Te ezt hányszor rágjuk még át?Minden alkatrésznek meg van az élettartama a legutolsó kapcsolónak is.Beárazzák az autókat?Be hát,hosz azt is elmondják hogy mennyit megy el egy motor bontás nélkül stb,nem egy váltón kell fennakadni!
Akkor csodás egy szerelő ha ott dolgozik és fogalma sincs mit ad meg a gyártó!ő maga is beismerte,nem azt mondta hogy ilyen nincs hanem hogy ő ilyenről nem tud.nézzen utána ha már ott dolgozik!
Ne értetlenkedj már!írtam neki viberen majd jött a válasz.Ezt a szöveget be is másolta ide neked.A dolog csak azért volt érdekes számomra mert azt én sem tudtam hogy a mai napig ezt adják-e meg.De ezek szerint igen.
Másik havernak van ilyen ősgyík Wagonyír (pontosabban a felesége jár vele) 1,3-as, 4 gang automata. Kb. 16-18 éves a kocsi, életében nem állt még garázsban 😁 teljesen jó, csak ilyen hűvösebb időben 10-et fogyaszt. Városban és rövid utakon, de ez nem érdekli őket, mert évi 3-4 ezret megy 😅 van a kocsiban vagy 60 ezer 🤔
Én írtam, swiftet, nem nagy, nem eszik sokat és megbízható illetve a váltójáról fogalmam sincs azt sem tudom milyen van benne, de a többi alkatrésze biztosan jó.
Nem vagyok profi, de most épp oktató autókat próbálgatok (Peugeot 308-on voltam eddig, de nem érzem a kocsit).
Mentem egy karikát egy Yaris Verso-val, fószer mondta, van automatás is abból nekik. Na, annak speciel van belmagassága gazdagon.
Hogy az aut. váltója milyen, azt nem tudom, de abban sztem elférne a csaj.
1.9 bkc motoros vagy 2.0bkd motoros, 6-os dsg-s vw csoportos kocsi HA találsz olyat ami még nincs szétrohadva és 300alatt a valós km.
Az 1.9-ből a bxe, bls csak akkor ha megcsapágyazza azzonnal. 2.0-ból csak olyat amiben nincs gyárilag dpf. A váltó meg 6-os legyen.
Benzinesbe tippem sincs, vw benzinesei nagy szarok.
Franciát nem vennék mert robotváltósak.
Bmw-t vennék, 1,5-ért már van E90 kicsit foglalkozós.
ha ennyire vérprofi a csapat akkor miért volt a kurva nagy hallgatás amikor kérdeztem milyen automata váltós kocsit kellene venni az ismetős kiscsajnak?
lehet lökni miféle kocsi a fasza olyan 1,5 milláig
195 centis a hölgy szóval a kis lófasz kocsik nem játszanak
Szerintem ott lehet a baj hogy az a v6tdi sem egy igazán jó motor meg gondolom 7-es dsg van rajta ami szintén nem valami jó.
Passat-golf-touran-sharan ezekben jó a 6-os dsg, meg az ezeknek megfelelő skodák. Gyorsan vált, nagyon finoman. Ott nincs rángatás. Jó, a 400ezres futásnál már van.
Haver vett egy keddit, 6-os dsg, valami csipsztuning, németektől jött, papírjai szerint így 170lovas.
Rangatott a dsg hidegen. Mindenki hogy huu hát dsg meg vw… drága lesz ez… aztán 80ezer forint volt mert az egyik porlasztó lógott. De mivel kettőt szorít le egy csavar így két porlasztó lett cserélve. (Munkadíj nem volt)
Ez lehet, hogy csak beálítás kérdése, a kamionok már jó régóta ilyesmivel mennek és van nálunk ford ami olyan gyorsan vált mint állat míg olyan is amelyik gondolkodik, ez a fordoknál jellemzően a frissítésekkel függ össze mert utána vannak különbségek köztük, de sűrűn is frissítik őket így folyton változnak, a dafok a leglassabbak míg a mercik maga az álom, de azokat is tanítani kell néha a fogyasztás miatt, mondjuk nálunk a dafok esznek keveset a fordok meg sokat.
Viszont ha beütöd a "DSG probléma" szavakat a google-be lesz pár 10 oldal ami ezt írja le. 🤔
Szóval vannak gondok.
mondjuk a polo kéziváltóját sem tudták élettartamra megcsinálni.Vagyis van élettartama,de kurva kicsi. 🤔
Az amarokban nem tudom milyen a dsg, ami biztosan jól működik azok a keresztmotoron a 6-sebességesek. Az racse módban is pontos meg fasza. De, gondolom a működése miatt nem olyan finom mint egy cvt vagy ZF bmw. Pl amikor a garázsban csak centiket akarsz előrébb gurulni, nem szépen kúszik hanem egy picit ránt.
Mentem egy karikát egy Yaris Verso-val, fószer mondta, van automatás is abból nekik. Na, annak speciel van belmagassága gazdagon.
Hogy az aut. váltója milyen, azt nem tudom, de abban sztem elférne a csaj.
Az 1.9-ből a bxe, bls csak akkor ha megcsapágyazza azzonnal. 2.0-ból csak olyat amiben nincs gyárilag dpf. A váltó meg 6-os legyen.
Benzinesbe tippem sincs, vw benzinesei nagy szarok.
Franciát nem vennék mert robotváltósak.
Bmw-t vennék, 1,5-ért már van E90 kicsit foglalkozós.
lehet lökni miféle kocsi a fasza olyan 1,5 milláig
195 centis a hölgy szóval a kis lófasz kocsik nem játszanak
Itt semmi sem változik ? Nulla a jellemfejlődés 🤔
Passat-golf-touran-sharan ezekben jó a 6-os dsg, meg az ezeknek megfelelő skodák. Gyorsan vált, nagyon finoman. Ott nincs rángatás. Jó, a 400ezres futásnál már van.
Haver vett egy keddit, 6-os dsg, valami csipsztuning, németektől jött, papírjai szerint így 170lovas.
Rangatott a dsg hidegen. Mindenki hogy huu hát dsg meg vw… drága lesz ez… aztán 80ezer forint volt mert az egyik porlasztó lógott. De mivel kettőt szorít le egy csavar így két porlasztó lett cserélve. (Munkadíj nem volt)
Szóval vannak gondok.
mondjuk a polo kéziváltóját sem tudták élettartamra megcsinálni.Vagyis van élettartama,de kurva kicsi. 🤔