszonynak udvaroltam Debrecenben, Győrben tanultam, Budapesten dolgoztam 😁
Nem egyedi eset. Van egy régi Wild fórumos ismerősöm, Obsuszt Roland alias Opusz. Egy merevvázas Ironhead Sportsterrel (ami kb. a szovjet Ural amerikai megfelelője gyártási/kidolgozási minőségre) nyomott ilyeneket, a leghosszabb köre cirka 100 ezer km volt és könyve is jelent meg. A gondolat is fáj.
Hát... nem ezen a néven fut itt, az tuti. De emlékeim szerint inkább valami nagyobb KTM.
Na, én akkor esetleg a Balcsiig merészkedtem el. Azóta messzebb, de valami megbízhatóbbal persze, mobillal meg bankkártyával a zsebben.
Én csodálom, tisztelem, és azért furcsállom is az efféle embereket.
Csíptem én is még a kis gyösszel is. 🙂
sokan nem ismerik be de ilyen kis szar gépekkel a legjobb világot járni
most persze van egy minimum mert a póni romet meg a tomos nem az igazi erre, már csak a kora miatt sem
de egy jó állapotú 50es robogóval kurva jókat lehet csavarogni, csak kerülni kell az olyan főutakat ami mellett nincs bicikliút
én amíg nem zsibbadtam ennyire soat mászkáltam az 50essel, néha 100-120km kanyarokat levertem, de voltam pesten is vele akkor majd 200km belekerült a gépbe egy nap
csak olyan robogó kell aminek van oldalt lehajtható lábtartója mert akkora a lábom hogy nem fér el rendesen a cipő a helyén, emiatt kicsit kényelmetlen a jelenlegi gépem
pl az ilyen free egész optimális világjáró
Háá ihunn-ee megvan még az első 1980-as dátummal ! 😉
Az a csavo nekem ugy tunik mintha valami nem jo lenne nala a vezerloben. 🤔
Két emberrel, sátorral, meg minden nomád léthez szükséges dologgal, kajával?
Amúgy manapság én is csak egy szatyorral megyek. Bevágom a kocsi csomagtartójába, zsebre teszem a MasterCard-ot és szállodában úgy is van minden.
A Vasas Gerire gondolsz a 690enduroval ?
mentünk szelidre fürdeni földesúton, aztán a réten gyűrűztem meg a szimót
vittünk vizet lehűteni a hengert, mert számítottam rá hogy feladja
végül felbasztam magam új főtengely, új henger új karbi, elég drága volt de utána sosem állt meg, igaz aztán utána nagyon vigyáztam rá
Ja úgy korban ! 14 évesen , 8. után , már rendes segédmotor vezetői engedéllyel a zsebben vittünk véghez hasonlókat ! 😉
Lavamünd környékén találkoztunk egy öreg szlovénnel vagy szerbbel aki egy tomossal járta európát és ahogy kivettük akkor épp pár hónapja nem volt otthon, az a tomos sem volt egyszerű darab bár nálunk keveset adtak el belőle.
A képen látható motornál - mert nem ismerjük a driver testmagasságát - a kilátás is problémás lehet.
Az ellenpont az a srác, aki Ausztriában él és egy KTM-el bejárja a világot tizede ekkora szatyorral.
(Nekem legalábbis.)