Vagy csak régit próbáltál. Asszonyé megdöbbentően stabil. Puha a futóműve, így kisimítja az úthibákat, de ugyan akkor nem billeg. Nem tudom hogy csinálták.
Prius futóműve elég kemény, az érzi a szar utat, de az mint tudod sportautó 😆
Leaf futóműve puha és billegős, de annak most van is valami baja, de rám vár a megoldás, mert a futóműves szerintem csak annyira csinálta meg hogy a műszakin átmenjen, de az sem billeg a nulláson. Szerintem valamelyik stabilizátor nem áll a helyzet magaslatán.
Tekla futóműve pedig dupla keresztlengőkaros, mint az Audikban, és elég kemény is.
én még szar pizzát nem ettem
max a szélét otthagyom ha sóherek voltak és nincs cucc rajta és kiszárad
ha vékony a tészta azért szeretem ha vastag akkor szért
én a tengeri szarokon és az ananászon kívül mindent tetetek rá
ja és még a tojás ami nem kell rá
néha vastagabb a feltét mint a tészta
Szerintem több köze van a betontömb útpályának ami más mint az aszfalt mint mlas "csudálatos" bmw-jének.
És ez inkább technikai dolog mint a közkedvelt "kilopják az anyagot" bullshit.
...ezek nyilván mind jobbak, mint a BMW 😅 aminek bő 2 év és 50 ekm után kivan a futóműve 😅
Nekem az, hogy ugrál, annyit jelet, hogy érzem. Jó minőségű úton meg nem, ennyi.
most kíváncsiságból alánéztem a pözsónak ebbe pl. nincs laprugó(gondolkodós) Ilyen csavart rugó van alatta egész okádék módon odabiggyesztve de tul. kép minden autónk hullámzik az "új" 0-áson a többi gyorsforgalmi úton nem tapasztaltam ezt a jelenséget(kezeit széttáró)
Nem értek egyet, pizza simán lehet szar, sok helyen az is, mert olcsó alapanyagokat tesznek rá (trapista, teszkós gépsonka, stb) és még a tészta sütése is kérdés.
Cigánypecsenye, azt télleg nehéz elbaszni (hagymás rostélyos dettó) - de így is van, akinek sikerül ☹️
Tesla, Prius, Zoe, Leaf, CBR sem ugrál. Gyökeresen eltérő feszességű futóműveket soroltam fel. Egy közös van bennük, mindegyikben jó a lengéscsillapító 😁
Dobozos meg azért ugrál, mert laprugós, fos futóműve van.
Magyarországon már akkor hullámos az új aszfalt, mikor átadják... nyilván az az oka, hoy aki megnyerte a tendert, annak senki se mer szólni, hogy szar 😂
Most mentünk olaszban friss aszfalton, mint a tükör... és a sávok közti átmenet is észrevehetetlen, nem úgy mint nálunk, centis ugrásokal.
"jó fos az a 3-as bmw" - télleg ennyit tudtál hozzáfűzni? 😅
Persze hogy nem ugrál az asztma, az elhasznált lengéscsillapítójával, lágy rugójával... de egy feszesebb futómű nem szereti ezt a hullámos szart. Menjél rajta egy 20 éves Dácsia Logannal, az még annyira se ugrál 😅
Na ez a ti szintetek(meghajlós) azt 1 autóra, amivel jártok nem fér bele 45 ezerért évente 1 pályabérlet(gondolkodós) Ráadásul itt röfögsz azon, hogy hazafelé, hogy lehet 8-10 ezer Ft-ot megspórolni külföldiából akár 3-4 óra többletvezetés árán (gondolkodós) Jártok kecskemétre, szegedre győrbe, pécsre meg az isten tudja, hol rendel maszekban a feleséged ez 2 megyematricával úgy gondolom nehezen kivitelezhető, tehát minden féle forgalmas hulladék úton közlekedtek inkább(taps) mamlasz fél napi szállás ára a TI szinteteken, azt ha kell ha nem kell akkor is jó ha van, mert nem azon kell agyalogni, hogy melyik kihajtóig érvényes a megyematrica stb. Ráadásul ha adott évben bármilyen oknál fogva el kell menni más merre is ami autópályát érint nem kényelmesebb? Az én szintemen sosem lesz napi 80 ezer Ft-os szállás 7 éves gyerekkel, mert nem ott töltjük el a kiránduló időnket. Alvásra használjuk, meg fürdünk meg sza.runk erre van. Így is idegesítő, hogy tavaly még 40 ezer Ft körül kijött 3 éjszaka most ez meg 57 ezerbe fájt ifával együtt(fülét bedugó) 8-kor felkelünk 9-kor már nem vagyunk a szálláson és 21 előtt nem is igen érkezünk vissza nekünk nem kellenek a velneszes csillagos szállások azt meghagyjuk a nyuggereknek 😁 Mondjuk csütörtökön már 19 körül visszaérkeztünk, mert épp egy hegy tetején ebédelgettünk panoráma kilátással amikor egyszer csak eltűnt előlünk a falu az özönvízben 😆 A TI SZINTES napiszállás díjatokat 😂 inkább el szoktuk költeni mi is naponta nem egy alagsorba biggyesztett medencébe seggünket vakargatva, áztatva(kezeit széttáró)
asszem az a szakasz 56 km döntően 110-es megengedett sebességgel. És ennyivel végig is lehet rajta menni, szóval kb. fél óra(óranézegetős) Szerintem nem annyira szar az MERT elég jó haladós(meghajlós) a huplizást mondjuk nem értem én sem. (kezeit széttáró) Ugyan ennyi munkával, ugyan ennyi alapanyagból jól is megcsinálhatták volna 😆
Akkor elmondom mégegyszer neked is, hogy van megyés matricám mind2 autómra, amerre járok, az évesre meg nulla szükségemm van emiatt. Sört nem iszok évek óta, a 100 ezres szállást meg nem kell vele elhitetni, mert eleve csak ilyesmikbe megyünk. Kicsit túloztál, napi 60-80-ban megáll általában 2 főre, az a mi szintünk.
Mindenki legyen tisztában a lehetőségeivel és korlátaival 😁 nekünk ez, neked munkásszálló, Ininek a sarki kocsmában a tányérról lelógó zsíros rántott hús - és ez így van jól 😂
Prius futóműve elég kemény, az érzi a szar utat, de az mint tudod sportautó 😆
Leaf futóműve puha és billegős, de annak most van is valami baja, de rám vár a megoldás, mert a futóműves szerintem csak annyira csinálta meg hogy a műszakin átmenjen, de az sem billeg a nulláson. Szerintem valamelyik stabilizátor nem áll a helyzet magaslatán.
Tekla futóműve pedig dupla keresztlengőkaros, mint az Audikban, és elég kemény is.