Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

haver is épp mondta megvarrja 3 perc alatt co-val
csak vegyem le, namármost ha leveszem 1000% hogy nem úgy lesz összehegesztve hogy utána fel is tudjam rakni
Na,ez lett lemezelve. 😂
sok rövid gázüzem miatt előbb rohad
max úgy hogy kivágni egy dobbal egyező (két fél)karikát és a visszahajtott peremhez hegeszteni, akkor kibírna még pár évet
Na ezt mondom. Kívül a bevonat ép, de belül már nincs sok lemez.
ezt se lenne nehéz meghegeszteni, de ha egyszer kitört utána is ki fog, nem szarozok vele
Pultyka főzelék pörivel, mi szeressük. De lazac mindig akad a fagyasztóban.
A lazac jobban nézett ki... ☹️
Vagyis gyártasz egy dobot 😂

Egyik haver galvanizáló üzemben dolgozott. Fogta bebaszta az egyik kádbe és vagy 1mm anyagot rá galvanizált. Kipufogó eredetije nikkel az még tartott 😆
😆
Van benne kraft. 😋
20e felett van. 😂
Robitraktor jól bírta a tigrát(gondolkodós)
Ó te szegény. 😆
jó, azért én nem vagyok annyira szegény, hogy 12 ezerért ennyit szopassam magam
Az ocsem most patkolta meg a kozepsot,a dob oldalat lemezelte hozza a peremhez.Majd a luk az uj lemezen hozzahegesztve a csohoz.
Es megoldodott.
szinte mindig a dob kivezető rohad ki nem középen a cső
Korbe,sajat magahoz szegecseld. 😆
kémény ragasztóval teszteltem régen, kurva jó tartott, nem fújt ki csak nem rugalmas és órákon belül eltört
Azt te csak hiszed. Próbáltam én is, de amikor a festék tartja egyben a kipufogót, akkor nincs mihez szegecselni 😁
Bádoglemez,popszegecs és FBS az igazi megoldás. 😂
Gyártanak kimondottan e célra hőálló javító szalagot. Betekered a sérült részt, oszt' csá 😅
Ja akkor meginkább
Az hodda ha jól rémlik. 🙂
Azzal a piros járgánnyal vigyázzatok. Nagyon vadállat. 😉