Pedig az kívül tartja a nedvességet és megelőzi a korróziót. Az angoloknál rohadt magas a relatív páratartalom, ezért jobb helyeken kenik a csatikat, de nálunk sem árthat.
Én inkább úgy mondanám, hogy hosszú hétvége, épp lett 10 fok, erre kirajzott az összes hülye. Pedig ez még igen távol van a motoros időtől... kíváncsi leszek a 4 nap baleseti statisztikájára 🙁
Én ma folytattam a takarítgatást , szétkaptam a műszerfalat , az összes csatit széthúztam megtisztítottam , megkentem WD-vel és úgy raktam össze ! Mint a zsír új gyári korában , olyan lett itt is minden ! Aztán a hátsókerék , és lengővilla közepe-alja is megtisztult , ahogy a központi állvány ami nem gyári tartozéka a típusnak , hanem külön 100 000 pénz ! A takarítás közepette ráleltem egy B&D fúróhoz való dekopír adapterre , ha esetleg kellene valakinek neki ajándékoznám ! 😏
Én is legalább 50-60 motorosnak intettem, pedig összesen 144 km-t mentem ma. 😆
A régi benya kétharmada elhasználva a tankból (ez volt az egyik célom), friss, "akcijós" OMV 95-össel fullra tankolva. A derekam ma sokkal jobban fáj mint tegnap este - öregszem. Itt is miután beborult félúton, már közel sem volt olyan kellemes motoron ülni.
https://mobilchem.hu/cx-80-ele...
...de sima kalciumszappanos zsír is hibátlan erre a célra.
https://www.conrad.com/p/elect...
nekem gumis lepedő volt rajta
A régi benya kétharmada elhasználva a tankból (ez volt az egyik célom), friss, "akcijós" OMV 95-össel fullra tankolva. A derekam ma sokkal jobban fáj mint tegnap este - öregszem. Itt is miután beborult félúton, már közel sem volt olyan kellemes motoron ülni.
körbe akartam nézni a csatorna parton, de így elmarad a természetjárás